1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en heb je dan ook de mogelijkheid om die boxjes van de Logitech-set op te hangen ofzo? Ze gewoon neerzetten past niet echt op mijn kamer.

    Ja maar, ik wil liever niet iets tweedehands halen. En eigenlijk ook niet los :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan moet je het niet doen. Al is los praktisch altijd beter dan de vaste logitech setjes ed ;)
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad ook al veel gelezen dat losse setjes beter zijn. Het nadeel voor mij is dat ik dan speciaal op zoek moet gaan naar 'losse onderdelen', om het zo maar even te noemen. In de winkel ga ik het dan sowieso niet halen, omdat het me dan gewoon te duur wordt. Ik wil gewoon lekker simpel in 5.1 geluid gamen, en noem mezelf dan ook terecht een budget-gamer ;)
    Maargoed, mocht ik voor een los setje gaan, dan dus tweedehands. En dan ook liever in de buurt van Sneek, waar ik woon. Kan ik meteen het spul bekijken.

    Kom ik weer bij mijn oorspronkelijke vraag: Iemand nog een tip voor kant-en-klaar 5.1 home cinema setje, met optical input? ;) (budget: 100-150eu)
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja je kan de boxjes gewoon ophangen. Volgens mij zitten er gaatjes aan de achterkant in en anders maak je ze gewoon vast 8)

    @Kevf: vind niet dat losse componenten altijd beter zijn dan setjes. Voor de computer is een setje veel handiger en ook als je een kleine (computer)kamer hebt kun je denk ik beter zo'n setje kkiezen.
    En als je low-budget of a-technisch bent kun je tog beter voor een standaard setgaan.
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat je dat Logitech-setje kan ophangen. Binnenkort dus vette subwoofer aan de muur. (nee hoor, grapje :lol:).
    Ik zal binnenkort eens naar de MM gaan om de prijs na te gaan. En wat betreft kleine kamers en losse componenten: Mijn kamer is klein. Erg klein zelfs.

    En O ja: Ik ben natuurlijk ook a-technisch en heb een low-budget. Als ik Striker mag geloven: ''Hulde aan de standaard setjes''. ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat er niets mis is met de standaard setjes van logitech. Sterker nog: ik vind dat dit de beste prijs/kwaliteit setjes die er zijn. Zelf heb ik een middelgrote kamer met losse receiver en speakers end.
    maar voor kleine kamers zoals ik al zei zijn de logitech setjes echt een uitkomst. Dit is ook waar de setjes voor zijn gemaakt. :)
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan biedt zo'n setje van Logitech dus de beste uitkomst voor mijn kamer. Ik hoop echt dat die set bij MM 150eu is. Op kieskeurig.nl is de goedkoopste 250 eu... :'-(

    Is trouwens voor films kijken zo'n set van Logitech ook wel goed? Ik las net ergens dat de geluidsweergave bij films al weer veel minder is dan bij een gewone home cinema set.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heej joost, bedankt;). Ben er ook behoorlijk tevreden mee. Jou set is ook erg lekker.
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje ben er ook tevreden mee.. :)
    Leuk dat er mensen zijn die ook hier van houden he!!:)
     
  13. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Joost, hoe zou je de klank omschrijven van je denon en hoe bevallen de ethernet opties van je 3808? Ik vraag dit omdat ik over 3 maanden een andere receiver wil aanschaffen en twijfel tussen Denon en Onkyo en wellicht nog Marantz. De receiver moet 4x jbl e80/ec25 center en een es250p sub aansturen. Alvast bedankt.
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk setje indeed Marc, zag de foto's voorbij komen op HT-forum.
     
  15. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heej sjoerd, bedankt, en pjotrski, dat is helemaal correct;). Prima tv voor 360 en dvd. Beeld van analoge tv is om te huilen. Maja wat wil je als je op zolder zit;)
     
  16. Beunaas

    Beunaas Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow, ik heb zelf een philips hts 3100/12 zonder optische ingang.
    wel met dolby digital, dts voor dvd's(ik weet dat dit niet geld voor 360 maar wou toch even melden ).
    ik doe de aux stekkers van de 360 gelijk in de reciefer.
    is er dan echt duidelijk kwaliteitsverschil te horen als ik bijvoorbeeld zou overgaan op een set met dezelfde specificaties, maar dan met optische ingang?:confused:
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah, valt wel mee met een antenneversterker :) De ruisonderdrukking/zwartweergave is beter dan bij veel TVs ie nu verkocht worden zoals bijv. de Philips 32PFL5322.
    Je moet alleen niet op minder dan 1 meter gaan zitten, maar dat is altijd zo.

    Maar goed, dit is de dolby thread :cool:
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie hier had nou die SVS sub?
     
  20. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    He luitjes,

    Het is alweer lang geleden sinds ik hier wat heb gepost op dit forum en ik ben weer blij dat ik terug ben \o/

    Ik heb sinds gisteren een XBOX 360 Premium met HDMI aangeschaft en ik heb hem aangesloten op een Samsung LCD TV LE32R82B.

    Nu is mijn kamer niet zo groot en wil ik graag een 2.1 setje aanschaffen om op mijn tv aan te sluiten, zodat ik wat meer hoor bij het xboxen dan de normale tv speakers.

    Ik zat te kijken naar het Logitech X-230 setje, gewoon goedkoop maar er komt goed geluid uit voor mijn mening.

    Nou is mijn vraag, hoe moet ik dit gaan aansluiten op de TV?

    Moet ik dan zo een kabel gebruiken zoals hieronder?
    [​IMG]

    Zo ja, waar kan ik zo'n kabel kopen en moet ik nog andere kabels erbij kopen?

    Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want op andere forums kreeg ik niet echt goede feedback.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina