gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door T4rg3t, 19 jan 2004.

1. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat niet zo goed met nintendo, zegt iedereen.
    Nu de gamecube niet zo veel meer kost, is het ergh aantrekkelijk om er een te gaan halen, (als 2e/3e of misschien zoveelste consule ;)) maar is dat nu wel zo'n goed plan? F-zero, Zelda, Metroid, en dat was het alweer. Wat heeft de cube in de toekomst nog te bieden? Komen er nog wel meer leuke games op uit? Of kan je beter wachten op de volgende generatie consules?

2. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
  3. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het je geld echt waard! Ik denk er altijd nog over na om er een te halen. Ik kan nou even geen toekomtige games van de cube opnoemen maar dat zuller er wel veel zijn.

Hier een thread over de gamecube

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan online met de GC, dat trekt altijd wel een beetje.

5. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Console, ook goed :p

Sorry, die andere thread had ik gemist ;), als het moet kan deze dicht.

Het online gebeuren van nintendo schijnt niet zoveel voor te stellen, maar misschien komt dat nog wel.

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    het online gebeuren stelt geen reet voor omdat nintendo zelf niet gelooft in online multiplayer. ze willen best online met de cube maar de ontwikkelaars moeten zelf alles regelen en ik kan best begrijpen dat ze daar weinig trek in hebben. verder vind ik de cube exclusive titels al zo ver uitgemolken. Mario is leuk maar het wordt wel steeds meer van hetzelfde. zelda is leuk maar is ook weinig origineels meer aan (nee cel-shading is niet meer origineel). voor de rest zijn alle titels op de gamecube multiplatform. daarom heb ik geen zin om een gamecube te kopen.

7. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die van mij zelfs pas geleden verkocht omdat er vrijwel geen goede titels voor zijn/komen... :'-(

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De Gamecube heeft gewoon een aantal super sterke titels, maar ik ben benieuwd wat de toekomst gaat doen. De Xbox heeft bijvoorbeeld games als Halo 2, Fable, Sudeki, Kameo enz. in het vooruitschiet, maar waar moeten de Gamecubers nou naar uit kijken? Die Final Fantasy komt bijna, maar daarna? Het vervolg op Metroid Prime? Of het vervolg op Zelda: The Wind Waker? Games waar nog zo weinig over bekend is en wie zegt dat ze niet op de opvolger van de Gamecube komen?

Als je nu een Gamecube koopt heb je zeker nog een aantal super sterke titels om te spelen. Ik noem een Metroid Prime, een Zelda: the Wind Waker en een Animal Crossing om maar een paar voorbeelden te geven.

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    De Gamecube heeft tenminste echte TOPgames, die moeten er voor de xbox nog komen... (als ze nog komen....Fable, sudeki en Halo2 zijn al te vaak uitgesteld..)

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben nog wat om naar uit te kijken en de Gamecubers niet echt meer, dat bedoel ik eigenlijk. De Xbox heeft trouwens ook z'n toppers hoor :)

11. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval, om ff ontopic te blijven... De gamecube is het zeker waard om te kopen, voor het mooie prijsje van E100,-!!!

Voor mij was die zeker wel het dubbele waard! De gamecube is gewoon een echte "Nintendo console" die je gewoon het vetrouwde Nintendo gevoel geeft als je erop speelt...

12. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat toppers die nog komen gaan:
    ( en dan wil ik graag geen discussie of t wel echte toppers gaan worden;))

-Final Fantasy Cristal Cronicles
    -Metal gear solid: The Twin Snakes
    -Tales of Symphonia
    -Harvest moon (hier twijfel ik een beetje over:D)
    -Resident Evil 4
    -Baten Kaitos ( nog niet off. aangekondigd voor Europa, maar is een hit in japan en men gaat er vanuit dat deze ook gewoon komt)
    - Zelda TWW 2 (expansion geloof ik, nog een beetje misterieus)
    hmmz..volgens mij vergeet ik er nog wel wat, enniewee naast de bestaande spellen lijkt me toch wel redelijk genoeg:

Metroid Prime
    Zelda : TWW
    Mario Sunshine
    Mario kart: Double Dash
    Resident Evil Zero en de Remake
    Star Fox Adventures ( in de budgetbakken erg leuk!)
    Rogue Squadron III en III 2
    Fzero

en dan ben ik nog wel wat vergeten.. ik heb er zelf ook een..en vind t t geld waard, zeker voor dat geldt, persoonlijk vind ik dat er meer echte toptitels verschenen zijn voor de cube dan voor de xbox en er komen nog zeker wel wat leuke aan..

kopen die hap!

13. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daaf, je vergeet de Mario Party titels!

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm die mario party titels vind ik een beetje belabberd eerlijk gezegd.
    Dat gezegd is het een kwestie van smaak.

Zelf heb ik naast mijn xbox een mooi klein zwart cubeje staan.
    Zeker voor wat dat ding tegenwoordig kost is ie het gewoon waard.
    Al zou het alleen maar voor titels als Metroid, Zelda, F-zero, Mario Kart, Monkeyball zijn.
    Maar ook titels als resident evil en eternal darkness (die echt geen reet meer kosten) zijn vind ik reden genoeg om een cube te hebben.

Wat betreft de toekomst.. Ik denk dat het nog niet eens zo slecht gesteld is met de cube.
    Buiten de standaard titels (ie. zelda2 metroid2) komen er ook spellen als Killer 7 die mij toch erg intressant lijken.

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mario kart DD is een must have als je vaak gamed met je maten (als je die hebt) en meisjes vinden deze game ook leuk.

en als resident evil fan moet je de gc wel aanschaffen

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oja???

Nintendo heeft officieel verklaard Microsoft te hebben ingehaald en terug te zijn op de tweede plaats! Check snel verder voor details...

Nintendo wist vandaag te vertellen dat ze wereldwijd op nummer 2 staan, zo meldt CubeEurope. Omdat de verkopen aan het eind van het jaar zo gigantisch waren, heeft Nintendo in een klap ingehaald wat ze het afgelopen jaar hebben verloren.

Nintendo schat dat de verkopen van de kleine kubus met 35% zijn gestegen in vergelijking met de verkopen in 2002, terwijl Sony 25% verloor en Microsoft vrijwel gelijk bleef. In December jongsleden verkocht Nintendo 69% meer dan in diezelfde maand een jaar eerder. Ook hier verloor Sony wat; 30 procent en bleef Microsoft weer gelijk.

Naturlijk komt dit grotendeels door de prijsverlaging van eind vorig jaar. In de US zijn er sinds de release van de Cube 6,8 miljoen consoles verkocht, waarvan bijna 3,2 in 2003. Ook is er in dit succes een grote rol weggelegd voor Mario Kart: Double Dash; de game was met 1 miljoen verkopen in maar 7 weken de snelst verkopende game ooit.

www.gameqube.nl

17. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    resident evil 4 is de reden dat ik de cube kocht.....ohja ik heb vanuit japan de biohazard collectors box besteld en die krijg ik deze week binnen.....met alle 5 resident evil spellen erin....lang leve de cube:D

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    reactie op wouter xbox

Dat is waar, maar door die prijsverlaging verdienen ze niet veel meer op de console, ze draaien daarmee zelf verlies (zegt men) ze moeten het waarschijnlijk hebben van de games, zelda, metroid, f-zero... maar men zegt (ik zelf het (nog) geen cube, dus wat kan ik er over zeggen) dat het niveau van nintendo's games gedaald is. Ook de toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit, met de groter wordende positie van playstation, en hun psp.
    (zelf denk ik dat op handheld gebied de gameboy het toch gaat winnen)
    Het zou mooi zijn als de concurrentie bij de next-gen cons0les (;)) wat gezonder is als nu.
    Maar misschien is het een kwestie van smaak, en is het niveau van hun games helemaal niet gedaald. Wie weet komen er nog heel wat toppers aan.

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  19. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. ik kijk ook erg uit naar resi 4.. ik heb nu resi 1 (remake) en resi 0.. 2 FANTASTISCHE games..

20. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niveau van de games nog steeds wel hoog, maar het lijkt wel of ze steeds korter worden, dat is het enige nadeel. Zelda the Windwaker had de beste zelda kunnen zijn, in mijn ogen, maar de game is zo kort!
    Ik ben nu bezig met Metroid Prime, wat is dat een supergame! _O_
    Zeker wel een game van hoog niveau.

Deel Deze Pagina