Eerst zou het in april weer komen, maar 16 mei zou heel goed kunnen. Ik verwacht in de nieuwe PU meer info
ik vond die kerstaflevering wel leuk met die kerstman , toen zaten ze op xboxlive en zegt die kerstman zo "hoho merry fucking christmas" en werd ie er uit gegooit maar verder vind ik gamekings wel goed zij laten je de spellen echt zien tijdens het spelen
indeed it does... beste game programma van nederland ooit. Al die andere programma´s laten alleen maar bout games zien.
Precies, als het bij GK een minder leuk spel is dan is het iig geen trailer omdat hun zelf spelen. Hun lullen vind ik wel iets teveel, het zou leuker zijn als je minder hun koppen zag en meer de game zelf. Gelukkig doen ze alleen de toppers wat het progamma veel leuker maakt dna bijv. Gammo want daarbij is er vaak maar 1 spel per aflevering die ik leuk vind.
Ik vind dat lullen van hun wel phat. Het hele programma roelt gewoon. Ze hebben de perfecte combinatie PU+tv=perfect.
maar pu+blad niet. Vind ik tenminste.....die gasten zijn op de 1 of andere manier super arrogant in het blad, of mischien op tv ook wel maar komt het in een blad anders over. mmm beetje vaag wat ik zeg, maar ik vind het blad dus echt bout.
arrogant? Nee joh maar waarschijnlijk is dat gene wat jij bedoelt wel grappig. vooral die antwoorden op de brieven als iemand uit een gare plaats komt of een rare naam heeft Daar kijk ik echt naar uit.
Jah vind het ook nie echt een serieus blad. Het is idd leuk als ze iemand afzeiken. Tjah voor de rest vink het blad ook nie zo. Die Jurjen is wel het ergste daar. Oke je kan een voorkeur voor nintendo hebben, maar dat hoef je het nie ZO duidelijk naar voren te laten komen.
idd. bijna alle games die hij reviewd hebben een belachelijk hoog cijfer. Als boris ofzo iets van de gc zou reviewen zou het een stuk lager zijn.
ze lullen zo vaak onzin, ik vind het wel leuk om nieuwtjes te lezen, maar doe dat niet omdat het een zo'n goed blad te lezen. en het meeste weet je al via xbw.nl!!