Misschien wel handing voor XBW jullie heb een groote lijst aan alle games misschien is het handig als jullie er geen review bij hebbe toch een klein onderdeel van Cijfers (net zoals vids/screens etc) bij zodat je toch een idee wat het gemmidelde cijfer ervan is.
Je wilt dat als er geen review van een spel is, er toch een cijfer moet worden gegeven? Als een spel niet uitgebreid wordt gespeeld en daardoor ook geen review heeft kan er toch geen cijfer worden gegeven? Als dat toch wordt gedaan heeft dat natuurlijk geen waarde. Of bedoel je een soort van rank systeem voor de degene die op xbw komen? Iedereen die op XBW komt en het spel heeft gespeeld kan er op stemmen en daardoor komt er een overall user rank systeem. Ik begrijp je idee niet echt...
Wat staat daar.... @ de reactie boven mij, 2de lijkt me wel een ok idee maar ik kan eigenlijk niks uit de beginpost halen....
Ja,... een player review cijfer is een goed idee, net als op ign.com. Zo krijg je toch een beetje een idee of het een heel goed of een heel slecht spel is.
maar die cijfers kunnen gaan afwijken door mensen die gewoon een 1 of 10 klikken omdat ze het: of een k... spel vinden of een geweldig spel, zonder dat ze het ooit gespeeld hebben, dus waterdicht is je plan niet.
Nee maar dat zou dan bij elke site zo zijn maar dat hou je altijd. Ik vind zo'n ranking systeem altijd wel handig.
snap ik, daarom kijk ik nooit naar site review cijfers, puur om deze reden, zoals magazines doen is van echt de mensen die het spel getest hebben
Maar toch zie je vaak dat reader reviews aardig dichtbij het echte werk liggen. Dus schijnbaar heeft het toch een aardig beeld. Ik weet alleen niet of xbw dit echt nodig heeft maar als extra is het wel leuk en misschien handig. Hoewel ik er zelf niet blind op ga varen.
Ik vind gewoon dat XBW weer moet over gaan op cijfers in plaats van die Halo rankings Want wat is nou goed of uitstekend? En een readers-rating kan oo kgeen kwaad denk ik Stilstand is achteruitgang toch?
Ik bedoel als je bv op gamerankings ziet krijg je een lijstje met cijfers: Zo`n soort lijstje erbij. (maar dan aangepast voor XBW) Net zoals het onderdeel Screens heb je dit onderdeel ook, dus als je een bepaalde game hebt en XBW heeft er geen review van kun je wel het gemmidelde cijfer zien van die game.
Ooooooow. Naja ook leuk Vond de player review onderdelen ook wel een goed plan maar dit ziek ook wel werken
Ben ik met je eens!! Ik zou ook graag cijfers i.p.v. voldoende/onvoldoende... zien. Ik vind zoal user ratings als een ranksysteem zoals hierboven een toevoeging voor XBW. Maar of ik er echt naar ga kijken? Ik denk dat ik dan bij gamerankings.com blijf kijken, omdat dat het gemiddelde is van alle reviews.
User ranking doen ze niet aan, dat heb ik een half jaar geleden ook al aangekaart, maar dat willen ze niet omdat cijfers te beinvloedbaar zijn en omdat cijfers hun minder zeggen. Maar goed, ze kunnen alicht een link plaatsen naar de website waar dat plaatje vandaan komt. Dan kan iedereen een review lezen op een andere website, wanneer die niet aanwezig is bij XBW.
Ik denk niet dat XBW reclame gaat maken voor 'concurrerende' sites. Maar een top 10 rank lijst van xbox 360 titels is toch niet teveel gevraagd? Wat vinden de reviewers nu de beste tien xbox 360 titels? Of beter nog alle xbox (360) games in die lijst.Met die uitstekend / goed / voldoende kan ik niets. Ik heb liever gewoon een 6 voor voldoende een 8 voor goed en 9 / 10 voor uitstekend. Een 5,5 is toch anders als een lage 7, die misschien allebei worden beoordeeld met voldoende. Maar bij het laatste punt val ik in herhaling.