1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen én chillen met de stuff van VideoGear

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 19 jul 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    http://videogear.com/

    Haha zeer bruut, wil ik ook ;)

    [​IMG]
    You move forward...it moves forward. You lean back...it leans back. You can even lean way back and chill on it. That's because POWER PLAYER stretches out to become the hippest chaise lounge ever. With its padded cockpit-like seat and speakers, POWER PLAYER is one of the planet's coolest places to play video games, watch TV or listen to music. When you're on POWER PLAYER you're not just sitting. You're rockin'.
    (oversize; ships at 70-pound rate)

    [​IMG]
    The center of the action is sitting right here. Lean back in the padded cockpit-like seat, grab your controller and wipe out an entire planet of mutants. COMMAND CENTER is the most fun a gamer can have sitting down. Is it a chair? Not really. It's an innovative super seat with front-to-back, side-to-side rocking action. You've never seen anything like COMMAND CENTER. Except, of course, from Video Gear.
    (oversize; ships at 70 pound rate)

    [​IMG]
    Now gamers can get carried away and take their seat with them. That's because Low Rider -- created for playing videogames, watching TV, reading, etc. -- has a built-in carrying handle, weighs just a few pounds and folds up in seconds. If down is where to be, Low Rider is the height of cool. Low Rider, one of three super seats only from Videogear. It makes any floor a cool, comfortable place to play.


    voor elke game system.. dus ook voor de xbox ;) ok het is niet iets technisch ofzow dat je meot verbinden met de console

    maar toch.. iets zegt me dat het niet echt kwaliteit is

    8)
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm mij ook of dat die anders best duur is.

    als ik genoeg geld heb dan zou ik het best wel willen kopen dnek ik hoor.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eh ik NIET :) kvind het wel leuk idee maar beetje erge onzin, zal wel geen kwaliteit zijn, koop gewoon een stoel in een winkel, kick back and relax..


    Dit is gewoon een soort tellsell aparaat
     
  4. DJ_Assurantix

    DJ_Assurantix stamgast

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    telsell ruleZ
     
  5. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me wel vet lijkt is zo'n Formule 1 wagen ervan ofzo die je ook bij de voorbeschouwing van formule 1 had vorige jaar.

    Maar ja dan ben je weer teveel kwijt :mad: (aan geld en plaats)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zelf een bouwen, stuurtje kopen, beetje relaxte stoel die je beetje achterover kan doen.. tv op de grond zetten, jijzelf ook zowat op de grond, und fertig :)

    of echt n F1 wagen maken maaja..
     
  7. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe de tweede is vetter maar ja niet te doen denk ik.

    ja had jij toch ook eerst gedaan wat je net zei?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had stuurtje aan de tafel vast (voor pc dus), dan een laag uitklapbaar tuinstoeltje genomen, daar zak je dus helemaal in weg, krukje voor onder je benen en je zit in de formule 1 houding ;)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wibi soerjabi heeft zo'n formule-een ding
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    trouwens, rot op met die stoel, ik zit in mijn bed :D
     

Deel Deze Pagina