1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    HDMI kabel kan je beter een ander merk dan Panasonic voor nemen, Viera link zal daar ook prima mee werken. Zelf gebruik ik een optische kabel van Viablue, en die bevalt me prima. Te bestellen viahttp://www.hifisupply.nl
     
  2. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook gelezen maar het zijn beide 2-weg speakers, dus ik dacht dat ze daarmee bedoelden dat de speakers 2 drive units bevatte. Maar het zou dus mooi zijn geweest als ze daarmee bedoelen dat je 2 speakers krijgt.

    Maar heb alweer ff verder gezocht, en het lijkt me niet dat je hier 4 speakers krijgt:9;):

    http://www.kieskeurig.nl/speaker/kef/reference_model_2052/214849/
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  3. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd je hebt helemaal gelijk :$

    Prijs is gewoon per speaker:

    Aantal units is idd het aantal speakers wat bijv in de zuil zit:
    Aantal speakerunits 4
    Tweeter-units per speaker 1
    Midrange-units per speaker 1
    Woofer-units per speaker 2
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel een prachtige speaker die Kef Reference. Staan bij Correct in Rotterdam op een set bestaande uit de duurste componenten van Marantz. Echt heel mooi die set.
     
  5. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik wil ff wat tips/suggesties van jullie.

    Binnekort heb ik de LE37/40A552 op me kamer, en hier wil ik dan een mooi home cinema setje, van tussen de 300,400 euro. Hierop wil ik dan mijn tv op aansluiten, en mijn xbox360elite. en ook de dvd speler van de home cinema set maar dat spreekt voor zich neem ik aan. Nou heb ik qua home cinema setjes echt geen kijk erop wat nu goed is, en wat ik nodig heb, dus wil ik graag wat info van jullie, een een paar setjes als aanbeveling
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Leg er 100 euro bij en je hebt een Harman Kardon JBL set. Daar komt veel beter geluid uit dan uit welke andere alles in een crap speaker set die tussen de 300 en 400 euro is.
     
  7. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het hoeft voor mij niet zo super te zijn, als er maar een beetje geluid uitkomt, en je gaat me niet vertellen dat al die apparaten van 300-400 euro allemaal crap zijn
     
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat ga ik je wel vertellen.

    Editt, met uitzondering van eentje, de Logitech 5500 bijvoorbeeld, voor derest, crap crap crap.
     
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar kan ik een xbox360, tv en digitale tv op aan sluiten?
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Neem wat ik zei niet al te letterlijk, ik heb het gewoon niet op die alles in een setjes. Maar op die Logitech kan je je 360 aansluiten en digitale tv. Volgens mij heb je dan wel een Toslink splitter nodig, omdat deze set maar een optische ingang heeft. Als je niet weet wat het is, druk dan even op zoeken.
     
  11. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds op zoek naar een goeie receiver, nou kwam ik de volgende tegen:

    - Pioneer VSX-1017AV
    - Kenwood KRF-X9090D-S

    Beide met THX certificaat!

    Maar beide kunnen ze niet tippen aan de looks van een harman kardon receiver
    Maar nou weet ik dus niet welke ik precies hiervan moet hebben:

    - Harman Kardon AVR147
    - Harman Kardon AVR245
    - Harman Kardon AVR247
    - Harman Kardon AVR347

    Iemand hier ervaring mee?
    Of welke zouden jullie aanraden van de bovenstaande 6, of misschien een die er niet tussen staat!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    We gaan verder in Deel 13.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina