He gasten ik zag laatst op de gamekings site dat het rond: Maandag om 18.30 uur Dinsdag om 22.00 uur (HH) Zaterdagnacht om 02.00 uur (HH) Zondagmiddag om 15.00 uur (HH) op the box te zien is. Maar ik ben nu 18:30 aan het kijken op the box maar ik zie hier echt geen gamekings vorige week was dit ook al op zondag en de week daarvoor op donderdag zag ik het WEL op the box terwijl dat niet in het lijstje staat van uitzendingen weet iemand hoe dit zit of dat er een beter geupdate site is??? want die prijsvraag klopt trouwens ook helemaal niet die op de site staat, want die verloopt namelijk op zondag 17 januari 2003 Alvast bedankt.
The Box heh, is dat een gratis zender of moet je er voor betalen, zoals canal+ ? Want ik heb ''the box'' (nog) niet op mijn TV gezien
Gratis, is net zo een zender als tmf met allemaal muziek maar heeft niet volledige dekking hiert in nederland dus misschien.... kun jij hem niet ontvangen!
Mwa, ik kan TMF ook wel ontvangen dus the box ok vast wel. Nou, dan ga ik the box maar ff opzoeken heh Please let it be there!!
er staat een paarse balk onder met smsjes, rechts boven staat the box om een kadertje Maar het wil niet zeggen als je TMF kan ontvangen dat je the box ontvangt
bij de box is er elke werkdag om 19:00 gamekings. in het weekend 15:00 de nieuwste is op maandag. het zit tussen 2 reclames.