Kent iemand dat ding? Ik ben van plan om er binnenkort 1 te kopen via www.inkoopacties.net Ik kwam zonet deze review tegen KLIK en die is zeker de moeite waard om even door te lezen
Ik heb er eentje .. Hij is wel leuk maar speel er nooit meer op. Te groot als mp3 speler en hij kan snes en megadrive nog lang niet perfect emuleren. NES emu is zonder geluid en bij Sega Master System kraakt het geluid heel erg. Misschien wat voor als je echt into retro gamen bent? (atari2600 enzo)
heb je de snelheid van dat ding, want volgens mij is het gewoon een eenvoudige pocket pc, met een wat langzamere processor en minder mogelijkheden
ah 133Mhz, dan kan je GBA, SNES en megadrive emulatie wel vergeten.. maar als dat ding nog niet eens NES fatsoenlijk kan, heb je echt niks aan dat ding en kan je beter een pocket pc kopen, die emuleert NES, gamegear, gameboy etc. perfect
dan kan je denk ik beter een GBA kopen met een flashkaartje, daarmee kan je ook NES emu en SEGA Master system emuleren... als dat is waar je hem voor wilt gebruiken tenminste (?) ook kan je dan GBA roms spelen, maar dat is wel een beetje illegaal. Muziek & video afspelen gaat dan ook, maar is niet zo'n goeie kwaliteit en kan alleen heel kort... ikzelf heb het nu ook en ben er erg tevreden over
Jep.. heb een gba en heb zo'n flash link set gehad (128mb) Maar ik merkte dat ik games gewoon nooit uitspeelde als ik ze downloade en dan op zo'n card zette EN de gp32 is toch iets krachtiger dan een gba
tsja dat herken ik wel ja ik heb ook die 128MBIT-kaart, maar de leukste spellen speel ik wel degelijk uit gelukkig kan je die saves wel weer bewaren zodat je - als je er ff zat van bent - een ander spel derop zet- en daarna weer verder kunt gaan waar je gebleven was maar nu merk ik ook dat de meeste GBAspellen echt bagger zijn, 95 % schat ik zo.. Nouja dan ben ik iig blij dat ik er niet 50 euro voor neergelegd heb Overigens ben ik wel van plan om de echt goede spellen te gaan kopen, maar voorlopig niet want xboxspellen gaan even voor nu weer ontopic; gamepark
De gamepark komt eind november ook uit in europa (engeland,duitsland,frankrijk) Hij gaat rond de 160 euro kosten.. Maar via de site waar ik hem bestel (zie eerste post) kan je hem voor 150 euro krijgen inc. verzendkosten dan komt die van lik-sang uit japan