1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je astro toch ook bedraad maken, zeker als je de kabels toch niet irriteren..
     
  2. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    "Als mensen zeggen dat ze meer horen met een Astro of Triton dan voorheen met een TB, zit dat volledig tussen hun oren."

    Ik concludeerde hieruit dat je de x11 kwalitatief gelijk vond aan de wat duurdere headsets( Tritton of Astro). Deze veronderstelling is ook niet zo gek als ik je post lees. Deze vergelijking vind ik dus idd compleet idioot en zie deze vergelijking niet als een mening maar als een feit. De surround sound headsets zijn namelijk gwn kwalitatief beter zoals je zelf ook aangeeft. Maar ik waardeer je mening wel degelijk als je zegt dat je een x11 gemakklijker in gebruiksgemak vindt en ik zal ook terughoudender zijn me met smilies als je deze als beledigend opvat. Mijn excuses daarvoor. Daarnaast vind ik nightmare, diegene waarnaar mijn smilies meestal refereren, wel zeer dom en zeer beperkt.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Bestelde mijn Razer Chimaera 5.1 bij afuture voor €130 incl. verzenden.

    Dit hadden ze volgens mij snel vrij door, aangezien de prijs nu alweer naar €180 is aangepast! O-)
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de wireless Xbox360 headset aan te raden? Heeft deze beter geluid dan de standaard headset?

    Of is dit misschien wat?

    Thanks!
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind er een heel ander geluid uit komen, dan de standaard headset. Mensen klinken heel raar. Bij mij doet hij overigens pijn aan mijn oor (aan de bovenkant).

    Ik zoek overigens een goede 5.1 headset voor rond de €100,- zijn die er? Of moet ik meer geld uit geven? Wil liever niet meer dan €100,- uitgeven. Waar zit ik anders naar te kijken?
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
  7. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de tritton 180 en de 120. Ik zit zwaar te twijfelen.. en of het wel kwaliteit .. of is er een betere headset in deze prijsklasse. 100 euro ongeveer.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Lastig om nou te bepalen welke surround headset de beste is, de A40, Razer Chimaera 5.1, Sharkoon X-tatic, Earforce X41, Tritton AX 720 of Pro, heb ooit de X41 gehad, perfect ding, wilde er nu weer eentje omdat mn ouders last hadden van het lawaai :p Las in de beginpost dat de AX 720 een perfect lokaliseerbaar geluid heeft en dat vind ik toch wel erg belangrijk, neem aan dat de AX PRO dan nog beter is, iig echt 5.1 3d geluid (gek genoeg staat op de doos van de AX 720 nergens dat het 5.1 is, alleen surround), 4 speakers per oor en regelbaar per kanaal. Kon de AX PRO veel goedkoper krijgen, zo goed als nieuw voor 120 euro, dus heb die maar gekozen, hopelijk is het een goede keuze, krijg nog 40 euro van mn ouders omdat zij er ook baat bij hebben :D
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel tussen games switcht, wordt het wel irritant... Je moet voor veel games andere settings gebruiken, dus ben je langer goede settings aan het vinden dan aan het spelen.
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ??
    Ik weet niet welke Tritton jij bedoeld maar de AXPRO is echt niet telkens switchen van settings hoor.
    Ik heb een keer mijn hoog-mid-laag gezet zoals ik wil en het kastje in gesteld en ben evenveel tijd kwijt geweest als dat je een astro in stelt (vrij weinig dus!) en heb er nooit meer aan gezeten want settings zijn prima.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dudes,

    Ik heb een vraagje.
    Ik heb een Turtle Beach X41 Headset.
    maar krijg het niet voor elkaar deze werkend te krijgen.

    Heb sinds kort namelijk een receiver en wilde deze vandaag dus aansluiten maar krijg er geen geluid uit (de headset).

    Kan iemand mij uitleggen hoe dit aan te sluiten?

    Even voor de duidelijkheid mijn xbox is d.m.v een HDMI kabel aangesloten op mijn receiver,en weet niet precies hoe en waar ik die toslink kabels op aan moet sluiten,om ervoor te zorgen dat ik geluid uit de headset krijg (in/out)

    Alvast bedankt!
     
  12. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ONLYUSEmeSEARCHFUNCTION.
     
  13. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een dezer dagen een 360/PC headset kopen. Mijn oog is gevallen op :

    AX 720 , AX PRO en de Tritton Gears 3 7.1

    Nu weet ik dat de Gears 3 7.1 een rebranded AX720 is toch ? Waarom kan deze dan niet op de PC aangesloten worden. Maar denken jullie dat dit mogelijk is met een omweg ? of is dit standaard mogelijk.

    En welke headsets zou ik anders nog is naar moeten kijken in deze prijsklasse. tot 200,- ?
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht tot de kerst en haal dan de tritton warhead 7.1, tot die tijd spaar je nog even wat, want hij kost rond de 270euro ;)
     
  15. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier zo speciaal , veel beter aan prijs/kwaliteit gezien , functies.


    ik zoek ook naar een PC headset he ... en draden maken me niet uut
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
  16. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjek deze link ff..

    http://www.roxxgames.de/index.php?cPath=112
     
  17. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Razer Chimeara 5.1 iemand ervaring mee ? Hij spreekt mij erg aan voor een prijs van 186,-

    Ik heb ook een onza maar die gaat steeds stuk. of zijn de headsets wel van super kwaliteit ?
     
  18. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal hem op bij de mediamarkt, pak hem voorzichtig uit test hem even bevalt het niet terug brengen en je krijgt je geld terug.. Heb ik al vaker gedaan..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens,

    Ik zoek ook een nieuwe headset voor mijn 360.
    Mijn budget is +- 200 a 250 euro, ik ben echt totaal niet merk gebonden.
    Als het maar een beetje kwaliteit is, en natuurlijk fijn op de oren zit.
    Draadloos is mooi mee genomen maar geen eis, is er hier iemand die een kleine top 3 kan noemen voor me?

    Oja, ik ben een shooter speler maar speel alleen geen gears of war 3 :+ dus heb geen 7.1 nodig (of wel?)
    Is er nu ook een groot verschil tussen draadloos en geen draadloze set?

    Thnx dudes
     
  20. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat mijn top 3 er zo uitziet:
    1. Astro A40 (weet niet zeker of hij boven of onder de 250 euro zit...)
    2. Tritton AXPro of een van de Razer headsets (hier heb ik geen ervaring mee)
    3. Een van de laatste Turtle Beach headsets? Meestal goede prijs/kwaliteitverhouding...
     

Deel Deze Pagina