GameQuest fikt Blinx af

Discussie in 'Algemeen' gestart door Okami69, 7 nov 2002.

1. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blad hoef ik ook nooit meer. Een 5,4 voor Blinx, dan vraag ik je. Okay, een 9 had ik het zelf ook niet gegeven, maar een 5,4??? Dan heb je dus echt niet langer dan een half uurtje gespeeld. En SMS met werkelijk niks origineels tuurlijk een 9,5 geven (ook kennelijk maar een half uurtje gespeeld)

Wat een laf blad zeg.

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blad zuigt zoiezo al. 5.4 is erg laag. tussen 8 en 9 is denk wel ok.

3. nielzo

nielzo Guest

ja niet te geloven

4. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Gamequest zuigt op zich al. Xbox is daar altijd de gebeten kat (LOL). Xbox kan daar nix goeds doen, wedden dat Splinter Cell een 6 krijgt. Lees gewoon de PU (Power Unlimted) maar oke daar heb je die Jurjen, die Nintendo freak.

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  5. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

OXM of het ned xbox blad :+

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    PU is veel beter dan dat gamequest. Ze liep zelfs te zeuren dat de Xbox geen reset knop had]:- Koop lekker de PU en knip alle stukjes van Jurjen er uit en je krijgt een goed objectief blad

7. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    En de PU is wel goed wou je zeggen? Die reviews van ze zijn zo slecht.. ik snap echt niet waarom dat blad zo populair is.. zeker om die "grappige" ondertitels onder de screenshots.

Maarja, het is in gamesland nou eenmaal nogal hip om Xbox games af te zeiken. Super Mario Sunshine afzeiken zouden ze bijvoorbeeld nooit durven, dan zeggen al die 11 jarige kutmannetjes hun abbonnement op (nouja, dat laten ze mamma doen).

Lees gewoon een Xbox-magazine, die zijn vaak nog objectiever dan die GQ en PU.

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, kom op zeg, dit is echt calimero gedrag.
    Als je eens goed de Xbox bril voor je ogen weghaald zie je dus echt wel dat er een Xbox X02 Special bijzit.
    Ohja, en ook zeker vergeten dat Sega GT 2002 een 8,9 geeft?
    Hoe kun je nu zeggen dat het geen 5,4 waard is, het een blad is strenger dan het andere, dus het spel zal dan wel niet al te best zijn aangezien meerdere bladen/sites het spel niks vinden.

9. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    pu gaf volgens mij blinx een 8,2. Gamquest een 5,4 :confused: Dat verchil is wel erg groot. Gamequest is gewoon een PU wannabe. Ze durfde zelfs Enclave in de nutshells te stoppen:mad:

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, hoe durf je er dan over te oordelen?

12. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    GameQuest zat ook al te zeiken over dat groene knopje op de controller, ze hebben alles al afgezeken wat er af te zeiken valt en verzinnen ze nog iets compleet debiels. Ik vind de PU helemaal niet zo slecht, ik vind de reviews wel goed mahja, anderen blijkbaar niet :{

13. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer uit gamequest nummer 6 maart 2002 (Xbox special)

De mooie maar onhandige controllers geven je binnen het uur kramp. De knoppen zitten op de meest onogische manier over die vierkante meter controller verspreid. De Xbox ziet er niet 'snel' en 'cool' uit, maar eerder ouderwts en outbollog. Het kreng (:eek: ) is daarbij verrekte duur en zelfs Halo is het niet waard om een dikke 600 euro neer te tellen. Dus hulden aan Bungie. Ik wacht wel tot er een (veel betere, uitgebreidere, met meer wapens!) versie uitkomt op PC, want anders hoef ik hem niet, of totdat de Xbox bij een pakje boter komt, want anders hoef ik hem niet.

sinds ik dit gelezen heb, komt Gamequest er bij ons niet in.

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij oordeeld helemaal niet :p

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    gamequest:

deathrow 2 van de 5 (toch?)

ze noemen de controller S een waardeloos stuk plastic

Nu weer Blinx..

ik word hier moe van!! Als een blad moet je objectief blijven!

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Wat The Bomb al zei; sindsdien lees ik alleen nog maar GQ in de winkel. Onhandige controller zeggen ze, is er ook een controller S vinden ze het plastic. Nee, de GQ komt er bij mij ook, NIET meer in :p

17. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog nooit kramp gehad van te spelen
    en de nintendo controller van gamecube , die is pas slecht (heb niets tegen nintendo hoor !)
    en de xbox heeft meer te bieden dan halo, en de prijs is nooit 600 euro geweest !!!
    max 500 en 69 voor halo...
    inderdaad kutblad dus...
    anti-xbox zijn ze =(

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    bommen op GQ

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ehm... check

Zie je, heb al best veel negatieve reacties gehoord dus een echte topper word het denk ik niet. Maar 8.3 ofzo is denk ik wel hoog zat. Ik oordeel voor de rest nog niets, dan moet ik hem eerst spelen:p

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat was al duidelijk :)

Deel Deze Pagina