1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx Gompy! Ga die met gebruikssporen zeker in de gaten houden!

    @ Pimmy: jij ziet als andere optie om de gehele set op large te zetten? Of alleen de fronts?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik verwacht, maar niet zeker weet, is dat een goedkope sub het geluid van je DM110's bederft door een rommelige slome bass. Dus dan kan je inderdaad beter de bende op large zetten. Maar bij films moet je wel oppassen want het zal niet de eerste keer zijn dat je speakers flink over hun nek gaan bij flinke bass scenes.
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kevin

    Ik zag ook nog deze op htforum...mooi kleurtje ;)
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik vind er niks aan 8) :9
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zoek een goeie 5.1 set met dts en alles voor ongeveer tussen de 100 en 300 euro.

    Is dan de logitech z-5400 het beste?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die Mordaunt and Short ziet er vet uit! Dat groene 'geval' is volgens mij ook niet verkeerd, alleen die kleur :9
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Voor onder de 300 kun je ook zeker een Z5500 halen! Dit is echt wel de meeste value voor je geld. Op DEZE pagina van de tweakers pricewatch kun je leuke prijzen vinden. De Z5400 kun je zelf ook wel vinden via deze pagina denk ik. Succes ermee!
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    thx, maar ze zeiden iets op kieskeurig dat de z-5500 sommige iets raars mee is dat die plopt fzo
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat zeggen idd 'sommige' mensen. Gelukkig is het bij lang niet iedereen zo. Voor mij zou het iig geen reden om deze megaset niet te kopen ;)
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ondertussen verholpen meen ik gelezen te hebben :)
    Die plopjes werden veroorzaakt door stroompieken en kunnen eenvoudig door de fabrikant verholpen worden.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    lag aan de productie code of zoioets
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben eens verder gaan kijken dan de Minipod's. En heb mijn ogen een beetje laten vallen op de nieuwe 600 serie van B&W. Dan heb ik het voornamelijk over de 685's. Zijn deze luidsprekers geschikt voor stereo-weergave? Een aantal hier hebben de voorganger, de 602 S3's staan. Zijn deze speakers te vergelijken of helemaal niet? Hoor veel dat het laag van de 602's als moffig wordt ervaren en dat dat bij de 685's weg zou moeten zijn.

    Iemand suggesties of tips ?
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg goede speakers, maar wederom moet ze zelf gaan beluisteren. Verder heb ik de 602's en die klinken prachtig, niks met `moffig´ zover ik weet.
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb al een toko gevonden hier in de buurt die 2 602 S3's heeft. Eentje met lichte schade in de zwarte kleur en eentje zonder schade in de kleur calvados. Ze zijn tevens ook dealer van Denon, dus met een beetje hoop kunnen ze er dan een versterker aan hangen waar ik mijn ogen op heb laten vallen. De Denon DRA 700 AE.

    Stereo tuner/versterker
    Geselecteerde onderdelen voor een Europese sound
    2 x80 W (8?, 20 Hz – 20 kHz, THV 0,05%)
    Discrete eindversterker opbouw
    Pure Direct Functie
    Luidspreker A/B schakeling
    Loudness, bass en treble regeling
    Geïntegreerde FM/AM stereo radio
    FM RDS met RDS Text en RDS EON
    56 voorkeuzezenders
    Geschikt voor ASD-1R iPod dock besturing
    6 analoge audio ingangen, 2 tape uitgangen
    Video schakel circuit: 3 composiet video ingangen en één uitgang (+monitor)
    3 zone constructie: 1 hoofdzone via de ingebouwde versterker en twee extra zone uitgangen met video uitgangen
    Helderheid van het twee regelig display is instelbaar
    Wordt geleverd met twee afstand bedieningen; één voor de hoofdzone en één voor Zone 2 of 3

    Zou deze zo'n setje 603 S3's of 685s aankunnen? :)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, tuurlijk :)

    Maar zou je niet investeren in een surround receiver? Kan je later tenminste nog een centertje, of surroundjes erbij halen ;)

    Ik ben ook wel gecharmeerd van de nieuwe B&W serie, erg strak!
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ben van plan de logitech z-5500 te gana kopen, heeft iemand ervaring met dit systeem?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  18. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb momenteel de (oude) voorganger de Creative 5500D staan. En ben tevreden over het geluid. Voor films is dit voor mij zeker voldoende :).

    @dynamike: surround heb ik dus al zoals je boven ziet. Mijn voorkeur gaat uit naar Stereo. Lekker muziek luisteren. Hoef niet zo'n top of the bill surround set. Kijk wel zo nu en dan filmpje, maar daar vind ik mijn 5500D voldoende voor. Heb voor films wel goed beeld, gebruik momenteel de Denon 1930, en daar ga ik ook in de toekomst me cd's mee afspelen.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb ff men post aangepast :)
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben hier nog nooit van dat systeem gehoord, sorry, we kunnen je niet helpen =(

    Blokkie, ik heb zelf de 602's en ze zijn echt prachtig. Wel lees ik dat de nieuwe serie gewoon nog beter klinkt. Geloof het graag maar kan het verder niet beoordelen. Denk dat het erop neer komt dat als je de nieuwe serie kan betalen, doe dat en zo niet, doe de 602's.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina