1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand kan toch ECHT een surround feeling hebben met een setje van €30...

    En je wilt een surround feeling? Dat haal je naar mijn idee alleen als je dat setje koopt waar je rond de €70000 voor betaald. Anders heb je echt geen goed surround.
    :+

    Of te wel, gewoon budget aangeven.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, prachtig jongens :lol:

    Maarre ff serieus, ik ben het met sjoerd eens, Jorrit is idd een kontenkruiper :+ Onee, niet dat...alhoewel...die paint gaat wel te ver :9

    We kunnen gewoon niet zo heel veel met jouw vraag Danger, dan (AGAIN) een heel algemeen verhaal opschrijven. En daar is de startpost een beetje voor bedoeld, algemene info, zodat de mensen een algemene keuze kunnen maken in bijvoorbeeld het type setje dat ze willen. Jouw vragen zijn dan ook een beetje omslachtig op dit gebied. Mijn gedachte rond jouw vragen toen ik ze las.

    Dusse ja...als er hier vragen komen die bijna rechtstreeks uit de VFFAQ komen dat maken we er meestal wat leuks van :9

    Nee, maar als je goed leest zie dat er ook heel veel logisch denkwerk in zit en informatie uit de startpost. Dingen die je HEEL erg makkelijk zelf had kunnen weten vinden binnen 2 min. Je zegt zelf dat je weinig kennis hebt van het A/V gebied. Als je n00b bent op een bepaald gebied, dan ga je jezelf er toch in verdiepen om een goede keuze te maken of niet? Laat jij jezelf puur leiden door wat anderen zeggen? Ik zou het niet durven. Lekker naar de winkel gaan en dingen gaan kijken, vragen en beluisteren. Leren over de verschillen tussen de bepaalde soorten systemen zoals ik die de startpost beschrijf en over hun kwaliteit te weten komen. Zo kun jij voor jezelf bepalen wat de kwaliteit is die jij zoekt en hoeveel geld je voor een bepaald niveau wil uitgeven. Snap je nu dat een vraag als: 'Hoeveel kost een lekker surround setje?' echt totaal nutteloos voor ons is?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :+

    ik maak altijd peents.. en ik had al een tijdje niet meer gepost dus ik denk ik laat me weer ff horen8)
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, en hoe \o/

    Volgensmij heb je gewoon een beetje weinig te doen nu je examen erop zit O-)

    Trouwens. Bij de Z5400 is het niet zo dat je je geluid van je tv over alle speakers en sub kan gooien. De analoge ingang is er zo een voor de pc, met 3 verschillende stekkertjes (elk voor 2 kanalen). Dus zou je de TV aansluiten op de front ingang (L en R), dan wordt je subwoofer niet aangestuurd en heb je niet zo'n prettig geluid. Of de Z5500 wel een gewone stereo analoge ingang heeft weet ik eigenlijk niet? Ook niet of hij hier een pro-logic signaal van kan maken.

    Oja, ik ben ook nog lekker bezig aan mijn rack deze week. Vrijdag had ik al de primer aangebracht. Dinsdag heb ik deze laag licht opgeschuurd en een mooie laag spuitplamuur erop gelegd. Deze vandaag ook weer opgeschuurd. Ik merkte dat er toch nog wat oneffenheden in het MDF zaten, dus zojuist deze geprobeerd weg te smeren met wat gewone polyesterplamuur. Deze droogt heel snel, dus vanmiddag kijken of ik alles eruit heb weten te krijgen. Hierna uiteraard nog een finishing laag spuitplamuur voor een egale ondergrond voor de kleur. Ik heb ook de matzwarte verf geregeld, en weet welke coating ik moet gebruiken tegen krassen om het helemaal af te maken. Hopelijk wordt het net zo mooi als de xcube, voor de mensen die mij al wat langer kennen ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  6. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @Occisor
    Bedankt voor je reactie op de vorige pagina.
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb idd een beetje weinig te doen, komt morgen wel verandering in tho \o/

    Klopt wat je zegt over de analoge ingangen, ik beschreef dus ongeveer hetzelfde als wat ik voor Chaizen heb voorgesteld. En daar zou je dan toch gewoon logic over heen kunnen gooien of??... Maar eens vragen aan een Z5500 eigenaar
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De Z5400 en 5500 hebben zelfs 3 analoge ingangen via jack stekker. Kan je gewoon Pro Logic 2 opgooien. Geluid is dan via alle speakers te horen. Ook stereo×2 voor de fronts en rears.

    (Ja, ik heb ervaring met bijde sets)

    Van Den Hul kabel is aangesloten en wat een verschil. Die bas klinkt veel strakker en gecontroleerder. Eerst was het een stuk lelijker. Ben er erg blij mee. Klinkt fantastisch!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  9. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig of er verschil zit tussen de boxen bij de z-5500 lijkt wel of degene rechts achter mij harder klinkt dan degene links achter??
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die rechts achter heeft wel is de neiging keihard te blazen.
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Denon 1930 dvd-speler is besteld !

    Morgen even een Digitale Coaxiale kabel en een HDMI - HDMI kabel halen ! :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb een vaag probleem. Ik wilde graag een vergelijking trekken tussen component en vga op mijn nieuwe plasma tv. Ik heb mijn oude advanced scart van joytech geruild tegen de componentkabel van ms, echter de optische kabel uit de joytech gehaald. Deze kabel wilde ik gebruiken voor de component, echter hij blijft niet zitten!? Klikt er gewoon niet in vast. Hoe los ik dit op, volgens mij las ik maanden geleden over een soortgelijk probleem.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het echte werk :cool:

    Kev, misschien goede optische kabel kopen. toen ik mijn vivanco voor monster veranderde zag je meteen als dat die monster vele malen beter bleef zitten.

    Sjoerd
     
  14. Sark

    Sark Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo!! Vanavond (gister dus :p ) Mijn nieuwe setje gekocht! Een Harman Kardon AVR 135 BK, Harman Kardon DVD27 BK en een JBL SCS 200.5 speakerset!

    Wordt genieten met DVD's en gamen! Nu nog soon een X360 en een Samsung LE32S81B tv :p (nee, dat is geen grapje ^^ )
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Feli, wanneer pics?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die Harmon Kardon heeft echt een super prijs-kwaliteitverhouding. Gefeliciteerd!
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    JKI, ik lees op HTF dat je een BK Monolith wilt gaan kopen? Hoe staat het hiermee? :D
     
  18. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar betaal je dan ook voor. Maar ik ben het met je eens, Monster roeleert wel zwaar!
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Sssst:x.

    :+

    Ik ben dr mee bezig. Mijn Reference staat op MP. Nu maar hopen dat ik er een aardig bedragje voor kan krijgen. Na de verhalen die ik over de Monolith lees wil ik ook:cool:.
    Ik heb al iemand waarvan ik z'n Monolith kan overkopen. Het is nu wachten op de gelukkige koper van mijn Reference.
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Van Yorkie?

    Voor hoeveel als ik vragen mag (mag ook via PM O-) ) want het lijkt mij ook wel een hele mooie subwoofer. Niet dat ik er nu geld voor heb maar voor als die tijd komt :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina