1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben trouwens laatst voor de X41 gegaan, super headset! Thanks nog voor het advies mensen :)
     
  2. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Had er al een topic voor gemaakt, maar post hem hier ook nog maar even (had deze thread eerst niet gezien).
    Ik ben op zoek naar een gaming headset voor de xbox 360 en wil hier maximaal 300 euro aan uit geven.
    Ik zit op dit moment te denken aan een Tritton Warhead 7.1 of een Astro A40.
    De Tritton is nog niet uit en de Astro is niet in Nederland te verkrijgen.
    Heeft iemand een andere goede headset of ervaring met een van deze?
    Alvast bedankt voor de hulp!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de astro en die kan je gewoon bestellen op de Asto uk website hoor :) Ik ben zeer te spreken over de headset
     
  4. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo, hoor je echt goed de geluiden om je heen?
    Astro zou namelijk True 5.1 (of 7.1?) hebben en dat zou er voor moeten zorgen dat je echt alles goed om je heen hoort, wat niet het geval is bij 'gewoon' 5.1.
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gaat met astro via dolby headphone..

    Ik heb zelf de astro mixamp en de beyerdynamic mx 300..

    Kijk maar eens naar de volgende link kun je gewoon in duitsland bestellen en word netjes verstuurd.

    http://www.roxxgames.de/index.php?cPath=112
     
  6. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
    Dus roxxgames is betrouwbaar? Ik vraag me namelijk af hoe ik moet betalen aangezien zij waarschijnlijk geen iDeal hebben?
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Paypal ;)
     
  8. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen paypal :9
    Is dat veilig en zijn daar extra kosten aan verbonden?
    Ik neig er op dit moment sterk naar om ze bij roxxgames.de te bestellen.
    Ik vraag me dus nog af hoe het werkt met paypal, zoals ik hierboven vroeg en wat de levertijd is.
    Edit: de wired headset is niet leverbaar bij roxxgames, zou ik dan maar voor de wireless gaan? Zitten daar nog nadelen aan?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  9. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gisteren de turtl beach E-force 11 gekocht. is erg goed wel ff wennen met gamen want je hoort alles.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha :) Had ik ook met de X41. Hoorde dingen die er eerst helemaal niet leken te zijn zoals vliegen e.d.
     
  11. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de Astro A40 wireless gepre-ordered op Roxxgames. Nu even wachten :).
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult er geen spijt van krijgen..:D
     
  13. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is te hopen!
    Hij is inmiddels onderweg en ik heb netjes een code van DHL ontvangen. Ik verwacht hem maandag of dinsdag!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij wordt er vanaf 2012 op maandag geen post meer bezorgd in Nederland :mad:
     
  15. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow :'-(
    Nouja, hopelijk komt hij dan morgen, die paar dagen maken me ook niet meer uit ;)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat was PostNL toch?
     
  17. Current

    Current Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt voor mij vrij weinig uit. Mijn headset ligt sinds zaterdagochtend in Köln
     
  18. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister is mijn standaard xbox headset stuk gegaan.
    Nu ben ik opzoek naar een nieuwe headset en het lieftst met zo min mogelijk draden.

    Ik heb echter geen idee wat nou een goeie headset is voor een goeie prijs.
    Daarnaast vind ik het lastig om te zien via wat voor aansluiting een headset werkt.

    Ik zit namelijk redelijk ver van mijn TV & Xbox af en heb geen zin dat er dan een draad door de kamer loopt.
    Opzich zou ik een draad naar me controller niet erg vinden maar volgens mij kan dat niet als je zowel het geluid van het spel als je party hoort.

    Weet iemand welke headset voor mij geschikt zou zijn.
    Ik zoek in de prijsklasse van 50 euro tot 120 euro.

    Thanks in advance!
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een draad naar je controller is juist omdat je dan zowel de game hoort, alsook door je mic kan praten en je teammates hoort.
    Ik weet niet eens of er uberhaubt een kompleet draadloze headset bestaat.

    Ikzelf gebruik een turtlebeach X41 en die sluit je met optische kabel aan op je xbox. Die kabel gaat naar het kastje van de headset (surroundreceiver) en die zet je in de buurt van je xbox. Vervolgens stuurt die het draadloos naar de headset, waar 2 AAA batterijen in moeten.

    Het gamen in surround is niet alleen leuker, maar het geeft je een voordeel in shooters.

    Als je je xbox met een HD VGA of HD componentenaansluiting op je tv hebt aangesloten, dan zit daar een uitgang voor je optische kabel in.
    Bij een nieuwe xbox slim zit de optical out gewoon op de xbox zelf.

    Gebruik je een hdmi kabel, dan moet je even de startpost lezen over het aansluiten van een optische kabel. Je moet dan kiezen tussen een audio dongle of het strippen van een AV kabel waar de optische output aanzit.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  20. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks,

    Ik heb mijn xbox elite nu aangesloten via een HDMI-kabel op mijn TV. (Panasonic G20)
    Echter heeft mijn TV wel een ingang voor een headset waar ik nu logitech 2.1 speakers op heb staan.
    Wat dus zou betekenen dat ik de officiele xbox360 hdmi kabel moet kopen, dure grap wordt dat dan ;).

    Mijn excuses voor de vragen, ben echt een leek op dit gebied en zou het zonde vinden als ik iets aanschaf van rond de 100euro en het niet werkt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012

Deel Deze Pagina