1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry37

    harry37 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat weet ik maar die heb ik later vervangen door een hdmi kabel ,zodat ik hd beeld had met hd spellen maar hier zit dus geen optishe aansluiting op .nu wil ik dus hd beeld ,en dts geluid via me reciever. ,zijn die kabels die hier genoemd zijn ook geschikt om het hd beeld weer te geven
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen HDMI kabel uit voor de Xbox 360 (tezei jij het tegendeel bewijst).
    Die kabels die ik noemde (VGA en Componenten) zijn de enigste HD kabels voor de Xbox 360.

    En de Xbox 360 ondersteund alleen maar 5.1 DD geen DTS
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een HDMI kabel uitbrengen en vervolgens de DD5.1 uitgang vergeten ???

    Deze kabel heb ik wel gevonden.
    Microsoft Xbox 360 VGA HD AV Cable - HDMI / VGA - 2.4 m

    Verder geen enkele informatie !
    Vind het behoorlijk wazig.

    De VGA signaal van de Xbox360 is toch analoog en niet digitaal.
    Dan zou je de kabel niet eens op de HDMI-poort kunnen aansluiten.

    Want alleen DVI-I en DVI-D zijn compatible met HDMI en niet DVI-A.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben van plan een 5.1 zetje te kope heb een xbox 360 die met die advanced aansluiting. Wat is een goed setje voor gewoon makkelijk aan te sluiten want ik snap er niet al te veel van heeft iemand een goed advies?
     
  5. harry37

    harry37 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik wissen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  6. harry37

    harry37 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    o ik dacht dat het het een hdmi kabel was , komt inieder geval hd beeld uit,het is een kabel met 6 tulpstekkertjes waarvan 5 in je hdmi ingang gaan ,en de gele gebruik je niet ,de andere kant gaat in de xbox ,wat is dat voor een kabel?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heet een component-kabel.

    En dit zitten niet achter in de HDMI maar in de Component ;)
    Maar dan moet achterin de stekker ook een Toslink (optische) ingang zitten.
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heuh, heb je er nu dan ook je pc ook op aangesloten via die 6ch direct aansluiting?

    Hmmpf, lees de startpost for a start. vffaq...

    Ook harry37, dan had je gezien waar de optische aansluiting zat! Die zit namelijk achter op de grote plug, zoals daar op een grote foto staat vermeld, en niet tussen de losse component, stereo en compsite tulpjes van de HD component kabel (die je verward met hdmi :))

    Hij is er niet voor niets he...de startpost :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynamike word de slappe vraagjes een beetje zat:+ LOGISCH!
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk schrijf ik ff een startpost met FAQ, gaan mensen nog steeds die vragen stellen 8) whahaha...
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Nightbringer, heet jij toevallig Jopie? 8) VFFAQ FTW!!
     
  12. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb je helemaal goed...

    Enige optie die ik zie is via de hooftelefoon ingang een kabel trekken naar de koptelefoon ingang van me tv. Dan houd je stereo, meer kan je er ook niet uithalen
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb die startpost gelezen etc etc, vroeg me af als er nog meer setjes waren etc.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de FAQ gewoon te moeilijk en moeten we hem anders opstellen:

    Stap 1: heeft het setje een versterker? Ga dan door naar stap 2.
    Stap 2: heeft het setje een optische ingang? Ga dan door naar stap 3. Zo niet, dan kan je geen surround uit je setje krijgen.
    Stap 3: etc.

    :+
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die zijn er. Stond er in die startpost ook niet iets van zelf op onderzoek uitgaan?

    Sorry als ik geirriteerd overkom, maar de laatste tijd worden zovaak zulke vragen gesteld..

    Sjoerd
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Kom op man, er zijn 1000'en mogelijkheden. Laat horen wat je wil anders kom je geen stap verder.

    - Wat is je budget?
    - Wil je er DVD's op afspelen?
    - Wat wil je er allemaal op aansluiten?
    - Nog voorkeuren voor een bepaald merk?
    - Nog voorkeuren voor een bepaalde kleur?
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd dat dat de beste toevoeging is aan de startpost; mocht je er toch niet uitkomen, stel voor jezelf op wat je er allemaal precies mee wil doen, hoeveel je wil uitgeven, eis je kwaliteit of neem je genoegen met een aldi merk. Dat soort dingen... Als je dat al van jezelf weet ( wat je nu eigenlijk wilt ), ga je filteren en zoeken op setjes die in jou selectiekader passen, dan kom je iig al een heel eind dan zomaar in een Topic te vragen wat nou een goeie set is. Want als je aan bijvoorbeeld sjoerd vraagt wat een goeie set is ( niets van aantrekken hoor sjoerd :b: ) dan krijg je een set van 10.000 + euro voor je neus..:+
     
  18. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een digitale tv ontvanger bij gekregen dus hoop dat er een coax of optische aansluiting op zit. anders gebruik ik wel die andere methode en sluit ik hem op de mp3 speler aansluiting aan de zijkant aan. of anders zet ik de achterste 3 jack aansluiting op 123 stereo en dan heb ik 3 stereo uitgangen die automatisch ook de sub aansturen (en het effect kan je dan alsnog op Dolby Pro Logic Movie of Music zetten, dus 6 channel output denk ik)

    anyway keus zat, ik kom er denk ik wel uit!

    verder harstikke bedankt voor je hulp dynamike!
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga denk voor de Z5400 omdat ik niet zoveel geld meer heb;moest een paar dingen terug betalen.
    Heb nu 140 euro over en kan weer gaan sparen..:'-(
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Hallo,

    Ik ben van plan mijn huidige speakerset up te graden, omdat ik bij deze set niet beschik over een digitale aansluiting zoals een optische of een coaxiale. Ik heb voor mezelf een budget opgesteld van rond de 600 euro voor een receiver en een boxen set. Zelf zat ik te denken aan een HK avr 130 of 135 met JBL boxen, de 200,5 of 200,6. Een dvd speler is niet nodig, ik denk dat ik die Microsoft HD-DVD speler aanschaf, mits deze ook normale dvd's upscaled naar 720p. Hebben jullie hier nog op of aanmerkingen op of andere opties die voor dat geld een betere keus zijn. Ik ben niet van plan om direct aan te schaffen maar eerst moet het geld bij elkaar geschraapt worden.

    MVG Marc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina