Hallo Allemaal. Ik heb sinds kort een gamecube. Mijn vraag is is er voor de gamecube ook een site zoals deze. Met nieuws en dat soort zaken. Ik hoor het graag van jullie. Als dit gezien word als spam mag deze gesloten worden en excuses hier voor.
Cubezone is geen relaxte site vind ik. Er hangt geen relaxte sfeer zoals hier op xbw en bij gameqube.nl Gameqube is een zeer goede site.
Ik zou niet durven Ik ben een tijdje op beide sites geweest, en zoals ik al eerder zei is de sfeer bij gameqube gewoon beter. Ook ziet de site en het forum van cubezone er een stuk minder mooi uit(het oog moet ook wat he ), en het feit dat ze bij gameqube geen reclame gebruiken is al zeer relaxt. Jah alleen hun eigen shop, en daar zal ik de naam hier dan ook maar niet vermelden.
Het beste kan je gewoon zelf even zoeken. Dergelijke sites zullen er ongetwijfeld zijn, via google zal je waarschijnlijk een enorme lijst vinden. Deze thread sluit ik wel, het is namelijk wel een beetje vragen om spam Maar wel succes met je zoektocht en nog veel plezier met de cube. (donkykonga!!!! )