1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Eigenlijk wel ja, vooral door het licht enzo.. Maar ach het zal vast sowieso wel beter zijn :9 (mag je hopen)
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad kamer afhankelijk, maar meestal kijk je toch in het pikkedonker. Tenminste,... ik wel :+ Het schijnt wel een hele verbetering te zijn, maar het kost al snel rond de 80 euro...

    Mooie foto's Pimmy! _O_ Eindelijk je fototoestel opgeladen :+ Het zou eigenlijk verboden moeten worden dat men op kleine kamers beamers gaat ophangen. 8);)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb geen idee wat het allemaal voor invloed heeft, alles wat ik weet is dat het vet mooi is :D Maarre m'n kamer valt best mee hoor, op de foto's zie je eigenlijk maar de helft en door de lens lijkt het allemaal wat kleiner enzo. Ruimte zat, heb kleinere kamers met beamers gezien.

    Net prison break in HD gekeken, oeioeioei echt te gaaf.
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    @Pimmy: gratz met je beamer man:cool:.
     
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heej Pim, ik nodig mezelf ff uit op donderdag. FF assasins creed shoppen en dan het schouwspel aanschouwen;)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren las ik dus op het ht forum dat het 200,- kost! :eek: Dat vind ik dan wel weer heel erg veel.

    Heb gisteren trouwens de ps3 aangesloten op mijn beamer. En al blijft het vet op zo'n groot scherm, het was wel weer even wennen. Kleurtechnisch kan er toch echt niks tipppen aan een mooi plasma-scherm.

    Maar na 5 minuten zag ik het al niet meer. Volgende spaarobject wordt trouwens wel een hd-beamer (doelstelling: over 2,5 jaar :)), want ik weet wel zeker dat je het met een dergelijk groot beeld wel gaat zien.

    Heb de speakerstand al niet meer nodig, ik ga komend weekend zelf een stand voor dat ding bouwen. Met mijn twee linkerhanden :+
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    FullHD beldoel je?

    En als je links bent dan valt het nogal mee he, dan is het zelfs best handig ;)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eeeh oeps, bedoelde Full-Hd idd en ik ben trouwens links ;)
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedrag wordt gerekend bij een thuis bezoek. Als je gewoon langs gaat in emmeloord dan kost een projector calibreeeren 80,- euro.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb je een linkje voor me?
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Assassins Creed is echt retevet op de beamer, bij die achtervolgingen enzo krijg je echt een kick (H) Het is sowieso super mooi natuurlijk, die steden, oeioeioei.
     
  14. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan zijn native resolutie niet vinden. Die bepaalt of de beamer hd signalen ook als hd weergeeft. Maar volgens mij is de res 640x480 en dus lang geen hd. Verder is de contrastratio ook wel bedroevend laag.
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    bedroevend laag haha :9 oke bedankt
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tip: ik heb die van mij (hitachi pj-tx100) 2ehands op de kop getikt voor 500,-

    En dat is alweer ruim 1,5 jaar geleden.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kingpin FS180 besteld bij de ITC shop :cool:

    [​IMG]
     
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ok een kingpin maar dan de 220 en het is een prima scherm voor een hele goedkope prijs. alleen de rand is niet echt zwart eerder grijs/zwart wat ik iets minder mooi vind.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Tadaaa mijn zelfgemaakte beamerstandaard. Eindelijk kunnen we relaxed op de bank zitten ipv op twee losse stoelen met een tafel voor de beamer er tussen. Het is nog een 'demo-model'. Over een tijdje een soortgelijk ding maken met gewoon nieuw hout. Maar ben wel erg blij met dit geslaagde project, gezien het feit dat ik twee linkerhanden heb.

    Ben trouwens nog zwaar aan het twijfelen of ik callibreren de moeite waard vind. Heeft iemand voor en na foto's?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina