Ik koop sinds een tijdje ook Pu en Gamepro, ben zelf lid van xbm *) maar soms wil ik wat breder kijken op de gamewereld. Nu heb ik vandaag de nieuwe gamepro gekocht en daar lees ik weer dat er wel een coop zit in halo2 *) terwijl in xbm toch duidelijk staat dat die er niet in zit . Wat is het nu?? :{ Verder wil ik ook nog zeggen dat Gamepro een mooi blad is met posters en goede artikelen over veel games consoles en handhelds! Greetz wooly
Tuurlijk zit er co-op in, gewoon een foutje van XBM lijkt me, Bungie heeft meredere keren gezegd 2 player co-op erin te stoppen. Ik vind GamePro btw maar een heel matig blad, OXM, XBM, N Gamer en Pu lees ik liever
Zoek dan eerst ff wooly, er is zelfs een thread over geopend over die coop-leugens. Ikzelf vind gamepro wel een leuk blad maar ik zou dan eerder voor de pu gaan.
Dat antwoord over Halo 2 coop kun je Hier vinden. En om verder een tread aan te maken omdat je een blad mooi vind? ....
Dat dekt de lading wel aardig. Het Halo Co-op misverstand is al lang en breed duidelijk gemaakt op het forum, wat meer zoekwerk had geen kwaad gekund. - Closed.