1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou dit ook willen weten voor mijn GoW headset :)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog suggesties voor een headset voor BF4 op de PS4?
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Turtle Beach PX4

    Zie online reviews

    Dit is momenteel een van de enige headsets die perfect werkt icm een PS4.



    Ga hem ook misschien halen !

    In Nederland komt de headset pas uit op 29 nov !
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wacht op een headset die en met de PS4 en met de one werkt ... Ga niet twee headsets kopen ....
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben opzoek naar een goede headset voor rond de 60-70 euro, het liefst surround, en fatsoenlijk helder goed geluid.

    En moet werken met de ps4.
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren de trekker overgehaald en een px51 gehaald. Bevalt tot nu toe bijzonder goed! Comfortabele headset die niet zwaar aanvoelt. Van het weekend wat uitgebreider testen met battlefield 4 als psn+ binnen is.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice beestje! Mijn keuze lijkt te zijn gevallen op de ASTRO A40 2013 black versie... Op basis van de positieve berichten rondom deze headset. Ga deze vooral gebruiken in combinatie met de PS4 en eventuele films.
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb de PX4 gekocht, iemand enig idee hoe je geluid en gamesound tegelijk kunt luisteren?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Via de headset? Anders gaat 1 deel in je headset en de andere via de optische uitgang.
     
  10. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds een paar dagen heb ik een Steelseries Siberia V2 HyperX edition.
    http://www.entertainmentbuddha.com/kingstons-hyperx-steelseries-siberia-v2-headset-works-with-ps4/
    Volgens bovenstaande site zou de headset via een splitter kunnen aansluiten op de 3.5 jack ingang van de DS4. Echter indien ik mijn headset op deze manier aansluit geeft mijn PS4 aan 'Geen microfoon aangesloten'.

    De splitter die ik heb gekocht is hetzelfde soort als in de link beschreven, met aparte microfoon en stereo gedeelte. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga ik proberen, Jammer dat de headset zelf crappy geluid geeft zonder dat wifi kastje.

    Ik bedoel muziek van me S3 en gameplay geluid tegelijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan je S3 koppelen via Bluetooth aan je PX4.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan iemand mij uitleggen in hoeverre er kabels lopen met bijvoorbeeld de Astro A40 headset. Op Youtube krijg ik wel prachtig gevonden hoe ik deze headset aansluit op de PS4, maar het gaat dan vooral om kabel aansluiting van de MixAmp en de instellingen software matig op de PS4.

    Gaat de kabel van de headset nu in mijn controller? Of loopt deze kabel naar die Mixamp die aangesloten is op mijn PS4?
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan het beste even kijken op het astro forum, hierover is een topic beschikbaar. http://forums.astrogaming.com/showt...ing-to-the-PlayStation-4-A40-A30-Audio-System
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik het goed begrijp loopt de kabel van je headset dus naar die Mixamp en niet naar je controller? Weet iemand hoelang die kabels zijn. Mijn PS4 staat namelijk in de TV meubel en ik zit toch wel 2 a 3 meter van de Tv af op de bank.
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb er eentje. Ik zal zo even naar boven lopen en de kabel bekijken voor je en editten. Weet niet of je al gezien had dat je via bol.com hem bij 12game hebt voor 208 euro?

    http://www.bol.com/nl/p/astro-a40-mix-amp-zwart-pc-xbox-360-ps3/9200000013988697/

    En dan onderaan.

    Edit: De kabel is 2 meter. Er loopt inderdaad een kabel van headset naar mixamp en van mixamp een optische kabel en een usb naar je console. Overigens kan je de mixamp eventueel wel dichterbij halen, want de usb en optische kabels die bijgeleverd worden zijn 3 meter.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  17. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik was eerst meer geneigd om een bedrade headset te kopen. Echter dat gedoe met al die snoeren heeft mij doen besluiten om toch te kiezen voor een draadloze variant. Er is altijd wel iemand die voorlangs loopt. Of mijn kat begint erop te jagen. De px51 die ik heb kun je krijgen voor 200 euro. Of de px4, die werkt uit de doos gelijk met de ps4 (voor de chat heb je een kabel extra nodig, die zit niet in de doos van de px51).
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar kun je zo ook muziek laten lopen? Ik heb geen flauw idee hoe dat dan zou moeten.
     
  19. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja je muziek kun je ook zo beluisteren. Instellingen van je Samsung even checken.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks Van Dulken! Nu is het helder voor mij. De headset gaat dus nooit in de controller. Begreep het al niet... Jij bent tevreden over de A40? Ben echt benieuwd naar het geluid. Of het daadwerkelijk zo'n toevoeging is van een spel zoals ik veel mensen enthousiast hoor vertellen.

    Toch aan het bedenken om misschien toch nog even door t sparen en in 2014 voor de draadloze Astro A50 te gaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     

Deel Deze Pagina