Ik heb net gamequest gekeken en zag DOA 3 voor de xbox ik heb nog nooit een xbox in het echt bezig gezien. maar kan iemand mij vertellen met een xbox en DOA3 ofdat de graphics die je zag bij gamequest hetzelfde is als wanneeer je speelt op de xbox want tering dat zag er wel heel goed uit.
ja die graphics die je daar zag waren gewoon die je thuis gewoon op de tv ziet als je het spel speelt. het verbaast mij nog steeds als ik Dead Or Alive 3 op zet hoe mooi het is.
Het is echt heel mooi.. 'k Weet niet precies hoe het erin HQ uit zag, maar op de Xbox is het echt prachtig . Enne leer een beetje met leestekens schrijven ]:-
heftig dat het zo mooi is ik moet zon ding hebben vooral nu die 369 euro in dan haag is maar das zo ver weg. hoe doen ze dat eigenlijk dat beeld van de xbox opnemen en dan op tv laten zien zonder kwaliteitsverlies.
Heb DOA 3 nu ook ... (connecties he ) maar hij ziet er echt ******** mooi uit, en speelt ook erg lekker, alleen lang spelen is niet echt goed voor me handen. AU AU ! mzzl Munch and Hitomi
pgr gaat in ieder geval langer mee! Maar als je genoeg vrienden hebt en van vechtspellen houdt moet je deze hebben. Ook als showspel is het leuk, want grafisch is ie gewoon perfect(lees: beter dan halo enz.)
Moejjegewoon van houden. Ik koop hem pas als die wat cheaper is(of tweedehannes van een van jullie) Grafisch idd the bom maar blijft beat em up spelletje. Vinnik alleen multiplayer lachen.
Ik hou wel van Beat em Up dus heb er ookw el heel erg lol aan...altiojd leuk met vrienden samen TAG BATTLE doen...bwahah...ik vinnet een technisch hoogstandje!