Gamecube ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JaysonX, 17 apr 2002.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie gaat ook de Gamecube halen 3 mei ?

Zo ja/niet waarom ?

Ik haal hem iig. wel !

Best of both worlds zal ik maar zeggen !

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of je het in de gaten hebt maar dit is een xbox forum en niet echt veel mensen die een xdoos hebben zullen een GC willen. (saaie spellen) GEEN HALO

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de gamecube niet kopen maar ik zou hem best erbij willen hoor. is ok wel een leuk ding. maar ik denk dat de xbox langer meegaat.

4. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je weet waar je over praat !
    Ik denk het niet !
    Ik heb de mensen van deze site leren kennen als (over het algemeen) best wel openminded people !

Geen kinderachtige ik ben voor dit of dat zooi !

Ik had als bijschrift : Best of both worlds !

GROW UP !

Heb jij eigenlijk wel een XBOX of lul je alleen maar een beetje mee ?
    En heb je de Gamecube al eens geprobeerd of ben je gewoon zo'n no brains figuur die bij voorbaat al dingen veroordeelt !

VOOROORDELEN heet dat !

Ik hou van mijn X-Box maar sta tevens open voor andere dingen !

Wijze levensles van mij voor jou !

Laatst bewerkt: 17 apr 2002
  5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol JasonX. Totaal met je eens, je moet volledig open staan voor alles. Ik ben pro-X, al heb ik hem nog niet. Maar ik wil hem zeker hebben, heb nu ps2 gekocht, 2 mndjs terug in een aanbieding. Dus ik w8 nog heel even. Maar om op je vraag terug te komen, tja wat kan ik zeggen. Ik zou dan moeten kiezen tussen een X en GC, zeker een tough choice. Zeker als ik niet al te veel geld heb en ik nog aan het wachten totdat ms nog meer omlaag gaat. Nee geintje, ik kijk wel even. Maar qua prijs heeft de GC ff voorrang bij mij, dus misschien mag zo'n paars dingetje (of een zwarte) met mij mee komende maand de 3e. Maar ik weet het niet, kan ook zijn dat met zo'n hele grote doos naar huis loop :)

Iig, ik ga ze beiden kopen, that's my point!

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop geen GC op 3 mei, heb net veel poen betaald aan xbox, en geen geld voor (nu al) 2 consoles. Wel trekt de GC mij aan, met spellen als RS (star wars :D) Pikmin en SSBM om enkele te noemen. Misschien koop ik over (een behoorlijk) tijdje er 1, nu te weinig geld voor 2 consoles ...

mzzl Munch

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ? Waar is Abe?

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    PONKX, graag wil ik jou overtuigen van het feit dat je echt eerst een doosje moet halen alvorens jij je op de kubus stort. Ik begin mijn sessie door te vragen welk soort spellen jou aantrekken en welke van die spellen komen op de kubus aankomende tijd. En let op mijn woorden...ik ga je overtuigen. Serieus.
    Los ballos.
    Groet van de Inspigiminator.

Lang leve Haagse knapen!:)

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is cool, overtuig me maar.

Ennuh, haagsche knapen roelen my brotha!! Wrooaaaar! :)

10. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    nope ]:-

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Trouwenz.. ehm als je NU een Xbox koopt (en dan bij de gameshop voor €369 ;), of bij dimensionplus voor 399) en dan nog eens die 2 spellen en controller aanvraagt..

369 - (69x2+39) = Ben te lui om uit te rekenen

Je bent goedkoper uit :)

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb een box en ik ga 3 mei MOS DEF ook een cube halen
    waarom? nintendo/rare= ille gameplay
    mario sunshine, waverace, dinosaur planet, mariokart, perfect dark, pikmin,zelda(CELDA?)...ik teken Ckerz

13. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    you're crazy ?!? :confused:

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

omdat?

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk houd die zelf niet van Mario...

Ik wel dus daarom ga ik de GC misschien over een jaartje kopen samen met Mario Sunshine, Zelda en Perfect Dark (?).
    Alleen verwaacht ik va nPD niet zo veel want of het met Halo (2) kan concurreren?

Enne, over de prijs, je bent nu eigenlijk duurder uit met de GC want jhe moiet er een Memory card bij kopen en dan kom je boven de prijs van de Xbox...

Al zijn de games wel goedkoper, of niet?:confused:

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen zou ik de aankomende titels gaan bekijken die er aan komen voor alletwee de consoles. Dan lezen over het online gebeuren van de xbox, nog een paar maanden.:9
    We hebben het nou nog niet gehad over harde waren en top controller... ik kan door blijven gaan maar is weer ff genoeg voor nu. Check aankomende titels iig eerst.:)

....meteen gaan huilen assik geen Hagenees zou zijn...
    *hier mot gezongen worden*
    ;)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanochetdn ergens gelezen dat een persvoorlichter van de Benelux had gezegd dat het online gebeuren hier pas in de zomer van 2003 zou komen ofzo.. =(

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:
    Pardon?
    Nee toch?
    Gvd!
    T zal waar zijn...
    Wat een akelige post Wout!
    Ggrrh!

:'-(

PONKX....haal een kubus.:+

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik koop op 3 mei geen gamecube

Reden: Me vriendin heeft hem al besteld :)

20. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yooo,

Hey nee joh, je hoeft me niet overtuigen. Het is veel te veel moeite, voor iets wat ik al ben ;). Dat is echt waar. Maar ik ben gewoon een beetje prijsmannetje en meedenkend. Dat laatste vooral tegenover mijn vriendin, zij is absoluut geen console-freak. Laat staan een heel klein beetje voorstander. Ze is gewoon anti, ze vind alles met games noem maar op hele reutemeteut, kinderachtig. Tja ik kan er nix aan doen. Ik houd rekening met haar, ik heb laatst ook al een PS2 gekocht en daarom zou het een beetje gek zijn als ik nu DIRECT na 1 maand tijd een xbox koop. Maar ik ga hem zeker weten kopen, echt zeker. Wanneer? Nou ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst, voor mijn jaaropgave van 99, en ik krijg wat geld terug. Waarschijnlijk bij de 5 a 600 euro. Jaja , je raadt het het kan er dus aan komen. Wie weet?

Cya

Oh oh den haag, mooi stad achter de duinen

Deel Deze Pagina