1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamer zijn

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Revan NL, 21 nov 2004.

  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel ben ik voor school bezig met een artikel over het 'gamer' zijn. Dus nu vraag ik aan jullie: waarom ben je gamer en hoeveel game je gemiddeld per week/dag. De reacties zullen (niet allemaal) gebruikt worden in mijn artikel dat gaat verschijenen in het studentenblad 'Jansen', gemaakt door studenten journalistiek. Brandt maar los!
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gamer, omdat ik het leuk vind om te doen, wat je normaal niet in het echt kan doen, kan je nu met een spel doen! en vooral dat de games steeds realistischer worden wordt het ook steeds leuker!. Je gaat echt in het verhaal op en de actie wordt steeds mooier.!

    Ook ben ik gamer omdat ik het een onstpanning vindt. even een voetbal spelletje doen of even een race spel.

    Ik game wanneer ik kan, ( dus eigenlijk kan je wel spreken van een verslaving ) dat is ong 4 a 5 uur per dag
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gamer omdat ik gamen gewoon leuk vind om te doen, ook om de tijd te doden bij je oma:p
    ik game per dag omgeveer 2 uur.
     
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik game voor de ontspanning, ik game ongeveer 1,5 uur per dag......
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game voor de lol en ontspanning. Qua uren kan het verschillen van niks tot 12uur per dag. Nu met halo 2 zeker een uurtje live per dag. Ik ben relatief laat begonnen met gamen. Zo rond mijn 13e -14e, ik starte met de N64 en heb zo vrijwel heel het 2D verleden niet meegemaakt. De beste game ervaring is toch wel de multiplayer. Multiplayer met vrienden of live doen mij goed! Dankzij dit en topspellen blijf ik een fanatiek gamer.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik game om precies dezelfde reden als Sab Zero, maar ik speel per dag wat minder. Ongeveer 2 uurtjes. :)
     
  7. lord_raven

    lord_raven The darkside

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gamer omdat het een veel zijdige hobby is met veel avontuur en vooral de fantasy achtige avonturen zijn mijn ding omdat ik van onrealisme in games houd dit is vooral belangrijk in de veel zijdig heid van games het is het zelfde als film eigelijk ook niet gamers hebben wel een paar games die ze leuk vinden dat is net zo stoer aan gamen ik game ongeveer 2uur op een door de weekse dag en in het weekend zon 4 to 7 uur
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Ik doe het omdat ik het leuk en omdat het een leuk iets vind om de tijd te doden. Ik game ongeveer 2 en een half uur per dag.
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, tijd doden, dat is nix voor me (je kan toch ook internetten, sporten wat dan ook) inplaats van met een doos spelen en spellen er in doen...:p
    ik vind het leuk en tof (omdat het relaxt en tof en realistich zoms is)

    communities zijn gaaf, en ik speel zo'n 2-3 uur per dag (weekenden wat meer natuurlijk) maar heb zo ook mijn sociale activitijten buiten xbox live chatten en game...
    dus met vrienden en of familie enzo wat doen...
     
  10. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit meestal een uurtje per dag achter me pc.
    en op me xbox ligt het er aan wat voor spel ik net gekocht heb.
    toen ik gta vc net had speelde ik 's avonds en dan de halve nacht door.
    nu ik hem uitgespeeld heb speel ik weer wat minder, tot dat ik het volgende toffe spel heb gevonden wat mij weer nachten lang kan boeien
     
  11. knut120

    knut120 so far so Good

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game ongeveer een half uurtje per dag gemiddeld, in de vakantie game ik ongeveer 2 uur per dag (komt door alle lanparty's).
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik game omdat het al lang doe begonnen met keen 1, 2 en 3.
    En uiteindelijk is er ook wel een soort van kick dat je net wint op het laaste moment met bv. Halo 2.
    Game gem. 1 a 2 uur per dan vakantie´s bijna de hele dag.
     
  13. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben gamer!!!!!!!!!!! 8) 8) ben er totaal verslaafd aan ik moe telke dag o pde xbox en Pc hebben gespeeld. o pde pc ziti k ongeveer 3 uurtjes per dag en op de schooldagen 1/2 uurtjes perdag en weekend 3/5 uurtjes er op.
    Ik koop best snel games als ik weet wanneer een game gata uitkomen begin i kal te sparen voro halo 2 heb ik totaal alles uti de kast gedaan voor he mte krijgen.

    Dus daraom I LOVE GAMES!!!!!!!!!!!!!!!!! _0/ _0/ _0/

    LOL!!!!!!!!!!
     
  14. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Games zijn een heel gemakkelijk en verleidelijk tijdsverblijf. Je moet niks en mag alles. Doch wel veel 'beter' dan televisie, waarvan je echt tegen 200 km/u afstompt (Gamen is ook niet echt het opvoedenste ooit maarkom) Ik hang ook wel een 5 tal uren per dag achter PC en xbox (veelal PC; internetsurfen en een beetje chatten). Xbox kan me nooit echt wekenlang boeien.

    /edit Internet is dat ook het opslorpendste en interactiefste medium/gebruiksding ooit uitgevonden ;) I love the knowledge ... _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen is leuk.
    Je kan gewoon alles in een game doen wat je in het echt niet kan doen.
    je kan je uitleven, zoals rpg games (role playing games).
    ik game tot nu toe al 2 jaar online, op xbox connect..
    daar kan je je skills laten zien tegen anderen mensen.

    ik game als ik tijd heb.. dus bijna altijd.
    vooral s’avonds speel ik altijd op de xbox.
    omdat dan veel mensen online zijn.
     
  16. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat gamen een cultuur is waarvan iedereen over de hele wereld verenigt word; moslim, boedist, christen maakt niet uit! We slachten elkaar toch af in fps zoals halo2 & counterstrike.
    racen (of rammen) elkaar voorbij in pgr, dtm of rallysport challeng
    tunen de wagens tot het niet meer een ding is, maar je zelf en het op te nemen tegen elkaar in het online gebeuren
    allemaal dingen die we niet in het echt kunnen(mogen?) doen

    its good to play together
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik game omdat ik het leuk vind, weet eigenlijk geen andere reden te bedenken. Game toch wel minimaal 1,5 uur per dag.
    De games die ik speel, zijn games waar ik naar uitkijk, ik ga niet zo maar een game kopen en die spelen, ik ben meestal niet iemand die met de hype meegaat, behalve als ik het spel natuurlijk geweldig vind.
     
  18. malak622

    malak622 Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gamer omdat ik het cool vind om dingen te doen die niet echt kunnen geburen en zodat je je vrienden kan uitdagen in een gevecht en ze er leker van langs geven. game zeker op school dagen zoon 2 tot 3 uur en in het wiekend zoon 6 tot 7 uur dus dat ongeveer 22 uur per week maar ik houw het niet bij.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gamer omdat ik lekker op kan gaan in het verhaal (halo) en leef mee met de hoofdpersoon in sommige gevallen. Ook game ik vanwege de dingen die daar WEL kunnen, maar hier niet kunnen of mogen. Neem maar s een game als DOA3... ik zie mezelf nog niet iemand helemaal lens slaan omdat ik er zin in heb. Ik game iets van 1 à 2 uur per dag (meestal 's avonds) en in 't weekend meestal zaterdags de hele dag.

    /edit: overigens is voetbal ook een mooi voorbeeld. Ik zie mezelf nog geen perfecte omhaal doen die prachtig in het doel belandt. Vooral mooi is dat IK de controle heb, dus niet afhankelijk ben van anderen.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  20. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een echte gamer (gamergirl nog wel ;) )
    En ik game omdat ik het gewoon heel leuk vind om te doen en omdat ik het gewoon lekker vind ff ontspannen achter de xbox.
    en omdat je in sommige spellen gewoon ff je agressie in kwijt kunt alhoewel je dat ook kan worden van sommige spellen
    en dan vooral als het niet wil lukken |:-
    Ik mag ook graag gamen via live omdat je dan ook kunt praten met allerlei soorten mensen in allerlei talen.
    Ik game zelf tog wel 2 a 3 uur per dag maar als ik net een nieuw spel heb zijn dat wel een aantal uurtjes meer.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004

Deel Deze Pagina