1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar blijft volgens mij wel een goede prijs voor de PC/PS3 gebruiker :) Dus dan maar hopen dat zij er wat mee kunnen.

    Zelfs geen hele goede prijs.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom is je budget 150 euro? Is dat omdat je er niet meer aan uit wilt geven of omdat je niet meer aan uit kunt geven? In het laatste geval zou ik echt even doorsparen en een Fanatec kopen. Die heb je voor 100 euro meer. Dan heb je gewoon een topstuurtje wat je kunt gebruiken op de 360, PS3 en PC.
     
  3. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt gelijk, ik ga toch voor de fanatec CSR. Hoe is de service van fanatec, aangezien het uit duitsland komt:+
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Erg goed. Natuurlijk kan ik hier alleen van eigen ervaring spreken, maar toen ik mijn carrera S stuur binnenkreeg was hij verpletterd door het pakketbedrijf, het stuur was gebroken. Berichtje naar Fanatec en prompt een nieuw stuur gehad. Enige wat ze vroegen was een fotootje. Maar ze hadden net zo goed lastig kunnen doen en het willen afhandelen met het pakketbedrijf.
    Het is echt waar voor je geld wat je krijgt
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah ok, dat is mooi. Had wel een vraagje, klopt het dat als je je bestelling geplaatst hebt, dit nog niet meteen bij die lijst van bestellingen staat? Want begin nu te twijfelen of de bestelling wel is doorgekomen, geld is ook al overgemaakt.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat durf ik je niet te zeggen, voor mij al een tijdje geleden dat ik het stuurtje/pedalen/etc besteld heb. Bij twijfel stuur ze gewoon een mailtje.
     

Deel Deze Pagina