1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    1 kabel gaat naar de console, ander naar de TV ( mits je geluid van je TV ook wilt horen ) eigenlijk best makkelijk. Kabel is ook nog behoorlijk lang, dus je kunt best ver ervan af zitten.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    al gedaan. zelfde probleem
    ze gaan me replacement sturen en ik moet die kapotte terugsturen
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok. En is het een probleem dat ik via hdmi aangesloten zit op mijn tv? Geen aparte stroomkabel trouwens?
     
  4. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, hij 'leent' stroom door de usb aansluiting. Overigens heb ik hem op een PS3 aangesloten, maar idee op de xbox is hetzelfde.

    Als je alleen wilt gebruiken voor het chatten, hoef je niks anders te doen dan de usb erin te pluggen.

    Wil je ook gebruik maken van de mogelijkheid om het geluid van je tv erdoor te horen, kun je het gewoon aansluiten met hdmi, alleen moet je de tulp-aansluiting ook nog gebruiken, en die in combinatie met de verloopstekkers van de PX21 aansluiten op je tv voor het geluid.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En die tulp-aansluiting krijg je erbij?! Of moet je die apart kopen?
     
  6. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb een PX21. Alles zit erbij, ook de tulp aansluiting.
    Maar dat is nogal onhandig, want dan moet je ook de AV kabel van je Xbox gebruiken en dat gaat niet als je al de HDMI aansluiting gebruikt. Ja, er is een oplossing voor maar daar begin ik niet aan. Het game geluid pak ik gewoon van de 3,5 mm klink stekker van mijn TV waar je normaal ook een koptelefoon op aansluit. :thumbs:
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is natuurlijk net zo makkelijk... Ik dacht eerlijk gezegd dat het altijd zo ging bij Turtle Beach dingen. Geeft dit geen nadelen ten opzichte van de tulp-aansluiting?

    En zit die 3,5 mm stekker bij de Turtle Beach?
     
  8. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja, net als een gewone koptelefoon zit er ook een 3,5 mm klinkstekker aan.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Rood en wit zeker? En die in stereo-out op je tv...
     
  10. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Heho, nu niet alles doorelkaar gaan halen :)
    De PX21 wordt compleet geleverd met alle aansluitingen voor zowel PC, PS3 en Xbox 360.

    Mijn setup loopt nu zo, X360 -> TV met HDMI.
    De PX21 heeft aan het uiteinde van de kabel een USB die gaat in je 360 en een 3,5 mm klinkstekker (jack) die in de hoofdtelefoon aansluiting op de TV gaat. De tulpverloop heb je helemaal niet nodig.
    Dan als je je headset op hebt zit er een kastje voor volumeregelingen met een extra kabel aansluitinkje naar je 360 controller voor de chat.

    Dus het game geluid komt via de normale koptelefoon aansluiting.
    Chat gaat via de 360 controller net als met de standaard 360 headset.
    Voeding voor de hele handel krijgt ie via de USB poort van de 360.

    Hier het plaatje voor de PS3 aansluiting, nu daar haal je die rode/witte tulp tussenuit, gaat direct in je TV koptelefoon aansluiting,

    [​IMG]
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha, zo. Maar ik heb die 3,5 mm jack niet op mijn televisie zitten volgens mij... Maar ik zie dat er dan een tussenstukje is voor als je die niet hebt...

    Op het plaatje zie ik dat er vanaf die PS3, naast de HDMI-kabel, ook een andere kabel naar de televisie loopt. Moet dat bij de 360 ook?
     
  12. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Nee, dat hoeft dus niet, want een HDMI + AV kabel (voor geluid) in je 360 tegelijk is een beetje lastig. Daar zat ik dus ook mee en het bleek ook gewoon te werken door de koptelefoon aansluiting op je TV te gebruiken.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Okidoki! Bedankt voor je hulp!
     
  14. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ongeveer 1,5 maand de TB X11, bevalt me prima, hoor niets meer van de omgeving binnen 't huis en heb het gevoel meer in de game te zitten, goede headset voor een scherpe prijs.:)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit er ook geen verschil tussen de X11 en de PX21 qua specs, ofwel? De X11 is bij Pixmania maar €44 namelijk, dus dat is een mooie prijs!

    Edit: Hmm, of ik geef iets meer geld uit en koop de X31. Die is draadloos :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  16. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja 't is maar wat je wilt, draadloos is imo niet nodig. Als je dan wat eten/drinken gaat halen zet je je headset toch af. Draadloos kost dan ook weer batterijen, god mag weten hoe snel dat leeg is. Onderling is tussen de X11 en X31 toch geen verschil, dus waarom betalen voor dat draadloos (?).
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, dan hoef ik geen draad naar mijn console en tv te hebben als ik zit te gamen. Is opzich wel fijn he :)
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik heb de draadloze X41, maar gebruik altijd de bedrade X11
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom dan ?
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    dan kan ik t geluid door mn versterker of mengpaneel laten lopen en de treble/bass aanpassen.
    Ik vind alle gameheadsets nogal schel en weinig bass hebben.
     

Deel Deze Pagina