Ik ben(alweer) bij MM geweest en zag de Gamecube staan,dat moest ik even(uren)testen. Ik speelde Bloody Roar First Fury. Het beeld was zuiver alleen..........de controller was klote. Zo kun je echt geen vechtspel spelen. Maar Sonic 's Battle Adventures 2 is echt een topspel. Zeg,er zou toch ook een Sonic spel naar de Xbox komen? Het is goedkoop,klein,alleen is de controller echt een heel groot probleem vind ik. Vertel jou mening over de Gamecube,alleen als je hem ook gespeeld hebt.
Ik vind de controller ook niks, en als je sonic wil spelen, koop dan gewoon goedkoop een dreamcast, zo goed als even mooi, sonic dan... Daarbij is sonic adventure 2 ook weer niet zo goed, de sonic levels zijn leuk, maar de andere zijn echt supersaai!
Sonic is zo lelijk op de gamecube, is precies de dreamcast versie. PRECIES, behalve glimmende mannetjes, moeilijk lelijk.
Ik heb ze alle 3 (Xbox, PS2 en GameCube) en oei oei oei wat schrok ik van de Gamecube. Dat hij niet boven de Xbox uit zou komen wist ik, maar dat hij maar net boven de Playstation 1 (!) uit zou komen..... ik heb luigi's Mansion gespeeld en ben echt diep teleur gesteld, ipv stemmen hoor je alleen maar gepiep en gemiauw. (net als in de SNES RPG's) een boom is bijvoorbeeld maar 50 poliginen en 1 texture. lichteffecten zie je er niet. Triest nintendo, diep triest.
Lul niet zo slap gek. Je hebt hem duidelijk niet eens gezien en dus extra triest dat je zegt ze alle 3 te hebben. Fuck he wat is het triest aan het worden op dit forum. Ikzelf ben fan van beide consoles, maar ik vind het nogal dom dat laatste tijd x-box-fan-boys het nodig vinden de gamecube af te kraken. Ik geef toe dat Luigi-mansion gewoon geen leuke game is, maar het ziet er erg strak en zeer mooi uit. Typisch nintendo-style, maar daar moet je van houden., maar dat is juist het punt waarop je loopt te zeiken. Dus je praat (zoals zoveel hier) onzin.
me stiefvader heeft ook een Gamecube gekocht en hij is toch wel mooi !! vooral wave race dat water is cool lATerz
de gamecube is wel goed. ik denk dat ik deze ook ga kopen. want dan heb ik een SNES,PS2,XBOX,NBC,Game boy color,gameboy,GBA.
Goeie PC!! Mij lijkt de Cube wel gaaf, niet zo goed als de X machine.. Maar het zal wel leuk zijn om ook nog een NGC te kopen!! Starwars schijnt vet te zijn!!!
Jammer!! Lucasarts moet weer een goeie adventure maken!!! Das altijd gaaf!! Full Throttle Rules, en al die andere adventures van lucasarts ook!!
Beetje bullshit (alweeeer). Het spel blijft genieten level 1 tot het einde. Alleen als je het eenmaal uitgespeeld hebt dan ben je er wel klaar mee. De 1e 3 levels zijn niet eens de leukste die komen pas later. Maar luister niet teveel naar andere die het spel niks vinden, maar probeer het zelf is. Ik geniet momenteel nog steeds van de game. enige minpunt is dat je telkens overnieuw aan de missie moet beginnen als je 3 keer dood gaat. Soms moet je daardoor wel 10 keer dezelfde missie doen. Ik zit nu dus op zo'n punt dat ik ff niet verder kom.
Ik denk dat het daarom juist voor de meesten het spel dan gaat vervelen!! Maar ik weet wel dat het een vet spel is, alleen ik ken al die starwars spellen al, en er was eigenlijk maar eentje toendertijd die echt gaaf was.. X-wing VS Tie-Fighter.. Op de NGC is hij grafisch alleen veel mooier dan menig ander spel op die console... Maar als ik ooit nog een NGC koop, dan komt dit spel er zeker bij!!
Nou de eerdere versies verveelde na 3 levels, en dat schijnt nu dus ook te zijn (heb maar 1 level gespeeld)
Nauw ik heb me GameCube gekocht allen voor Super Smash brothers Meele zo dat ik Mario's ass kan kicken en die van die gaare roze (Baarmoeder) :r Kurby zijn ass te kicken met bowser en super monkey ball
urgh, wouter, zo typisch. Je speelt een Star Wars spel waarvan de eerste 3 level het leukste zijn en je begint dat spel dan te vergelijken met Rogue Leader waar je 1 level van hebt gespeeld die dan juist nog eens bij de 3 eerste (en minst leuke) missies hoort. Damn, dit forum begint erg fanboyish te worden....
Jonge jonge, vertoon ik me eens niet fanboy door een cubein huis te halen krijgen we dit. Ik heb Rogue leader idd maar 1 level gespeeld, heel mooi, wel leuke gameplay, maar de eerdere Star Wars vlieg spellen uit die serie begonnen ook na 3 levels te vervelen, end ie verhalen hoor ik nu dus ook (en niet vanXbox fanboys)
Ik denk dat je beter moet lezen, wouter heeft namelijk geen enkele keer aangegeven dat de XBOX beter is. Hij heeft het over het spel zelf van NGC dus dat is helemaal geen fanboyism. Wij zijn liefdevol, wij houden van alle consoles, zolang ze ons plezier bezorgen is alles welkom!! Gratis? Nog mooier, maar voor niks gaat de zon op. Sabri has spoken!