1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Turtle Beach PX4 binnen! :)
    Headset Adapter van Microsoft is zojuist verzonden dus die komt morgen mooi binnen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook super dat er een Digital Out op de transmitter zit! Heb nu mooi m'n Logitech Z-5500 erop aangesloten zodat ik geluid door m'n speakers én headset krijg. Hoef ik dus niks om te pluggen als ik via de speakers wil gamen. Als ik via de headset game, mute ik gewoon m'n speakers. Ideaal! :)
     
  3. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    mooi ding he :p

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Headset Adapter van Microsoft.de is binnen! :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Holy shit. Als je de kabel tussen de PX4 en Headset Adapter uithaalt terwijl de Xbox aan staat.. crashed de complete Xbox en gaat hij automatisch rebooten.

    Jullie bekend?!
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Nee niet gehad ook niet geprrobeerd. Hoe is het geluid bij jou? 5.1 surround?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  8. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    nee ook geen last van gehad
    is wel ruk dan pfff

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe bevalt die PX4?
     
  10. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    mij best maar moet wel vermelden dat dit mijn 1e headset is .toen ik op zoektocht ging had ik een aantal eisen . 1:5.1 geluid 2:draadloos 3: met accu dus oplaadbaar 4: prijs tot €150 heb wel lang getwijfeld tussen deze en de tritton 720 .maar ik vond de px4 fijner zitten .

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Is het geluid goed? ook met die surround?
     
  12. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind het geluid wel goed .
    je kan je 5.1 ook afstellen of je je geluid meer van voren of achteraf zelfs van de zijkanten laat komen zeg maar . je kan het flink laten donderen haha .en dat kun je ook afstellen qua geluids niveau . als er een granaat naast je ontploft dat het volume dan getemperd wordt .
    maar zoals ik al eerder zei is dat je soms wel een lichte ruis of een kraakje hoort als het stil is . voor de rest ik ben er zeer content mee :)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  13. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    mm.. das apart... bij mij werken al die instellingen op de PX4 niet.. maar ik dacht dat dat gewoon door de X1 kwam..... als ik op de headset iets wil veranderen blijft hij een foutmeldingstoon geven.

    overigens is het geluid gewoon perfect
     
  14. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    dat is idd vreemd . ik krijg alleen een pieptoon als mijn accu leeg is . voor de rest werkt hij goed .wat ik wel een nadeel vind dat de headset niet oplaad als de X1 niet aan staat (wel standby) of zou dat komen dat de usb aan de zijkant dan geen stroom leverd , de achterste zitten al vol namelijk .

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  15. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    De controller laad ook niet op als die in standby staat. zal met de headset niet anders zijn dus.
     
  16. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    euh ech wel :)
    mijn controller laad gewoon op . maar die zit dan ook achterin geplugd
    met een docking station en met die orb rommel deed het ook maar das een ander verhaal haha
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Voorheen had ik een TB X41 die ik niet zo geweldig vond. Hij zat mij niet zo lekker, het geluid kraakte een beetje en ik heb een hekel aan batterijen wisselen. Ik zit er aan te denken om de officiële Microsoft X1 Stereo headset te kopen. Volgens mij had iemand hier op het forum al eens een foto geplaatst en hem door de handen gehad?

    De headset zal alleen gebruikt worden voor BF4. Surround geluid boeit me niet zo, zeker gezien de link op Reddit. Ik vond het op de TB X41 toch niet echt een meerwaarde.

    Klopt het dat deze headset volledig gevoed wordt via de controller? Zo zonder kabels en accu's is wel dikke prima. Wat zijn dan de alternatieven (de TB XO Four misschien, of een adapter + andere koptelefoon) Mijn budget ligt op max €100.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  18. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft een xbox one en een tritton headset 5.1 pro+....

    Heb wat vragen...
     
  19. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het allemaal wat verwarrend... Wil dus een headset kopen (men eerste dus geen ervaring)
    Ik was van plan de TB xo7 te gaan halen, staat bij dat die surround is maar blijkbaar ontvangt die alleen stereo omdat het via die adapter gaat(naar wat ik overal lees) of heb ik het mis?
    Snap er echt niet veel van.
    Dus na wat ik hier allemaal las, begin ik toch te twijfelen of ik niet de px4 zou halen. Omdat je dan wel surround via de xbox krijgt?
    Voor het prijsverschil wil ik het niet laten, wil gewoon een goede headset met mooi geluid. Iemand?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt allemaal wat je zegt. De officiële Xbox One headsets gaan allemaal en alleen gelijk in de controller en adapter. Verder geen kabels nodig of batterijen. Maar is idd alleen Stereo. Tenzij MS dat een keer gaat updaten. Maar verwacht het niet. Koop je gewoon een andere headset zoals de PX4 dan heb je wel gewoon surround sound. Wel moet je dan nog steeds die adapter kopen om het allemaal te laten werken. Die adapter zit er al bij bij officiële Xbox One headsets.
    Heb btw zelf de PX4. Prima headset. :)
     

Deel Deze Pagina