1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie keuze Marc! :thumbs:

    Houd gewoon de foldertjes in de gaten kijk of er een leuke aanbieding voorbijkomt. MM is de laatste tijd flink aan het stunten met deze top-setjes. Alleen zit er dan meestal een dvd speler bij, maar die raak je zo weer kwijt ;)

    ------

    Ik heb de startpost weer wat aangepast.

    - De FAQ vragen vallen wat meer op nu.
    - Ik heb wat merken bij elk soort zetje gezet, zodat er wat gezocht kan worden :) Aanvullingen, verbeteringen zijn welkom...
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook de HK avr 130 :)super mooi en goede prijs en geen zeer goed ding ;)
    Dynamike ik zie dat jij een volledig zwarte hebt, is die nog ergens verkrijgbaar via internet of winkel?
     
  3. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan nog even over die boxen, heb je in die prijs catagorie eigenlijk nog setjes die deze JBLetjes toppen qua geluid of niet? Dat audio-debiel virus heeft me al flink besmet. Het is gewoon zo dat ik waarschijnlijk een hd-dvd speler aan wil schaffen, en om nou deze aan te sluiten met tulp stekkers, zoals ik nu me geluid krijg uit mijn 360 vind ik dan wat jammer, dan heb ik liever wat gaver geluid voor een meer prijs. Deze set neem ik ook eerder mee als ik het huis uit ben omdat hij nog up te graden valt.

    MVG marc
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je uiteindelijk toch wil gaan upgraden, waarom die niet beginnen met gelijk een receiver en twee vloerstaanders ofzo? Geef maar een budget, hebben wij ook weer wat te doen :)

    Sjoerd
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit de thread pastte laatst nog met een gloednieuwe volledig zwarte 135 _O_ Specifieke adresjes weet ik niet. Zoeken he O-)

    Uhm, de JBL's vallen heel goed in je budget. Maar je kan nog wel kijken naar andere setjes. De Kef KHT eitjes zullen waarschijnlijk net iets te duur zijn, en de eigen Harman Kardon setjes kun je ook wel even naar kijken. Sniff around. Je kan ook tweedehands kijken eventueel.

    edit: Wat sjoerd zegt is ook een optie. Eerst twee zuiltjes, en dan later upgraden naar 2 rears erbij en een center. Tis maar wat je zelf wilt :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, dat zou idd ook nog kunnen idd, maar ik heb liever gelijk in een keer een complete set zeg maar. Ik zou idd eerst kunnen beginnen met 2 vloer standaards idd. Audio, damn, gewoon echt mooi spul. Vergeet niet dat ik voorlopig nog bij mijn ouders zit. Bij bcc heb ik net even zitten kijken, en die hebben een HK avr 130 met JBL 200,5 boxen staan voor 499,99 euro. Kijk, dat is al iets waar ik me op kan richten. Verder is het enige verschil wat ik heb kunnen vinden tussen de avr 130 en 135 dat de 135 beschikt over component aansluitingen. Opzich handig, maar mijn HD ready tv beschikt al over 2 component porten. Mijn oor bepaald uiteindelijk toch wat mooi is. Maar ik weet uit ervaring dat de combinatie HK en JBL een mooi geluidje opleverd.
    In ieder geval bedankt voor jullie snelle response. Over een maand of 4,5 hoop ik alles hier te kunnen hebben staan. Dan krijg ik denk ik een enorm gaaf effect. HD ready tv, HK versterker, JBL boxen en dan die hd-dvd speler. Het leven kan mooi zijn.

    MVG Marc
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, keep it up!
    Nog een verschil is dat de 135 ook een 6.1 opstelling aan kan, en de 130 5.1.
    6.1 is op zich wel leuk, als je het leuk kan monteren in je kamer. Maarja, 5.1 is ook al geweldig :D

    Succes met sparen ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Eerst een nieuw baantje, wordt er op valentijnsdag uitgekicked bij de hoogvliet, ben te oud schijnt. Maja, ik ga nu soliciteren bij de it's, bcc etc. Wat kan er nou mooier zijn dan tussen spullen te staan en deze te verkopen die je zelf ook zou willen kopen en er bovendien nog geld voor te krijgen en daarbovenop nog eens een aanzienlijke korting. Lijkt mij een pracht deal. Als ik uit huis ben, dan wordt het tijd voor een echte HT kamer, met alles erop en eraan, dus goede beamer mooi projectie doek juiste kabels (wordt door veel mensen nog wel eens vergeten, dan is het zoiets van jah schat we kopen die set van 2000 euro en sluiten het aan met een gamma kabel, dan geeft een simpele set van 300 euro met een monster cable vaak mooier beeld) achjah, zo heb je altijd iets om over te dromen.

    PS: volgens mij wordt je soms helemaal gek van vragen van mensen die eigenlijk te dom zijn om gesteld te worden of die al 300 keer beantwoord zijn;)
    Keep up the good work!

    //Edit: Ja dat had ik idd ook gezien jah, dat die avr 135 6x60 watt suport (constant vermogen, max is hoger toch?) ik wil toch gaan voor een 5.1, zoals ik dat nu ook heb. Met films is dat zoo gaaf, echt kicken als er echt iets door de kamer heen vliegt. Nee, dan bied die avr 130 voor mij de beste mogelijkheden. Jij hebt em zelf ook toch mike? Je bent er vast positief over;). Ga ik ook zijn denk ik.
    MVG Marc
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhuhuaha, je wil niet weten hoe ik gister nog heb zitten genieten van Kingdom of Heaven in High Def _O_
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee wil ik idd niet weten:p wordt ik alleen maar jalours van;).
     
  11. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0

    Ikke\o/ en bevalt me prima :p
    alleen nog wat klooien met sommige instellingen. maar ja
    ik gebruik trouwens op het moment de 6.1 ook niet hoor. de 6e mid achter speaker heb ik weggelaten. anders moet ik hem op het raam plakken. maybe voor later. zien we dan wel. dus misschien had ik net zo goed voor de avr130 kunnen gaan. alleen gebruik im mijn avr 135 nu ook als component switch. ik weet niet of dat ook op de 130 kan?

    http://www.ktronics.nl

    hier heb ik um weg. ik zie links op de site staan dat de set weer 599 kost.

    [​IMG]

    @mike. pak deze link van het plaatje maar voor je startpost. zie dat dat oude plaatje naar die site weg is.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier ervaring met de Logitech Z5450?
    Met draadloze achterspeakers?
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedenk wel dat ze niet echt draadloos zijn, er hangt nog altijd een stroomkabel aan. Ik zou zeggen dat ie voor de rest identiek is aan de Z5400 die over het algemeen zeer goed ontvangen wordt door een aantal mensen hier. Pin me er echter niet op vast dat het dezelfde set is.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, daarom heb jij voor jou de goede :)

    Ik vind het plaatje wat er nu staat mooier :+ No offence hoor :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De Z-5450 heeft wireless speakers is dit wat? Want soms gaat de kwaliteit gaat er van achteruit etc. (en is het een geprust om het goed te krijgen)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg jij het of zeg ik het? :+

    Nightbringer...3 posts naar boven jonge.....echt |:-
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    >_> ik lees nooit een hele topic door, sorry, xD je zult nu vast al een hekel aan me hebbe.

    Ik weet tot nu toe genoeg ik zal wel niet meer poste ik haal gewoon de Z-5400.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de HDTV thread is het niet anders.

    Veel hebben een R-serie LCD (HDready) van Samsung.
    Maar toch zijn er personen die vragen of de R-serie ook geschikt is voor de Xbox360 |:-
    Als ze een keer de threads zouden doorlezen , dan hebben ze ook een antwoord op hun vragen.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet je wat het is een persoonlijk advies of vraag op je antwoord hebben mensen liever en dat heb ik ook. (dat het niet alvast beantwoord is etc)
     
  20. harry37

    harry37 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    verdomd dat me dat nog niet eerder opgevallen is ,zit inderdaad een optishe ingang op de stekker , en het werkt wat een geluid of je er midden in zit.
    bedankt hoor:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina