1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Astro A40 met bedraade MixAmp. Ik lees dat de draadloze versie een iets betere bas heeft. Ik ben erg benieuwd of dit waar is. Van mij mag er nml wel iets meer bas in.

    Verder vindt ik het niet echt draadloos. Je zit nog steeds met draden van je headset voor gaming en voice. Het scheelt je net de optische kabel en de USB kabel.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je bent nu mobielere. In de game kamer gebruik ik gewoon de mixamp. Maar in de woonkamer zal mijn vrouw zich niet meer storen aan de 5 meter lange optische kabel die op de grond ligt ;)

    De bas schijnt inderdaad beter te zijn en deze is 7.1 ipv 5.1
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    iK zie nu een Atro A40 te koop staan op MP , ik denk er serieus aan om zo'n headset te kopen , helemaal omdat ik best een audiofiel ben.

    Zit er zelfs aan te denken om mn PS3 te verkopen omdat ik daar toch niks mee doe.
    Want als ik zo iedereen moet geloven is dit toch wel het beste wat je kan krijgen.
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, vanavond even verder in verdiepen.

    Jij hebt er eentje, toch? Hoe bevalt ie, en heb je het gewoon via de Astro site besteld?
     
  5. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de mixamp met astro A40 .. zeer te vreden mee



    Goede review, maar zoals ik al zei ik gaan hem halen omdat ik deze in de woonkamer ga gebruiken. Dus daarvoor is deze perfect
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ga denk ik toch voor de Turtle Beach X31. Alleen heb ik een paar video's bekeken op youtube en toch zie ik de rode en witte tulpjes voorbij komen. Terwijl ik dat nooit gebruik omdat ik HDMI gebruik? Kan iemand mij dat even uitleggen?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    x31 heeft geen optische input dus zal je geen Dolby geluid hebben, maar fake dolby (stereo) ...
     
  9. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Die rode en witte kun je dus gewoon achterin je TV pluggen...
    Heb die x31 zelf ook! Ben er best tevreden mee, maar heb wel last van de ''ruis/hiss'' waar ik al wel vaker over gelezen heb...
    Daar was niets aan te doen ??
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die 7.1 zou je toch nooit gebruik kunnen maken, dus dat boeit eigenlijk niet.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb begrepen dat de X31 niet gaat werken, voor mensen die HDMI kabel gebruiken. Ik heb thuis een FULL HD en mijn xbox 360 Elite werkt via HDMI.

    Moet ik dit gebruiken als ik HDMI gebruik


    [​IMG]


    of alleen dat rode en witte tulpje in mijn tv?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met HDMI?
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik gebruik mijn Xbox 360 Elite via HDMI op mijn FULL hd he. Moet ik dit ook doen, wat deze gozer doet, of geldt dit alleen voor 5.1 surround?

    [yt]FptCB_3DOz4[/yt][/QUOTE]

    Ik heb het meer over deze kabel die je erbij krijgt.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah baby , ik hoor ook straks bij de elite :cool:

    Ik ga straks de Astro A40 halen , de complete set , dus met Mixamp.
    Compleet netjes met originele dozen.

    En heb een beetje rondgelezen , en uiteindelijk kan ik hem ook als mn geluidskaart gaan gebruiken , dus dat mn pc en mn 360 via de mixamp aangesloten kan worden.

    Ben echt super benieuwd naar het geluid.
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel heb je er uiteindelijk voor betaald als ik vragen mag?
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zo heen.

    Ik ga er 150 euro voor betalen.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel netjes hoor!
    Ben benieuwd hoe hij bevalt voor je.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb het meer over deze kabel die je erbij krijgt.

    [​IMG][/QUOTE]


    ----------------------------

    Dat geldt eigenlijk meer voor surround sound.


    Die rode en witte zijn de stereo tulpjes en vandaar komt het geluid. Handig: de tulpjes zijn zowel male als female!

    De groene gaat in een verlengsnoer die erbij zit. Hier klik je de groene in en daarna splitst deze kabel zich:
    - naar de usb voor stroom (ikzelf heb een usb stekker die gewoon in het stopcontact gaat. Veel makkelijker want die zit veel dichterbij dan mn xbox en je hebt geen draad midden over de vloer)

    - die andere gaat via een volume verdeelkastje naar de koptelefoon. Op dat verdeelkastje zitten 2 volume radertjes waarmee je het volume afzonderlijk kunt regelen van game en chat.


    Waar je die rode en witte instopt is aan jou. Het kan vanaf de tv. Het kan vanaf een gestripte AV kabel vanuit je xbox.
    Dit werkt ook handig voor mensen die hdmi en optisch tegelijk moeten gebruiken en daarvoor is dat filmpje.


    Ikzelf had m via mn surroundreceiver. Geluid kwam via hdmi binnen en ik deed mn koptelefoon daarin.
    Waarschijnlijk is voor jou de beste optie om gewoon de audio out van je tv te pakken en daar de rode en wittel tulpjes in te doen. Als je tv die niet heeft, dan gebruik je de koptelefoon uitgang van de tv, maar voor die laatste moet je ff een verloopje hebben.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de turtle Beach X31 net gekocht en ben een beetje aan het testen. Ik vind het geluid wel ERG luid, ondanks ik de volume omlaag zet. En bij bijvoorbeeld Black Ops hoor ik de stem in het spel een beetje schor. Niet echt zuiver.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooww , kom net thuis , was een behoorlijk stuk rijden voor mij naar Tiel (dik uurtje) maar voor dit geld heb ik het er wel voor over.

    Ziet er super netjes uit , en toevallig iemand die hem via Oldskool.nl met een samenkoop actie heeft gekocht , en is er mee omgegaan als het zn klein baby is. Dus super netjes.
    Zovaak zie je deze sets ook niet staan op MP. Dus ben erg blij dat ik hiervoor geen overhaaste beslissingen heb genomen.

    Ik ga hem nu aansluiten en zal later zeker mijn bevinden plaatsen :)
     

Deel Deze Pagina