1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit inderdaad, maar iemand op de forum van VG247 zegt dat TB een merk is dat na 5 maanden gewoon stuk gaat, crap noemt ie het. Het komt niet heel vaak voor dat ik zulke dingen hoor...een troll zeker?


    Die prijs van de X11 is nog heel goed te doen,echt meer dan dat wil ik er ook niet voor uitgeven eigenlijk omdat ik niet megavaak online game, en duidelijk meer singleplayer.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is echt bullshit. Ik speel nu langer dan 2 jaar met een select groepje en geen een van hun heeft echt problemen gehad met TB. Ik heb zelf nog de eerste TB ( X1 ) waarmee ik heeeeeel lang intensief mee gespeeld heb en die doet het vandaag de dag nog steeds perfect. Wees er gewoon zuinig op en je zal geen problemen krijgen. Dus kopen die handel!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is juist iets wat ik zoveel mogelijk wil voorkomen, het in/uit doen van het stekkertje want volgens mij gaat daardoor uiteindelijk die aansluiting stuk, of is dat niet zo? Met de laatste headset heb ik dat in ieder geval wel gedaan, zo weinig mogelijk eruit halen.

    Klinkt goed. Ik heb nu eerst nog een normale MS headset te leen, dus daar kan ik me nog wel even mee redden maar binnenkort maar die XC1 en X11 bestellen.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    TB X11 = awesome. Heb hem ook en nergens problemen mee. Naar 4 / 5 uurtjes games tijd, met natuurlijk af en toe een sigaretje tussen door zit die nog perfect. Geen last van de oren, hij drukt niet op je hoofd, hij hangt nergens op. Voor die prijs krijg je geen betere headset... weet ik zeker ;)

    En de aansluiting van TB zijn zelfde als van de Xbox, ik gebruik een VGA kabel en aan die VGA zitten 2 geluidsstekkers, die prik ik alleen op dat kan echt geen kwaad zijn best dikke connectors of naja pinnetjes zeg maar.... en die duuw je gewoon in de achterkant...

    [​IMG]

    enige plaatje wat ik kon vinde. daarvan heb je dan die VGA / rood en wit als ik me niet vergis. ( Als je op VGA speelt dan ) en de TB heeft diezelfde connecters en die kun je achter erin proppe bij de ander;) dus gaat niet kapot.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij heeft de Earforce XLC en hij krijgt het maar niet correct aan de praat met HDMI. Wij horen hem wel, maar hij hoort dan weer niemand van de party, waar ligt dit aan?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarschijnlijk omdat hij gewoonweg niet goed heeft aangesloten. Bij zn headset zit een duidelijk boekje hoe je hem moet aansluiten met HDMI. Heeft ie nog een oude aansluitkabel liggen, die kan je heel makkelijk zo maken dat hij er tegelijk met de hdmi kabel in past en dan kan je daar de headset op aansluiten.

    Over de X11, deze heb ik nu een week of 3 en ik kan niets anders zeggen dan dat het een geweldige headset is. Hij zit heerlijk, ook na een paar uur heb je geen last. En het geluid is super, hoor nu geluiden met Halo die ik nog nooit heb gehoord! Echt een top ding!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou hij heeft het stuk over HDMI flink doorgenomen en het lukt hem niet, als hij het echter aansluit via de normale standaard kabel van MS, dan werkt het gelijk.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit zou ik echt niet weten... speel xbox via VGA en daarmee is het super handig...
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je moet zowel de hdmi als standaard MS kabel in je xbox steken. De hdmi sluit je dan gewoon aan op de tv en de rode en witte stekker van de standaard kabel sluit je aan op je headset.

    Je zult wel even de kapjes van de standaard kabel af moeten wrikken met een schroevendraaier of sterk mesje, anders kan je hem niet aansluiten als ook de hdmi kabel erin zit.

    In de startpost staat een filmpje hoe je de HDMI kabel en standaard kabel tegelijk kan aansluiten;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Oooh dat doet me denken aan hoe ik met mijn 360 ook die MS AV kabel erin moest hebben als ik optisch geluid wilde EN HDMI beeld :D
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup, het gaat op precies dezelfde manier, alleen sluit je dan ipv de optische kabel, de rode en witte stekkers aan.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de video net gekeken, en die kabel openslopen heb ik ook gedaan maar dat ging niet goed, toen ik dat eenmaal klaar had bleef de kabel uitvallen, zoiets was het iig. Dus toen heb ik zo'n losse AV kabel van MS zelf gekocht waardoor het ook kon.

    Asl hij die kabel niet wil 'slopen' , dan moet ie ook zo'n losse halen he?
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    jup, kijk daarvoor even op ebay of hier in de bazaar. Volgens mij zijn ze niet meer los te koop namelijk.
    Als je het gewoon rustig doet is er niets aan de hand en gaat er niets mis. Heb het vorige week zelf ook nog gedaan.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Wat een gedoe eigenlijk allemaal om een nieuwe headset aan de praat te krijgen niet? Maar ja...als het nodig is, dan moet het maar. Het AV blokje wat ik heb daar zit alleen maar een optical output op, maar op de standaard MS kabel zitten dus outputs voor die wit/rood stekkertjes?
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup, die wordt normaal gebruikt om je xbox op een sd tv aan te sluiten.
    Als het goed is het een kabel zoals hieronder, of een vergelijkbare.

    [​IMG]

    Haal de beschermkapjes van de aansluiting in je xbox af en sluit de rode en witte kabel aan je headset dmv de kabel die je bij de headset krijgt!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Das het gekke juist...hij kreeg er geen kabel bij, alleen maar de headset zelf zegt ie.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat kan niet=) aan een headset zit altijd een kabel... en aan de TB zit idd zoals hierboven staat de rode en zwarte in dezelfde stekkertjes...
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan moet ie die even ergens kopen. Bij een computerwinkel kunnen ze hem vast wel bestellen.

    Hmm, heb even gekeken naar de XLC en die heeft niet de aansluitingen die andere turtle beach headsets wel hebben. Hij zou de groene plug gewoon in de koptelefoon ingang op zn tv moeten pluggen en dan zou ie moeten werken..
    En hij zou trouwens ook gewoon de RCA splitter kabel erbij gekregen moeten hebben. Of heeft ie hem 2ehands gekocht?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee hij heeft een nieuwe gekregen, maar hij heeft toch de rood/witte stekker gevonden. Alleen kan hij nu de standaard MS kabel niet vinden. Hoe dan ook denk ik dat het nu wel goed komt.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En het werkt nog steeds niet, hij heeft alles gedaan zoals hier gezegd werd. Moet ie op de 360 zelf nog bepaalde opties uit/aanzetten? hij kwam de party in net, en hetzelfde verhaal, wij hoorden hem wel, andersom niet.
     

Deel Deze Pagina