1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer, najah voor 0euro tog veel plezier:D
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    niet doen:

    Standaardresolutie XGA (1024 x 768)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok bedankt .. Ga ik weer verder zoeken ;)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Mensen die geinteresseerd zijn in Kevf's scherm:

    Op pagina (ik dacht) 39 van het vorige deeltje, staat hoe hij zijn scherm gemaakt heeft.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Corossif

    Corossif Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de screens, blijf ze sturen mensen.

    Kefv mooie screen man, ik d8 dat ie origineel was zo op het eerste gezicht.

    Nu zie ik dat de meeste mensen een zware geluidsinstallatie hebben is dit niet hinderlijk i.v.m geluidsoverlast (buren klagen)

    Mijn neef heeft de Z-5500 en die vind ik wel goed genoeg om aan te sluiten op de beamer. Een echte sound installatie haal ik wel als ik mijn eigen huis heb. *)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wie zegt dat ik niet mijn eigen huis heb? :+
     
  8. Corossif

    Corossif Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Ja, als ik een eigen huis had dan zou ik schijt hebben aan de buren maar omdat ik nog thuis woon moet ik tog nog een beetje rekening houden met de buurt.

    Trouwens ik wil uiteindelijk een ps3, xbox360 en pc aansluiten op de beamer.
    Maar ik wil mijn ps3 en pc op hdmi aansluiten. zou ik gewoon zon switch kunnen halen en dan die in de hdmi stoppen en dan dat ik als het ware meerdere hdmi ingangen hebben?

    Of valt het verschil tussen vga en hdmi mee als je de pc erop aan sluit?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige jammere van jou opstelling Kevf vind ik die TV, of haal je die weg tijdens het film/gamen op de beamer?? Boxen staan zo ook niet ideaal ;)
     
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een kwestie van geven en nemen. Ik heb veel meer last van de buren met hun krijzende koters(met hun vriendjes) op de trampoline die ze in de tuin hebben. Dat is nog veel irritanter dan 'af en toe' wat geluid. ;)

    Zolang je hem niet om middernacht kneiterhard hebt staan is het geen probleem. Meestal gebruik ik hem tussen 18 en 23 uur.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Onderste boxen zijn stereo boxen he? Die kleintjes zijn voor het surround. En nou niet fucken met mijn nieuwe plasma ;)

    Ik ga 13 juli verhuizen naar mijn nieuwe woning, waar ik een ruimte over heb van 16m2 waar ik een dedicated ht van ga maken (wel met pc's om aan te werken). Daar komt de beamer te staan, plasma is voor in de woonkamer :)
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk.. dat zijn wordt me een opstellign ! :D

    Foto's dus :p
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou mijn vader die vind eigenlijk een beamer ook wel vet :D Dus er is een klein kansje dat we een dikke beamer in de woonkamer krijgen. Maar eerst moeten we mijn moeder nog zo ver krijgen :+
     
  14. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al iets. Heb al even zitten kijekn naar een Projecta Homescreen (Deluxe). Zijn er mensen die ervaring hebben met dit spanscherm? Zo ja, welke (mat of HC)?
     
  15. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    zonet heb ik mijn kingpin 88" spanscherm ontvangen, ik heb het ook al in mekaar gezet moet het wel nog ophangen en dat is het moeilijkst van allemaal ;) het scherm is mooi strak en groot natuurlijk en heel erg mooi.
    Nu nog wachten op de beamer en kabels pff, normaal zou het toch echt vandaag moeten toekomen :mad: ik heb geen geduld ... ik maak pics zodra ik alles heb, mijn fotocamera is ook al opgeladen :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha. Alles staat al klaar. Alleen de beamer nog op zijn plaats zetten en rammen!
     
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ja juist nog die beamer en VGA verlengkabel :) en dan lekker gamen met de wii en xbox360 :d
     
  18. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat zo echt blij worden!

    :)
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn kamer ff anders ingedeeld met het zicht op een beamer en scherm. Met deze opstelling kan ik die beter kwijt:

    [​IMG]

    Dit is een beetje de bedoeling:
    [​IMG]

    Echter ik weet nog niet wanneer ik de beamer zal aanschaffen. Over 3 weken ga ik op vakantie, dus zal ik hem ervoor of erna kopen. Mijn gevoel zegt "hem meteen op te halen", maar mijn verstand zegt "nog ff wachten" :+ 8)

    Ook is het nog niet zeker welke beamer het wordt. Ik neig nog het meest naar de TW700 hoewel de Sanyo Z5 of Optoma HD70 (DLP) ook wel interessant lijkt... Dilemma, dilemma...

    Misschien dat Karll2 me met zijn brilliante foto's kan overhalen :D:D:thumbs:

    -edit-:
    Ik hoop dat het er zo uit komt ze zien:9
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  20. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fotocamera is nu ook niet echt top :) maar beter dan niets natuurlijk

    Koop geen dlp beamer als je wil gamen daar is dlp minder geschikt voor

    Sorry voor dubbelpost

    Mvg
    karl
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina