1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nvm,ik heb een mooie tutorial gevonden:)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  2. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje: als je surround op je xbox wil dan heb je toch boxen nodig met digitale ingang?
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je een versterker nodig met een optische ingang.
     
  4. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    lees startpost
     
  5. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan maar als ik op ciao-shopping.nl kijk dan staat dat er niet; alleen analoog of digitaal...?
     
  6. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even een vraagje: zit er bij de logitech Z-5500 wel zo'n optische kabel, of moet je die er ook nog wer los bij kopen?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die moet je er, helaas, nog bij kopen.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kost je 5,-
     
  9. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi beste mede gamers.Mijn vraag is:Bestaat er ook een optische kabel die eindigt in het rode en witte stekkertje?
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kan er wel zijn, zou anders met wat stekkertjes vast ook wel te doen zijn, maar wat heb je eraan? Zo wordt je echte digitale 5.1 geluid omgezet naar 2.1.
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Optisch is digitaal (licht) en rood/wit analoog... ;)

    Lijkt me niet dat er zulke kabels zijn. Hoe wil je licht door een massief koperen kabeltje versturen? :confused: 8)
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit bestaat niet in de vorm van een kabel. Het zijn namelijk twee verschillende methodes (licht/stroom) en digitaal/analoog.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hmmm, oke :+. Maar dan nog zou het redelijk nutteloos zijn om het te doen ;).
     
  14. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej toch bedankt,maar het komt omdat ik een hele goede 2.1 geluid boxen heb staan,gecertificeerd(sorry voor de verkeerde spelling),en de advance kabel van de 360 gebruik.
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne zijn ook gecertificeerd, Sjoerd-gecertificeerd :+
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit de startpost is het mij duidelijk dat mijn toekomstige home cinema set een optische ingang en dolby digital decoder moet hebben. Nu ben ik via internet op zoek gegaan naar 5.1 home cinema sets die daaraan voldoen. Voor een budget van 100 - 150 eu heb ik echter geen setje kunnen vinden met optische ingang. Meestal hebben ze wel gewoon een dolby digital decoder.
    Een voorbeeld van een set die ik heb gevonden is de Samsung HT-X50. Die is vanuit de VS te verkrijgen voor ongeveer 105 eu. Helaas kan ik deze set op Nederlandse websites niet vinden, en weet ik dus niet hoe duur deze in Nederland zal zijn.
    Heeft iemand een tip voor een 5.1 home cinema set (budget: 100-150 eu.), waar ik mijn 360 op aan kan sluiten? Alvast bedankt! :b:
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik geloof dat ik een 5.1 setje van Logitech heb gezien bij de MM voor 149.99 euro met optisch en coaxial in.
    De Z5400 geloof ik. Kan het mis hebben. Veel gebruikt setje hier op het forum en goede set voor mooi 5.1 geluid!

    lees hier info en een review over de Z5400:
    http://tweakers.net/productreview/3143
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt! Heb inderdaad ook al veel over dit setje gehoord. Maar: eigenlijk wil ik een setje hebben waar ook al een dvd-speler bij zit. Dus echt een kant en klare home cinema set.
    Hoe zit het eigenlijk met bedrading van zo'n Logitech-setje? Mocht ik voor zo'n los speakersetje gaan, dan heb ik denk ik veel meer draad nodig dan er bij geleverd wordt.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je hem voor je Xbox 360 wilt gebruiken heb je slechts een Optische (TOSlink) kabel nodig รก 12 euro de meter voor een goede kwaliteit kabel.
    Meer niet :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina