1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    :) :) :) :)

    Edit: m'n honderste post
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien bedoeld hij PJ. Het is namelijk de Hitachi PJ TX100. :)
     
  3. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je net te laat mee, maar de mensen met interesse kunnen mij gerust een pm sturen :)
    Ik ben echt zeeeeer tevreden over het beeld, fucking nice. Het enige waarmee ik nog zit, is het geluid.. Aangezien hdmi en component niet gelijk aangesloten kunnen worden, en ik ook geen receiver heb.

    Btw Kevf, heb ook zo'n verloopstekkertje geregeld. Maar dan moet ik dus een dvi-kabel gebruiken? (360 HDMI -> HITACHI DVI).
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je hebt helemaal geen versterker? Hoe doe je dat dan met geluid?

    Verder is het een kwestie van hdmi kabel, dvi verloop stekker er op en in de beamer :)
     
  5. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil een logitech z5500 aansluiten, maar mijn hdmi kabel heeft geen optisch in/out. Die mijn component wel heeft.

    Wat is daar een simpele oplossing voor? Kan kut overkomen, ben aan het klussen en posten tegelijk :)
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een Elite? Daar zit het Xbox360 audio stekkertje bij waar ook een optische uitgang op zit. Die kun je in de 360 pluggen als er een HDMI kabel in zit.

    Als je een Premium HDMI hebt en je wil HDMI gebruiken, moet je als naaistreek van het jaar de MS Xbox360 HDMI kabel kopen; daar zit het Audio stekkertje bij. Deze kun je niet los kopen.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tijd voor deel 3, de 1000 posts zijn al lang overschreden:

    link
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina