1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb vorige week een ouder model Astro A40 gekocht en zit met hetzelfde probleem. Heb de Mixamp (RX) en wil die graag aansluiten op mijn controller, maar een simpele 2.5mm > 3.5mm kabel werkt dus niet. Volgens mij heb je inderdaad de kabel nodig die jij linkt + het verloopstukje wat gratis meegeleverd is met de Microsoft chatadapter. Laat ik nu alleen net de chatadapter van mijn oude headset hebben en dus zonder dat verloopstukje.

    Mocht je hem willen bestellen dan wil ik wel 1 meebestellen en dan kunnen we de verzendkosten misschien delen :).
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die controller cable is out off stock helaas.
    Dat wordt dus wachten.

    De Xbox One adapter heb ik al.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb jij dan wel zo'n verloopstukje van 2.5mm naar 3.5mm meegeleverd gekregen met je chatadapter? Ik had een Xbox Stereo headset waar de chatadapter al bij zat. Als ik nu in een party speel, speel ik nog met die headset en als ik alleen ben met de A40. Verre van ideaal in ieder geval.

    Ik heb net even gechat met een Astro medewerker en die zei dat deze kabel voor mij ook de oplossing is. Eind deze maand zouden ze weer op voorraad moeten zijn. Laat maar even weten als je gaat bestellen.

    Edit: Als iemand een losse chatadapter heeft gekocht en het 2.5mm > 3.5mm verloopstukje niet gebruikt neem ik deze graag van je over! Het offbrand spul van Ebay schijnt helaas niet te werken en een losse adapter aanschaffen speciaal voor dat verloopje...
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dan gebruik ik de headset toch te veel dan.
    Moet zeker om de 2 dagen aan de stroom en terwijl men px4 veel langer mee gaat.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja dit geloof ik best wel.

    Ik weet nog toen ik een Turtle Beach DX12 had en daarna de Astro A40, dat het in games prima klonk. Maar wanneer ik de headphones dan afdeed en hoorde hoe ziek hard het geluid eigenlijk echt stond, schrok ik wel. Wanneer ik weer voor headphones ga, is het puur om in de avonduren te gebruiken zodat ik de buren niet boos maak met de surround set. Verder gewoon de surround set gebruiken en dat zal niet gauw voor beschadiging gaan zorgen.
     
  6. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou eerst dit nog proberen, maar als de 3rd party van E-bay niet werkt?!?!

    En ik kwam er ook achter dat alleen bij de losse Xbox headset adapter dat verloopje zit en niet
    bij de headset met adapter. :mad:
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou, mijn kabel van 2.5mm naar 3.5mm werkt niet. Die is ook met 2 draden ipv 1 naast elkaar, dus misschien dat het daar aan ligt. Ik ga het binnenkort nog een keer proberen met zo'n verloopje en een 2.5mm draad. Dan ben je voor een euro'tje of 5 klaar. Als dat niet werkt koop ik wel de orginele van Astro en een nieuwe chatadapter van Microsoft. Dan betaal je alleen de hoofdprijs á €30+.
     
  8. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Even opletten is het een mono of stereo verloop, denk dat daar het probleem zit.
    Je moet iig stereo hebben.
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil een nieuwe headset aanschaffen met surround sound en max 120 voor betalen. Iemand een goede headset voor de X1 in die prijsklasse?
     
  10. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk! Via de Nederlandse Turtlebeach webshop is de earforce audio adapter (plus) te koop voor de Xbox One compatibel headsets.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Manmanman wat ben ik blij dat ik na al die keren retour sturen van de oudere versie en weetikwat weer mijn A50 (deze keer gen2 2015) terug heb! Wat heb ik die gemist. :p
     
  12. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou een goede headset voor mn xbox 360, van max. 50 euro.....
    die van Xbox zelf heb ik niet bij mn bestelling van bol.com gekregen omdat ik er toen nog niks met live deed (en ook geen vrienden had die ook live hadden)
    naja... bol.com kan er ook niks (meer) aan doen :mad:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die is wel volledig bedraad toch? Dat heb ik ook met mijn A40, vreselijk zoveel kabels gewoon. Als ik weer voor een headset/headphones ga, dan moet hij 100% draadloos. Zelfs geen kabeltje naar de controllr.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De A40 is inderdaad op de PS4 1 kabel tussen headset - ontvanger en op X1 2 kabels.
    De A50 is volledig draadloos op de PS4 en PC/Mac. Op de X1 heb je nog een kabeltje nodig van de headset naar de controller voor chat.
    Gebruik hem op dit moment iets meer op de PC voor games en Teamspeak. Maar ook op de PS4, zonder kabeltjes te hoeven wisselen oid, echt fijn :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Ik heb wat reviews zitten kijken en de reden dat sommige een Turtle Beach Stealth 500x verkiezen boven de Astro A50 is omdat de TB 100% draadloos is voor Xbox One, ik heb op dit moment alleen nog een Xbox One. Qua geluid vinden zij wel dat de Astro het wint, maar het zijn geen extreme verschillen. In mei of iets later komt de TB Elite 800x, maar die zal wel tegen de 300 euro worden ofzo. Hoe dan ook is 100% draadloos gewoon de bom, zeker wanneer je een huisdier hebt, haha. Met die draadloze headsets krijg je ook helemaal geen storing of wat dan ook? Ik had een paar jaar geleden een RS120 van Sennheiser, maar er was constant storing van andere dingen in de buurt, dan viel hij steeds weg enzo, heel vervelend.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik had hiervoor nog een aantal (draadloze) headsets getest. Vind zelf de Astro's ook het beste geluid hebben.
    Ja draadloos is voor mij ook de way to go, heb zelf 2 katten en het moet geen speeltuin worden inderdaad. :p
    Met de A50 en bijvoorbeeld de Steelseries H krijg je echt geen storingen. Zij zitten op hun eigen frequentie, volgens mij heet dat 5Ghz oid. Daar zul je geen last van hebben.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk zelf dat ik voor deze ga later dit jaar man, vooral voor de avonduren. na 22:00 kun je gewoon niet meer de home cinema set te luid aan hebben staan...dan is een gaming headset/phones ideaal.



    Ze zijn er al sinds vorig jaar voor de PS4 en ze schijnen fantastisch te zijn. Die van PS4 werkt ook op de One...maar....dan moet je wel een chat adapter hebben en dus dat kabeltje van headset naar controller, nah. :D
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe kan je hem ook op je pc? Zeker 3,5 mm naar dat kastje? Ik wil hem soms ook gebruiken voor op me pc, maar hij staat helemaal tegenover m'n pc, dus kan niet echt makkelijk een kabel leggen.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoe bedoel je tegenover? Kun je niet gewoon een langere kabel trekken?
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Die moet dan echt 7,5 meter ofzo zijn, anders hangt die heel lelijk door me kamer heen. Soms had ik echt gewild dat met pc setup naast me pc stond.
     

Deel Deze Pagina