gamecube voor xbox online!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Arowana, 7 jan 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live, dat ging toch op 14 maart van start? chek dit.. komt van de site van cubezone.. rechtstreeks van nintendo zelf:

Url kan ik niet precies geven.. tis zo'n site waarvan de URL op elke pagina hetzelfde blijft.. gewoon cubezone.nl en dan: Nintendo's plannen voor 2003..

dit wordt zo facking cool.. ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als smash bros melee online zou gaan.. YES!

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    7 maart, met 1 game, vind ik niet online gaan. Xbox gaat 7 dagen later echt groots online, en niet ala Gamecube/PS2 waar elk halfjaar een online-gamepie bijkomt..

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat het een erg groot suc6 word omdat de meeste mensen met een GC niet al te oud zijn en dit soort dingen toch niet begrijpen.
    Vraagje: waar zou je smash bros online willen spele:{

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    er staat je kunt ervan uit gaan dat de modems dan te koop zijn....
    maar dat is toch onzin? er zijn ook al online ps2 titels... en waar is de modem daarvan? en er zijn ook al xbl titels beschikbaar maar xbl zelf niet....

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    omdat smash brothers stoer is... :D... ik heb geen gamecube... maar mocht ik er een aanschaffen word dat een van de titels die ik erbij koop :d

6. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    jah hijs wel leuk maar waarom online spelen? je beeld blijft even groot en IMO het best saai om bij party games in een lege kamer te spelen.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    spellen die xbox live ondersteunen en nu al uit zijn kun je ook in single player spelen of met split screen.. phantasy star online is een mmorpg en kan je ALLEEN maar online spelen. alleen ik denk als de modem er al begin maart komt dat ze het al lang bekend hadden gemaakt.. en aangezien die modem alleen met adsl kan worden gebruikt heeft het grote kans een flop te worden :eek:

8. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De adapter voor de GCN is gewoon een NIC hoor die je op je pc/router/hub/switch aansluit.

9. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch zullen ze met meer moeten komen dan alleen PSO, KotOR bv lijkt me een stuk vetter, maar ja ik ben dan ook starwarsfan...

los daarvan zie ik dat hele online game niet zo zitten, multiplayen vind ik veel leuker gewoon met zijn allen bij elkaar -biertje erbij etc.

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn al een tijdje bezig met Phantasy Star Online met de Gamecube in Europa te releasen.

Maar elke keer stellen ze hem uit omdat de Cube nog geen broadband addapter of modem heeft in europa. (Tenminste nog niet officieel van Nintendo). Hij zou eigenlijk allang uit moeten zijn want InfoGrames wou hem eigenlijk al in augustus ofzo uitbrengen.

Update!!:
    Ik heb net wel iets gelezen dat hij ze 7 maart wel iets plannen om een broadband addapter te gaan verkopen. Nadeel is, haast geen spellen en ik moet nog afwachten of het wel 7 maart word, en hoe het met de providers zit.

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. het leek me ook al een vaag bericht, alleen aangezien het van nintendo zelf kwam..

PSO kan je ook in singleplayer spelen alleen het stelt dan echt bijna niks voor trouwens..

12. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit alles nou niet echt doordacht overkomen van Nintendo. Ze leveren niet echt een nieuwe service, en beheren er ook helemaal niks aan eigenlijk. Althans, zo komt het een beetje op mij over.

13. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een multiplayer in PSO kan je gewoon met zijn vieren spelen.

Dit haal ik rechtstreeks van Nintendo.nl af. Dus het lijkt er op dat het echt gaat gebeuren.

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dat van de singleplayer zei ik dus ook net.. en wat is nou 'Breedband'? valt kabel daar nou onder?

en smash bros online zou echt wreed stoer zijn.. er zouden online tournooien woorden georganiseerd.. het zou dan op je statusscherm worden bijgehouden hoeveel en welke tournooien je hebt gewonnen.. ook zouden er 'officiele' tournooien kunnen worden georganiseerd, waar je speciale awards mee zou kunnen winnen etc..

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan denk ik dat Nintendo zich ontzettend in de vingers gaat snijden.

Maar ik heb nog niks gelezen over de prijs van de adapter/modem, of bijkomende kosten voor het spelen van de spellen.

NINTENDO GAMECUBE

WHAT YOU NEED: The GameCube Modem Adapter ($60) for a dial-up Internet connection, or the GameCube Broadband Adapter ($60) for a high-speed cable or DSL connection. If you're all about the broadband, you'll need a length of Ethernet cable and you may also need a router ($80 and up) - check with your ISP.

THE GAMES: Sega's multiplayer role-playing game Phantasy Star Online Episode I & II is currently the only online title for Nintendo's wee purple lunchbox.

THE SET-UP: Installing the broadband adapter took me literally about 30 seconds, and after that it was a breeze to connect to my high-speed Internet service and go through the simple but tedious process of creating a Phantasy Star Online account.

THE LOWDOWN: While Phantasy Star Online is a great game, the fact remains it is just one title we're talking about here, and one that costs $8.95 U.S. per month to play online after the first free month.

THE COMPANY LINE: "Nintendo is offering online gaming to our players this year and will continue to expand our offering in the future," Nintendo of Canada director Ron Bertram told The Sun. "But online gaming is not the sole purpose of the company."

VERDICT: Nintendo seems content to let Sony and Microsoft stake the first claim to the uncharted territory of online console gaming. Right now there's no compelling reason to take your Cube online, and don't expect to be going head-to-head against your buddy across the country in a marathon session of Super Smash Bros. Melee any time soon. But oh man, that would be sooo sweet.

Gelukkig kost het bijna geen geld, incl. spel ben je in america al bijna $120,- kwijt.
    Incl. 1 maand gratis PSO!

16. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je Phantasy Star online alleen kan spelen. ER IS ALLEEN DAN LANG NIET ZOVEEL AAN!! :D .

Heheh het meeste lol zit hem gewoon in het spelen met andere mensen over de HELE wereld. Lekker een draakje afmaken enzo ^_^ heerlijk ^_^ .

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik word misselijk van die Xbox fanboys hier.

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    PSO lijkt me best wel leuk, ik vind het alleen jammer dat je nog eens extra moet betalen om het online te spelen.

En wat loop jij te zeuren met "Xbox fanboys" ik moet de eerste nog tegenkomen.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wou je zeggen dat xbox live compleet gratis is?!?!

WAAR KAN IK HET IMPORTEREN!? IK KOOP ER GELIJK WEL EEN XBOX BIJ!! GRATIS ONLINE GAMEN! WOEHOE!

-_-* slimme opmerking zeg..

20. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk een nogal domme opmerking, hij zegt dat je nog eens extra moet betalen om alleen dat spel te moeten spelen. Bij XBL betaal je een abbonement en dat kun je al je xbl spellen online spelen. (mech assault, UC, ghost recon enz.)

Deel Deze Pagina