Beste gamers, Wanneer er genoeg animo is heb ik de mogelijkheid om gamewedstrijden/bijeenkomsten te organiseren in verschillende BIOSCOPEN in het land, dus op groot scherm en met super goed geluid!! Dit wordt dan georganiseerd door gamers, voor gamers. Ik ben op zoek naar mensen die hier interesse in hebben en willen laten zien wat ze in huis hebben. Er zijn twee opties: - Je kunt je individueel opgeven - Je kunt je als team aanmelden. Lijkt jou het wat om samen of alleen je tegenstander op een groot scherm te verslaan en wellicht leuke (geld) prijzen in de wacht te slepen, dan moet je je zeker aanmelden. Je bent tot niets verplicht, maar mij lijkt het echt super cool!!!! Dus reageer en vergeet niet te vermelden wat jou favoriete spel is.
Zo das wel dik idd…… Voetballen op een biosscoopscherm….. I’am inn \o/ Doe dan de Grand Theater in Amersfoort maar. Zaal 1, die is het grootst FIFA WORLD CUP DUS..... en als het na 20 okt. word Pro Evo natuurlijk
hoe in gods herensnaam wil je een spel spelen met meer dan 4 man !!!!!!!! je kunt toch maar 1 spel (max 4 players ) op 1 beeld spelen !!! dus met andere woorden je moet internet hebben en maximaal 16 ZALEN voor bijvoorbeeld PGR3 online zodat ieder een eigen beeld heeft toch??
Kijk, dit zijn nou mensen waar we wat aan hebben Battlefield 2: Modern Combat (XBOX360) Fight Night Round 3 (XBOX360) Ik zou OblIVin ook wel eens op bioscoopformaat willen zien btw
We moeten maar is langs Hollywood bioscoop . Maar ik zou ook wellis PGR3 willen spelen op zo'n kei groot scherm
d8 je van halo, of halo 2 ofzo ?? voor de 360, call of duty, dead or alive zoniet voor de 360, metroid prime voor cube ofzo, als het niet via internet moet ofzo
in de bios heb je geen beamer of dat soort zooi hoor geen idee hoe jij dit wilt doen.. weet je zeker dat je niet uit je nek lult?
zou wel mee willen doen, maar alleen als het in de buurt is... en dan qua spellen call of duty 2 of straks RBS vegas of SC: DA
Thrianon in Leiden heeft echt een hele mooie zaal (de Theaterzaal \o/ ), lijkt me supervet om een keer aan zoiets mee te doen!
ludo lijkt me eigenlijk beter, maar alles is eigenlijk wel goed omdat bioscopen allemaal grote schermen hebben. naar mijn idee is het het vetste om een racespel te spelen. PGR3 idd, maar PGR2 is nog chiller
Werkt dat? Gamen op zo'n groot scherm? Althans, als het beeld ook echt zo groot wordt als bij films, lijkt het mij dat je echt gek wordt . Je moet over een doek van weet ik veel hoeveel meter gaan kijken om te zien wat er om je heen gebeurt. Wel heel dik overigens. Aangezien het idd groot is (zolang het niet irritant is) en ook nog eens lekkere stoelen en heerlijk geluid! Puik idee dus...