1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Weet iemand hoe het zit met het aansluiten van de A50 gen 2 Xbox One edition op een PS4 voor wat betreft de chat kabel. Het lijkt alsof er één kabel bij zit die alleen geschikt is voor de XBox. Hoe kan je dan chatten op de PS4?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op PS4 heb je geen chat kabel nodig, dat gaat gewoon via de USB kabel. Alleen de Xbox heeft die kabel nodig.
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks nog voor de reacties op mijn vraag voor advies. Ik ben uiteindelijk voor de turtle beach ear force xo seven gegaan. Stukken steviger, zit comfortabel, zuiverder geluid en een betere mic dan mijn oude xbox stereo headset. Draadje naar de controller is wat langer, maar vind ik eigenlijk wel fijn. Ik ben tevreden.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb altijd alleen gechat met mijn A50 via PS4. Wil nu ook via Xbox One chatten. Heb deze 2.5naar3.5 mm kabel gebruikt. Maar dat is blijkbaar niet genoeg.
    Heb ik nog altijd zo een chatadapter nodig om dit aan te sluiten of heb ik een verkeerd kabeltje voor me?
    Ik dacht dat die nieuwe controllers dit gewoon met een kabeltje moeten kunnen handelen niet ?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet gewoon werken ja met de nieuwe controllers. Misschien controller updaten verder?
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Controller had inderdaad een update, maar chatten werkt nog altijd niet. Hij herkend wel dat ik een microfoon aangesloten heb, want als ik de kabel eruit neem zegt hij dat er geen microfoon gevonden is. Vreemd o_O
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het niet eigenlijk. Misschien dat die ergens op mute staat in de opties? Misschien muten zelf en dan unmuten?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb al vanalles geprobeerd..
    Misschien heb ik toch dit ding nodig? AG1 adapter. Volgens mij nergens te koop in NL.
    Maar zoals gezegd, de nieuwe controllers zouden dat toch niet nodig hebben o_O
    [​IMG]
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee zal gewoon moeten werken ja. Of ik heb het verkeerd?
    Weet er niet alles van verder. Misschien dat andere mensen iets weten?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Staan je geluidsinstellingen in je Xbone zelf wel goed?
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jep. Ook in dat handige quick menu (?) links staat elk balkje op het midden.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee wat het midden is. Heb mn Xbone maar een week gehad, had nog niet eens m'n A50 erop aangesloten.:+

    Ik zal eens rondvragen bij ons clubje; veel met een Astro en sommige ook met een Xbone.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elite controller he? Probleem had ik ook met de oude headset (tritton gow headset). Denk dat het niet compatibel is dan.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Oef, een best bedrag voor een headset....
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Volgens Astro zelf heb ik toch die AG1 adapter nodig.. Dat vind ik vreemd. En die AG1 adapter is volgens mij nergens te krijgen in NL... :mad:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zijn er niet 2 verschillende versies van de A50's? Eentje voor de PS4 en eentje voor de One?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jep. Die voor de One heeft die AG1 adapter erbij. Ik heb de PS4 versie zonder AG1 adapter. Echter hebben de Xbox controllers nu wél zo een 3.5mm jack, dus dacht ik misschien kan het gewoon met een kabeltje i.p.v. die adapter. Volgens Astro dus niet, en heb ik toch die adapter nodig. Vind het maar vreemd, en 25 euro voor een facking adapter/kabeltje vind ik belachelijk.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Volgens een mede Astro bezitter moet het een kabeltje zijn met 3 ringetjes op de plug.....hopelijk kun je hier iets mee....

    EDIT; ik heb er nog 1 liggen, ik had per toeval de juiste gekocht, ik wist ook niet van die aantal ringetjes....voor 5 euro incl is ie voor jou.:+
    (zelf 10 euro voor betaald dus heb er absoluut geen winst op ofzo)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina