1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik klik random wat links aan, en jij loopt overal tegen aan te schoppen.

    Grappig dat je op de rest van de post niet reageert, misschien had jij de ironie van die opmerking gezien.. maar blijkbaar heb je nog niets geleerd sinds '04.
     
  2. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, doe dit via PM ofzo. Het gaat hier over gaming headsets enzo. :+
     
  3. Ruud

    Ruud Guest

    Of doe het in mijn topic. Krijgen ze een gratis les in ironie.

    Ik ga Xboxen met mijn Turtle Beach X11's op, waar ik een kwartier over heb nagedacht of ik ze zou gaan kopen op niet. :b:

    //edit: 'En dan leer ik jou gratis hoe je met mensen "normaal" om gaat'. Yeah. Good luck with that. Ontopic?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2010
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    En dan leer ik jou gratis hoe je met mensen "normaal" kunt om gaan:b:

    Maar Jradman heeft gelijk, volgens mij gaat aan deze discussie toch geen einde komen dus laten we weer ontopic gaan.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb geen last van vermoeide en jeukerige ogen, want anders zou ik de leds op de achtergrond wel aandoen.

    Je hebt een vreemde manier van posten.
    Wauw, een kwartier gedacht of je een X11 zou kopen.....ik ben onder de indruk....not.
    Die kosten wel €56! Kolere wat een big spender...

    Ik denk dat je gewoon jaloers bent....

    De ellende met de headsets is dat je ze niet van tevoren kunt testen en je dus moet afgaan op de reviews en ervaringen.
    Ik had dus al de skullcandy gekocht, maar deze viel zó tegen dat ik m nauwelijks gebruikt heb (3 keer) en deze aan n vriend zal geven.
    Dat is dus de reden dat het beter is om wat voorzichtiger te kiezen.

    Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik heb hier een professionele stereokoptelefoon liggen die ik gebruik bij gaming en als je dan zo'n simpele xbox koptelefoon koopt, dan raak je niet echt onder de indruk.
    Waarschijnlijk heb jij dat probleem niet en is alles al beter dan wat je nu hebt.


    (heb ff gekeken naar jouw post-history en ik zie het al: je bent gewoon een troller/flamer).
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Ge-fe-li-ci-teerd. Als je er nu geen last van hebt, zal dat ook wel noooooit komen... Ik kan wel linken naar een ander stuk hier over, maar je leest het blijkbaar toch niet.
    Sarcasmemeter stuk?
    Ja, echt wel. Ik wou dat ik zo lang kon doen over iets moeilijks als een headset kopen. Poe poe nou nou.
    Shit, sorry, ik wist niet dat het een wedstrijd was! Een stereokoptelefoon zei je? Professioneel? Wauwie! Jij wint!
    Dan moet je verder terug zoeken. In topics met grotemensenonderwerpen kan ik me best gedragen hoor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2010
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat snap je nou niet aan kappen? focus nou maar gewoon op waar dit topic over gaat.
    En als jij zo "volwassen" bent weet je ook wanneer je iets links moet laten liggen en wanneer je gewoon niks hoeft te posten en wat "normaal" doen is.
    Dus breng nuttige informatie/meningen over dit topic of post gewoon niets aub!
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  8. Ruud

    Ruud Guest

    Je quote de verkeerde persoon.

    Mijn nuttige informatie is 'koop de X11 niet want het is ellendige bak hisssss'.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De turtle beach X11 is zeker niet slecht, vind het alleen zonde dat als Ferry hem gaat gebruiken inplaats van een surround set. Heb je zo'n een dikke setup en gebruik je stereo 8) Knal er gewoon 100 eurie extra tegenaan voor de Astro of X41. Drink je een biertje minder, pak 2 keer per maand de fiets in plaats van de auto en je hebt het eruit. :thumbs:
    Wat is nou die paar euro extra op die duizenden wat je hebt staan? :)

    Niemand neemt je serieus btw, misschien kun je beter terug naar je duplo inplaats van hier de normale mens lastig te vallen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien lees je verkeerd, als je de x11 zo kut vind, waarom?
    Ik kan je ook gaan zeggen koop die bank niet want die is kut.
    Zeer sterk argument ja...

    Ontopic:
    Moet me tritton axpro op gaan sturen, mic connector op mijn audio controller is kapot dus hij herkent het signaal niet meer :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Soms wou ik dat iedereen die kon typen ook kon lezen. Sjees wat een heldere lichten hier.

    Ik zeg 'het is een ellendige bak hisssss', daarmee bedoel ik, het ding produceert ellendige veel hissing noise. Met de controller los ook. Die mini-versterker is een ongeaard stuk rommel en de bron van al het kwaad. Niet kopen want een koptelefoon van 60 oi moet toch op z'n minst een ruisvrij signaal kunnen leveren.

    Ontopic, het is 'mijn', niet 'me'.
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Was dat nou zo moeilijk om in 1x zo het antwoord te geven?
    Maar bedankt iig, nu weet ik in ieder geval wat je er mee bedoeld.
    Hissing noise doen echt verdomd veel headsets op het moment, vind het te slecht voor woorden eigenlijk.
    Maar voor de rest hoe is het kwaliteit van het geluid? even bagger of gaat dat nog wel?

    Me, Mijn, mij maakt het niks uit, een wijs persoon heeft me ooit gezegd het gaat toch om de boodschap en niet hoe die wordt gebracht?:+
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mag het na twee pagina's getrol, geflame, en andere ongein, hier weer over headsets gaan ??? |:-

    Ik heb zelf nu enorm de neiging om toch ook de X41 te gaan halen..... 8)
    Ik wil graag surround voor Alan Wake!:p :p
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee dat klopt, want het interesseert me niet wat jij zegt. Ik werp 1 blik op jouw posts en zie alleen maar trolls.
    Get a job and a life.

    Misschien heb je m iets te snel gekocht? Sukkel



    Dat geld maakt me niet uit, maar ik moet de extra opties dan wèl gebruiken.
    Als ik een blu-ray of hd-dvd kijk, gebruik ik toch mn surround.

    Ik zocht eigenlijk alleen een headset met mic voor wanneer ik ga gamen en ik mn surround niet kan gebruiken, omdat mn vrouw dan al slaapt.
    Daarom is die mic-monitoring ook zo belangrijk, anders wordt ze nòg wakker door mn geschreeuw ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja ok, als je het hem toch amper gebruikt ;)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Alleen met Battlefield 1943 eigenlijk.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja dan heb je niet echt surround nodig, zonde van je geld dan ;)
     
  18. De Josz

    De Josz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk zou niet voor een Turtle Beach X41 gaan, ik heb hiervoor de X4 gehad om voornamelijk Call of duty en Battlefield MP te spelen alleen zodra de set binnenkwam zat er al een kraak in de speakers. Meteen teruggebracht en een andere X4 meegekregen, nog geen jaar later redelijk intensief gebruikt opeens geen bas meer alleen een kraakje.

    Geen kwaliteit speakers dus, maar wel een hoop betalen. Ik ben nu bezig om een nieuwe uit te zoeken alleen is het id niet zo makkelijk. Ik wil gewoon goede kwaliteit en het liefst draadloos alleen daar heb ik me al bij neergelegd.

    Ik blijf erbij dat het voor mij een Sennheiser (RS170 (draadloos),
    PC 360 G4ME of een HD595 met aparte mic) gaat worden. Tevens een Astro Mixamp voor het 5.1 geluid.:p
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan je nieuwe headsetje binnenkort (als je hem hebt, of heb je hem al?) toch wel even goed testen op Reach he? :cool: Ben benieuwd of ik nu verschil in kwaliteit hoor van jouw stem af door de nieuwe headset ipv de Microsoft headset.

    En bovendien zit ik zelf nog altijd te denken aan de X11, maar ik ben bang dat het zo'n geklooi wordt met de hele tijd kabels wisselen als er andere mensen zijn dat hij gewoon over surround set moet.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb vanmiddag de X11 gebruikt.

    Voordeel: de stemmen zijn inderdaad duidelijk en mn squadmembers vonden dat ikzelf ook veel duidelijker klonk.

    Nadeel: de hoge tonen zijn veels te nadrukkelijk aanwezig! Te weinig bas en te schel dus.
    Gelukkig gaat die bij mij via een versterker en kon ik de treble wegdraaien, waarna het behoorlijk goed klonk.

    Heb nog geen muziek erdoor gespeeld, dus dat wordt nog belangrijk. Gelukkig zit er ook nog een mengpaneel tussen en kan ik nog een hoop corrigeren.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010

Deel Deze Pagina