1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft ie op zn xbox ingesteld dat hij het geluid door zn koptelefoon hoort? Even op de guide button drukken, naar settings gaan, preferences en dan voice. Daar kan je instellen of je het geluid door de speakers of door de headset hoort.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Yep, is hij net aan het proberen en het werkt echt niet, wat een idioot gedoe.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft het volume wieltje van de chat opengezet?
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?:'-(
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Yep dat ook, hij heeft alles gedaan wat hier beschreven werd. Het zal wel iets heel kleins zijn waardoor het mis gaat...ik heb geen idee.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan heb ik verder ook geen idee, behalve dan dat hij het verkeerd heeft aangesloten of er een kabel kapot is.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hij checkt nu alleen nog even bij preferences>voice>voice volume of dat goed zit. En tja...verder heeft ie het volume wieltje volledig open, etc.
    Hij zei dat het werkte toen hij het had aangesloten op een surround set een tijdje geleden. Kan het ook aan de tv liggen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, Astro Mic kabeltje kwijt, Astro headphone kabeltje gebroken. Gaat lekker zo, haha. Maar weer een mailtje die kant opsturen, vorige keer was het top, ze stuurden de kabeltjes gratis mijn kant op\o/!
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66


    Goed :+

    Met twee speakers in de TBx41 hoor ik alles perfect. Voetstappen, sniperschoten en geschreeuw etc kun je altijd prima lokaliseren. Moet wel zeggen dat het met sommige games minder goed is uitgewerkt maar dat zal dan met "echte" surround niet uit gaan maken. BadCompany2 is bijvoorbeeld het perfect voorbeeld van uber surround maar in bijv Borderlands oid is het stukken minder.

    Het enige wat me opvalt is dat als ik een paar weekies niet meer achter de Xbox zit m'n hersenen weer 10 min nodig hebben om zich in te stellen op de surround ofzo, heel apart :p
     
  10. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk hoe ze met 2 speakers, dus 1 per oor, surround sound kunnen creƫren. Heb zelf een real surround sound headset (8 speakers in totaal) en vroeg mij dus af hoe dit werkt. ;)
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    je hebt maar twee trommelvliezen dus dmv "slim" de juiste intesiteit geluid te sturen. Lokaliseerd je brain ze ergens anders.
    Dolby heeft een tecniek ontwikkeld waardoor je met 2 speakers surround ervaart. http://www.dolby.com/consumer/understand/enhancement/dolby-headphone-details.html


    Als je heel slim met geluid omgaat kun je zelfs met een cheap 1euri headset vette resultaten creeeren.
    Check dit maar eens
    http://www.3d60.co.uk/
    Als die gast in de demo rondloopt met die rammelaar....w00t, om gek van te worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  12. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha echt vet
     
  13. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn : Tritton AX PRO 5.1 Dolby Digital Professional Gaming Headset binnen en ik moet zeggen wat een super geluid!!! Zojuist COD Black Ops meegespeeld en echt gruwelijk _O_

    Nu heb ik alleen vraagje; hoe zet ik de koptelefoon uit??? Decoder zit wel een powerknop, maar als ik daarop druk dan gaat alleen de decoder uit. Ik had verwacht dat wanneer ik de xbox uitzet dat de headset ook uit gaat, omdat deze aangesloten is op de xbox controller... niet dus:confused:

    Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt....
     
  14. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    volumeknop + front ingedrukt houden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  15. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!!!! Eindelijk gelukt. Je zou verwachten dat ze zoiets in de handleiding vermelden=( Het is btw echt een handleiding van niks maar goed.

    Ik ben wel super tevreden met de headset. Nu alleen nog proberen het zo goed mogelijk in te stellen. Wie heeft er zo'n headset en hoe hebben jullie hem ingesteld voor bijv. COD Black Ops???
     
  16. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al de Razer Chimaera 5.1 uitgeprobeerd?
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik hoor er geen goeie berichten over.. Misschien eens bij de MM ophalen, ff proberen, is het niks krijg je toch je geld terug..
     
  18. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen goeie berichten? Wat heb je er dan wel over gehoord?
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de Turtle Beach X11 headset besteld. Ik ben benieuwd :). Nog meer mensen die deze headset hebben? 't Is volgens mij een van de meest populaire headsets en hoor alleen maar goede dingen erover.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat ding is echt top! Kan echt uren achterelkaar gamen en t maakt n groot verschil in shooters!!

    Het enige nadeel is dat ik het geluid te weinig bass vind hebben. Let wel: ik heb nog nooit n gameheadset gehoord met goede bass.
    ikzelf heb dit opgelost door t geluid via mn stereo versterker te laten lopen en daar kan ik de treble en bass verhogen of verlagen...topgeluid :)
     

Deel Deze Pagina