1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameKings jullie opinie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 20 nov 2002.

  1. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie vast wel weten graas ik alle fora af. Op zoek naar vragen en opmerkingen over de PU en nu ook over GameKings, een ander project van ons. is een beetje mijn taak bij de PU.

    Nu heb ik overal wel meningen gezien over GK, maar nog niet echt hier, althans geen apart topic. Ik wil jullie mening echter ook in peil berngen. Ms is een sponsor dus het is leuk om te weten of jullie Xbox fans tevreden zijn of niet. Verder wil ik weten of iedereen wel weet dat GK er is, en of men The Box heeft. En ik wilweten wanneer je kijkt. Maandag, dinsdag of zondag.

    Dus laat even weten wat je er van vindt. Positief of negatief. Zoals jullie zien aan deel 1 en 2 doen we ook echt wat met de opmerkingen. Deel 3 zal geen gesproken Freecharts meet bevatten-

    Let wel, humor en luchtigheid is onze stijl. Als je je daar echt mega aan irriteert, dan is GK gewoon niet jouw ding.

    en mocht je naar de gamesexpo gaan, check ook even onze GK promobabes. Ze lopen los rond.

    JJ
     
  2. bionicman

    bionicman Shagohod

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan The Box hier helaas niet ontvangen. :'-(
     
  3. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings is de echte shit deel 2 was veel beter dan deel 1 en de discussies zijn nu minder chaotisch(hoe schrijf je dat:confused: ) ik zal zeggen ga zo door en je zult me zeker tegen komen op de gamexpo voor de games natuurlijk:+

    edit: ik kijk op maandag zodat ik het als eerste zie :9
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk GK al heel mijn leven dus de eerst 2 delen heb ik gezien beide op maandag omdat dan het op een goede tijd word uitgezonden. Wel vind ik dat Gk we veel lult maar dat vindt ik niet erg, ik vond wel dat er erg weinig over Xo2 vertelt word , alleen werd er wat over mm3 vertelt een een jap met een xbox jasje(wel geinig gedaan)

    EDIT: veel in-game beelden en dat vindt ik belangrijk.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  5. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Humor is idd voor de ene wel, voor de andere niet. Ik vind het een leuk progr. Moet wel zeggen dat ik Skate het zenuwachtigst over vind komen terwijl de rest wat meer layback is, lullig voor hem want hij moet het presenteren.(Waarschijnlijk ook daarom hij wat nerveuzer.)
    Eig. van mij dus gewoon two thumbs up en laat de vette games maar voorbij rollen.:)
     
  6. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het echt een leuk progamma, toch vind ik soms dat de humor een beetje "geforceerd" is, maar ik weet zeker dat dit wel veranderd, en ik vind het eigenlijk niet eens storend.
    Kwa reviews/previews vind ik perfect, zien we weer eens wat anders dan trailers, maar gewoon ingame beelden, dat jullie op dat moment spelen.
    Kortom, een goeie mix tussen de PU humor en de games zelf IMO.
     
  7. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk om weer eens een programma te zien, met wat ingame beelden erin.
    Alleen het gaat er af en toe wel erg chaotisch aan toe, maar daar kan aan gewerkt worden. (Luchtigheid is jullie steil, nou neem van mij aan dit is iets te luchtig).

    Wel dope dat jullie splinter cell al hadden.
     
  8. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    Als grote PU fan vind ik het wel erg spijtig dat Belgen het programma gewoon niet kunnen zien, had jullie echt wel eens een programma willen zien maken etc, geeft meteen een heel andere dimensie aan het blad zelf.

    Ik heb wel gelezen dat jullie voor een zender gekozen hebben met absolute vrijheid enzo, en dat the box de enige was die dit kon garanderen. Maar dit geldt enkel voor Nederland...
    kunnen jullie bvb voor de Belgische fans niets regelen met JimTv? ik ben er zeker van dat jullie daar ook werkelijk alles zouden kunnen uithalen wat jullie hartje begeert. Jullie kennen vast wel Frank Molnar van op talloze perstrips en dergelijke die ook zijn ding doet op jim, onder meer in gamepower, maar ook in de freaky frank show, waar werkelijk alles toegelaten is. Ik zie dan ook niet in waarom het op geen belgische zender ook kan uitgegeven worden jullie programma :confused:

    of hebben jullie wel degelijk contacten gehad met jim en zijn jullie afgewezen ofzo? :'-(
     
  9. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal net iets te amateuristisch overkomen... Het zal dan wel bij de stijl horen ofzo, maar het is niet echt mijn ding denk ik.

    Uiteraard kijk ik het wel, want ik vind het wel zeer positief dat jullie veel ingame beelden laten zien! :) Het aanbod van X-Box gamez vinnik prima, alhoewel meer natuurlijk altijd mag ;)
     
  10. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    top programma, vooral aflevering 2(veel xbox) al mocht de preview van racing evoluzione(apex) wel wat langer. Skate mag wel wat relaxter(z'n hoofd wat verder van camera), daardoor is het een beetje druk.Verder toppie. Maar waar is jurjen? of komt ie alleen als jullie een GC game (p)reviewen?
     
  11. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Frankie heel goed, en ja we zouden graag in Belgie op TV komen. Maar waar dan., je hebt Jim TV, Shrimp TV en Gammo ook. Er is geen ruimte meer. Wie wete pleuren we het alsnog op het net.

    En Skate is de enige die niet nerveus is de man werkt al jaren als hiphopper op de podia.

    Maar hoed blijf komne met die posts. Klasse.

    JJ
     
  12. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Top programma, met de humor scoren jullie hoog vind ik. Echte PU-style humor. (Dre met die Xbox uitsmijters :p) Ik vond sk8 al een stuk beter dan de vorige keer presenteren.. Hij was de eerste keer een beetje zenuwachtig :). De reviews zijn lang genoeg (soms ga je je irriteren als een game te lang wordt gereviewd). Klasse jongens ga zo door!
     
  13. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed programma, ik kijk altijd gewoon op maandag . Maar ik vond dat jullie in de eerste uitzending wat beelden van xboxgames moesten laten zien in die trip naar tokyo ofzo, want daar ging het toch om:confused:, en niet de hele tijd hoeven te kijken hoe Jan zijn Sushi ballen naar binnen werkt. Dus wat minder over hoe geweldig jullie wel niet zijn en wat meer games graag...:D:D

    En Splinter cell had ook wel wat hoger verdiend, vind ik:D
     
  14. Dragonslayer

    Dragonslayer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vind ik Gamekings echt het beste gamesprogramma. Geen gezeur, alleen feiten en ook alleen de beste games. Het is ook wel leuk dat de gasten van de Gamekings ook hun mening over de game geven en elkaar soms ook aanvullen zodat je veel meer te weten komt. Nadeel vind ik de korte zenddtijd, 25 min. is zo voorbij. Maar voor de rest is het top :)

    Dragonslayer
     
  15. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed programma, jullie laten in-game beelden zien en jullie geven commentaar. Heel cool, eindelijk eens een prgramma met een mening:) Verder vind ik het ook vet dat er geen reclame tussenzit, dus echt een half uur. (Alhoewel ik liever een programma van een uur zou zien:)) Verder is het ook een beetje een "gezellig" programma, het is iets persoonlijker.

    Enne.... ja, ik kan the box ontvangen:eek:
     
  16. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, dit ben ik nog vergeten, ik kijk het progamma normaal gesproken niet op maandag, om 18:30 is altijd Friends:{ , lame reden maarja ik vermeld het maar even.
     
  17. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    heej jj ik zag je ookal op het gamecom forum.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 1e aflevering echte bagger vond (free charts, weinig spellen).
    Maar de 2e aflevering was al veel beter(veel meer spellen dan in de 1e)
    En de 3e aflevering moet wel top worden(de free charts zijn daaruit gehaalt):)
     
  18. yentl

    yentl Wanted

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0

    Vind ik ook
     
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een cool programma maar echt voor de reviews kan je beter het blad zelf leze want daar haal je iets meer info uit. het programma geeft echter weer wat beeldmateriaal dus een combi van beiden is het beste :D en opzich hebben die gasten wel humor...
    ik stoor me alleen aan 1 ding en dat is dat bij mij (bij gamekings) het geluid altijd stoort !! ben ik de enige of is dit een vaker voorkomend irritant verschijnseltje ??
    kijk btw op dinsdag want maandag vergeet ik het altijd ]:- :p
     
  20. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het eigenlijk alleen voor de in-game screens... al is het commentaar iig wel beter dan dat van die onwetende verteller van Gammo die al zijn teksten krijgt van anderen. en ik irriteer me suf aan dat popi gedrag van de presentators... maarja dat hoort nou eenmaal bij PU. 8)

    plz don't hate me
     

Deel Deze Pagina