nee dat kan niet zou ook een chaos zijn als het wel kon.. maarre enige oplossing is nog een live starterskitje kopen..
Een nieuw kitje kost gewoon €60 hoor. Nog 1 tip: Zometeen, wanneer je abbo verlopen is, moet je weer nieuw abbonementsgeld betalen, dat is €60. Als je nu bij gcshop.nl een kitje koopt, kost die €51,50. Voor minder prijs heb je dan dus een nieuwe gamertag + nog een democd + nog een headset. Wel snel mee zijn, de starterkits worden duurder.
BIij de freerecordshop zijn de xboxlive starterkits 29.95€. Maar er schijn wel een mannier te bestaan om een andere gamertag te krijgen. Dit zou je kunnen doen door aan iedereen waarmee je speelt te vragen of ze je negative feedback willen geven. EN dan moeten ze de optie BAD NAME aan klikken. En bij te veel klachten over je naam kan MS je dwingen je gamertag te veranderen maar of dit al eens gebeurd is weet ik niet.
wat jij zegt kan wel jah.. alleen dan komen je stats wel op nul te staan he.. dat moet je niet vergeten.. heb je zoveel moeite gedaan ervoor en dan zijn al je stats opeens verdwenen (p.s. Bij de FRS kost ie gewoon 29,95 hoor.... )
Kan, normaal gezien,niet . Maar,als je een hele goede reden hebt om jou gamertag te veranderen (EEN HELE GOEDE REDEN) dan zou het wel kunnen .
een hele goeie reden is volgens mij alleen als er mensen door gekwetst worden ofzo :{ dus bijv als je gamertag 'nazi' is ofzo, en als je daardoor niet meer goed op live kan spelen.. doordat mensen je kicken/bannen vanwege je gamertag.. maar als je zoiets hebt moet je nog veel moeite doen om hem veranderd te krijgen denk ik..
of zoals dat voorbeeld van ULTRA LORD en ULTRALORD de ene is van jimmy neutron en de andere is een opperhoofd van de KKK laat nou net pappie t verkeerd hebben geschreven en zn 10 jarige zoontje voor smeerlap uitgemaakt worden, (lijkt me goede reden, moest ie t nog betalen) maar waarom wil je je naam eigenlijk veranderen ?
met of zonder spatie maakt dat volgens mij niet uit....alleen voor mierenneukers......... btw. welke n00b bij jimmy neutron heeft die naam dan verzonnen.....en wie gaat er nou weer een naam uit jimmy neutron gebruiken....?