1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een goede geluidsset komt je console nog beter tot zijn recht. Zelf luister ik ook erg veel muziek, met een goede set beleef je er echt veel meer plezier aan en is het intenser. Ook al heb je een kleine kamer, met die Logitech kun je de geluidssterkte prima regelen zodat als mooi wordt afgestemd..
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een ontzettend kleine kamer, maar een goede geluidset verbeterd niet alleen je game ervaring, maar ook je film en muziek ervaring.

    Gewoon doen, 250 euro is peanuts!
     
  3. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat je zegt kwdtje!
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sterker nog, op die ronde optical switch met blauwe draaischijf zie je het lampje niet. Het is gewoon een rood vakje! Trapte ik eerst ook in :+

    [​IMG]
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Klik
    Deze 5.1 set wordt het denk ik, aangezien er ook een dvd speler inzit en hij er wel redelijk strak uitziet, en voor mij genoeg power heeft, iemand nog op of aanmerkingen?
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies zo'n switch, maar dan een iets ander draai ding. Ik blijf het raar vinden dat het niet werkt...
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb dit weekend ff een gruwelijke 5.1 set te leen van Klipsch. Je kunt de center, fronts, rear en subs instellen los van elkaar van volume. Nu wil ik graag weten wat een beetje de juiste instellingen zijn dan. Hoe hoog van volume zet je meestal deze speakers voor een beetje goede verdeling van geluid?
     
  8. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik mag voor mijn verjaardag een cadeautje uitzoeken van ongeveer 500 euro. Nu zat ik te denken aan een speakersetje voor bij mijn tv (LG 50PG6000).

    Ik wil met dit geluidssetje vooral gamen, en ook soms als boksen gebruiken voor in mijn kamer. Hou zouden jullie het geld besteden? Ik heb een beetje rond zitten zoeken, maar ik weet dan echt niet welke receiver beter zou zijn dan de andere.

    Mvg,

    Willem-P
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even naar de Harman Kardon Cinefortune 200 5.1 Home cinema set.
    Deze set bestaat uit ,
    Harman Kardon AVR138 Digitale reciever.
    Harman Kardon DVD28 DVD-speler.
    Speakerset van JBL SCS200.5.

    Prijs ligt tussen de € 500 en € 600

    --
    Was Vrijdag bij mijn zwager en hij klaagde over slecht beeld , hij heeft sinds een paar weken een Onkyo setje gekocht.
    Wat blijkt de eikel heeft de dvd-speler zowel via Scart als HDMI aangesloten en kijkt vervolgens via de Scart (Composiet) :'-(
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er naar mijn idee uit als een goed setje! En de benodigde optiche/coaxiale ingangen
    Een tijd terug al gezocht naar dit soort setjes die prima geschikt zijn voor op een slaapkamer, in deze prijsklasse. Alleen dus vaak geen digitale ingangen

    Waarom zijn er geen grijze uitvoeringen te vinden btw :) Is dat tegenwoordig weer "uit" in elektronica wereld?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk ook dat ik die neem, alleen nu kreeg ik gister een foldertje van de kijkshop, en daar staat volgens mij dezelfde set in alleen dan voor 120 euro, maar daar staat nou niet bepaald veel info bij, en op de website kan ik hem ook niet vinden:mad:
    Dus als iemand langs de kijkshop komt, zou iemand dan willen vragen of er een optische ingang inzit?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tegenwoordig is Zwart Hoogglans een standaard kleur.

    Grijs is bij de duurdere merken nog steeds te koop hoor , alleen kost die vaak wel een paar tientjes duurder dan de zwarte uitvoering.
     
  13. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG. 1 Major failure. :lol:
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Lol wat een banaan.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Die zwager die nog steeds denkt dat zn Samsung A5 lcd-tje een plasma is? :lol:


    Waar wil je deze voor gaan gebruiken dan??

    Ik heb nog niet gekeken, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat je hier andere apparaten op kunt aansluiten. Dus gamen op 5.1 icm je xbox gaat waarschijnlijk niet lukken!

    Kijk dus of er een optische ingang opzit, waarmee dit wèl zou kunnen.
    Edit: ik zie nu dat er 2 hdmi inputs op zitten, maar kan dit apparaat hier wel de 5.1 surround uit halen? De digitale coax is niet optisch.
    Check dit ff goed. Als die het wel kan dan is het een koopje!

    Ik zit de handleiding te lezen en ik zie nu ook een optical input, dus dat ziet er goed uit!
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Correctie , LE32S81B ;)

    Wat een sukkel is dat.

    Hij vond de volume van zijn surround-speakers te laag , dus heb ik ze +12 gezet :cool:
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wàt een vent is dat zeg! |:- lol!
     
  18. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand een idee waar ik de Logitech Z5400 en Z5500 het beste kan kopen?

    of natuurlijk een andere mooie aanbieding voor 5.1 digitale surround op mn xbox 360 elite :D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Kijk ff op kieskeurig of tweakers pricewatch succes.
     
  20. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    eit ik ga ff kijken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina