http://gameorder.nl/ iemand bekend met deze site ? je kan er ook onder rembours bestellen halo 2 is 50 euro daar gta sa is 48 euro lijkt me wel betrouwbaar iemand bekend met deze site
www.gcshop.nl kan je ook heengaan. gta sa is daar 49.50 halo2 is daar 47,50 das 2,50 minder ik heb daar nog nooit besteld maar het schijnt een top site te zijn.
en D@ M@ster, rembours is betalen bij de postbode om het ff makkelijk te zeggen /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken. Danku Darkwing
Kan niet onder rembours bij GCshop, maar is een betrouwbare site (kijk naar de frontpage poll, 1/4 bezoekers besteld daar!)
Ik weet niet waarom jij perse onder rembours wil kopen maar gcshop is een hele betrouwbare site. Je kunt gewoon geld storten en met een gerust hart er vanuit gaan dat ja het spel thuis krijg! Ik heb er namelijk al 2 spellen gekocht! greetz wooly
gcshop is echt vertrouwd, goede service en aangezien half xbw er alleen maar goede ervaringen mee heeft (en de andere helft gc niet ontdenkt heeft dus ) kun je met een gerust hart daar bestellen.
zeer betrouwbaar, vanaf het moment dat ik van het bestaan van deze site af wist, alleen nog maar daar bestelt! En dat zijn er zo een 17 games!
Nee, release date was 1 Januari, als hij ineens 200 euro blijkt te zijn, hoe ik hem toch niet te betalen
vriend van me heeft daar de 17e van September een spel besteld, is nog steeds niet binnen, maar wel betaald uiteraard...als ze het niet kunnen leveren moeten ze dat ook zeggen dan proberen we wel ergens anders.. gvd
Heb bij hun meerdere games besteld voor zowel Xbox alswel PC en vind de service daar uitstekend. OA NFS underground Halo & Halo 2 Limited Ninja Gaiden Lineage II Rome Total war Alle games die ik besteld had werden bezorgt binnen de aangegeven termijn, 2 tot 5 werkdagen na ontvangst betaling. Naast dat je bijna iedere betaal en verzendoptie kunt kiezen die er geboden wordt in Nederland, krijg je bij hun ook direct en dat vind ik leuk (nederlanders he) een spaarkaart, waarmee je voor kortingen kunt sparen. Afgelopen week WoW gepreordered, betaald en kreeg netjes op de dag dat mijn betaling overkwam een berichtje dat mijn betaling was ontvangen. Nu nog ff rustig wachten tot 14 Januari. _0/
Gcshop.nl is enorm betrouwbaar . Moet toch wel zo'n 30 tot 40 games nu al besteld hebben, af en toe krijg je een keer een game iets later maar dat komt omdat hun van leveranciers afhankelijk zijn natuurlijk.