1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Je kunt makkelijk langere kabels kopen hoor ;) Gewoon even kijken bij een kabelwinkel. Een tip, nooit bij de MM (en vooral zo een lange) kabel kopen want daar betaal je je kapot aan.
    Winkels zoals deze http://www.allekabels.nl/audio_kabels/jack_kabel.html hebben veel keuze mbt kabels en je kunt zelf je prijs/kwaliteit kiezen.
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Thanks voor de tip! Misschien toch maar keertje doen idd. Wel handig. Alleen dan zie je weer zo hele tijd kabel langs me muren liggen xD

    Ik heb trouwens een soort ruis door m'n astro a50's heen, weet dat het bekend probleem is, maar het is alleen als er geen geluid door heen komt. En ik irriteer me er niet echt aan. Het zijn die zwarte/rode editie, dus niet die aller nieuwste.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kan het zijn dat je nu een 3.5mm Jack kabel hebt aangesloten op het kastje, maar dat die aan de andere kant niet aangesloten is? Dus dat die gewoon vrij ligt? Dat zou namelijk ook die ruis kunnen veroorzaken. 3.5mm Jack moet je altijd hebben aangesloten of aan beide kanten loshalen wil je geen kans op ruis krijgen. En als je ene hebt aangesloten aan beide kanten, kan het zijn dat je er even mee moet rammelen of wat rammelen aan de aansluitingen. Soms is het nodig om een kabel te vervangen.
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Op het moment zit er geen 3,5 mm in. Alleen dolby en die andere benodigde kabels voor ps4. Ik zal is kijken of ik wat kan rommelen met de aansluitingen. Maar denk het niet.
     
  5. JopM93

    JopM93 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een headset voor de xbox one alleen voor het praten. Dus eigenlijk de headset die je erbij krijgt. Maar dan eentje die niet over je hoofd gaat (ik krijg altijd een deuk in mijn haar die er pas uit gaat als ik heb gedoucht). Deze headset hoeft niet draadloos te zijn.

    Nou weet ik wel dat ze er wel waren voor de 360 (zie plaatje), maar voor de one heb ik hem nog niet kunnen vinden. Misschien jullie wel?

    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die is er nog niet helaas.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou toch de officiƫle ms headset aanraden ondanks dat je geen over ear headset met geluid wil. Het is echt een fantastische headset voor die prijs.
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf de Astro A50 en TurtleBeach 500X Stealth gehad en beiden vielen tegen. Niet qua geluid maar in de chat hoorde je soms rare klik geluiden. Ik vond het behoorlijk irritant en heb nu de turtlebeach XO Four Stealth besteld. Kost maar 100 Euro en qua geluid gelijk aan de 500X Stealth. Voorheen de XO Four "normale" versie gehad en deze beviel erg goed. Alleen zat daar geen mic monotoring op welke wel op de stealth variant zit.
     
  9. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet nog niet welke headset ik moet kopen voor mijn Xbox One. Iemand die mij kan helpen?
    Ik wil geen dure surround sound headset ofzo, maar gewoon een headset van maximaal 80 euro.

    Wat ik er mee wil doen:
    -Praten met vrienden(Dus heb een redelijke mic nodig)
    -Gewoon gamen en het gamegeluid horen via de headset

    Alvast bedankt!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Wat ik persoonlijk erg irritant vind aan die Stereo Headset, is dat je jezelf niet hoort en anderen je een stuk minder duidelijk omdat de microfoon niet geheel voor je mond reikt.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezelf horen? Dat is irritant.
    Verder geen last van dat ik andere mensen niet hoor. Hoor Monkey altijd goed en een vriend van mij ook die hem heeft.
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Als jij normaal een gesprek met iemand via de telefoon voert hoor jij jezelf niet?

    Over dat anderen mijn niet zo goed verstaan, ik weet niet hoe hard jij en die vriend van je praten. Ik praat over het algemeen heel rustig en met de standaard Xbox Headset hoort iedereen mij perfect.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh zo bedoel je. Ja dat is persoonlijk.
    Weet niet wat je met het tweede bedoeld. Je zegt net dat mensen je juist niet horen. Ik hoor de mensen prima die de stereo headset gebruiken. Merk geen verschil met andere headsets.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dan weet ik ook niet waar dat tweede aan ligt. Ik gebruik 'm eigenlijk niet meer voor voice chat, sinds dat ik merkte dat ik geen optie heb om m'n eigen stem enigszins te horen. Verder wel erg handig als je 's-nachts nog een film/serie gaat checken en niet het geluid op het minimum wil hebben staan.
     
  16. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Heeft hier iemand ook misschien een TurtleBeach headset gekocht tijdens die Cashback actie en hier aan meegedaan?
    Zo ja heeft diegene dan zijn geld ontvangen want ik dus nog steeds niet,ze zeiden wel dat ze alle papieren van mij hadden ontvangen.

    Alles opgestuurd op 5 Januari en zou binnen 6 weken gestort worden op mijn rekening,contact gezocht met hun 4 weken geleden,en toen zeiden ze dat ik binnen 2 weken het geld zou hebben,dus niet.
    Daarna weer contact gehad met hun en toen zeiden ze dat er wat vertraging was met uitbetalen pffffff,nu 2 weken later nog steeds niks ontvangen.
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon weer contact opnemen met TurtleBeach
     
  18. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja zal ik ook weer doen,is blijkbaar een hele klus voor hun om geld van de ene bank naar de andere bank over te maken pffffff.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen optie om dan gewoon wat harder te praten? :p
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47

Deel Deze Pagina