gamequest DOA 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door j.la, 22 mrt 2002.

1. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gamequest gekeken en zag DOA 3 voor de xbox ik heb nog nooit een xbox in het echt bezig gezien. maar kan iemand mij vertellen met een xbox en DOA3 ofdat de graphics die je zag bij gamequest hetzelfde is als wanneeer je speelt op de xbox want tering dat zag er wel heel goed uit.

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja die graphics die je daar zag waren gewoon die je thuis gewoon op de tv ziet als je het spel speelt. het verbaast mij nog steeds als ik Dead Or Alive 3 op zet hoe mooi het is.:9

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt heel mooi.. 'k Weet niet precies hoe het erin HQ uit zag, maar op de Xbox is het echt prachtig :). Enne leer een beetje met leestekens schrijven ]:-

4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die filmpies ziet krijg je bijna een hartverlamming, zo mooi zijn die!:9

5. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    heftig dat het zo mooi is ik moet zon ding hebben vooral nu die 369 euro in dan haag is maar das zo ver weg.

hoe doen ze dat eigenlijk dat beeld van de xbox opnemen en dan op tv laten zien zonder kwaliteitsverlies.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vaak is de GFX beter als je hem direct speelt, dan als ze het uitzenden op de TV (vaak = ALTIJD)

7. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb DOA 3 nu ook ... (connecties he :9 ) maar hij ziet er echt ******** mooi uit, en speelt ook erg lekker, alleen lang spelen is niet echt goed voor me handen.

AU AU !

mzzl Munch and Hitomi

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beat je met jann lee!

9. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt...als ze het uitzenden treedt er altijd kwaliteitsverlies op:)

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met HQ nou High Quality of was dat een typfoutje en moest 't GQ van GameQuest zijn... :confused:

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mmm, heb nu halo en pgr, is het aan te raden om doa3 ook te halen, of is de fun er snel af?

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    pgr gaat in ieder geval langer mee! Maar als je genoeg vrienden hebt en van vechtspellen houdt moet je deze hebben. Ook als showspel is het leuk, want grafisch is ie gewoon perfect(lees: beter dan halo enz.)

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Moejjegewoon van houden. Ik koop hem pas als die wat cheaper is(of tweedehannes van een van jullie:+)
    Grafisch idd the bom maar blijft beat em up spelletje.
    Vinnik alleen multiplayer lachen.

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou wel van Beat em Up dus heb er ookw el heel erg lol aan...altiojd leuk met vrienden samen TAG BATTLE doen...bwahah...ik vinnet een technisch hoogstandje!:D

Deel Deze Pagina