Mijn vooruitbetaling van een spel F1 Career Challenge heb ik 16 dec gedaan en er is nog steeds niet geleverd door GameRelease. Al 8 mailtjes die kant op gedaan en ze reageren helemaal niet. Als ik MSN met hun dan reageren ze ook niet.
pff waar slaat dat op! bel met een consumentenorganisatie o.i.d.! ik zou dit dus niet laten flikken door die lui!
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=35671 Maargoed, ik zou het hier idd niet bij laten zitten. Bel die mike op, of anders klacht indienen bij de consumentenbond ofzo
ik heb een weekje nog gegeven om te reageren per mail en/of het spel te leveren, daarna ga ik er verdere werk van maken
dat bellen dat wordt niet wat.. geen telefoonnr bij hun website, maar die consumentenbond gaat 't wel worden na 1 week vanaf nu als ie niet reageert.
telefoonnummer enzo Domeinnaam gamerelease.nl (volgend domein) Status actief Registrant WVA Van Sasse van Ysseltstraat 3 5041 BK TILBURG Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR nee Administratief contact J. Houtepen +31 (0)135445950 postmaster@gamerelease.nl Registrar Your Name Webhosting Muldersweg 77 6532 WZ NIJMEGEN Netherlands Technisch contact M. van Offeren +31 (0)243232588 hostmaster@yourname.nl Nameserver ns.yournamewebhosting.com 82.192.68.200 Nameserver ns.yournamehosting.com 80.84.233.8 Datum eerste registratie 16-01-2003 Record laatst gewijzigd 16-01-2003 Record onderhouden door NL Domain Registry
ja dat heb ik ook. ik heb NFSU besteld. een hele tijd geleden. ik heb de game ook nog niet. op top spin het ik wel iets van 2 maand gewacht
heb ik ook gehad met Rainbow six: 3. Mailen ze allemaal dingen die ze vervolgens niet waar maken. Mail je terug hoe dat dat kan ontvang je pas een week later weer bericht. Ik bestel er iig niets meer, blijf gewoon weer bij GCshop en Play.com. Heb het uiteindelijk overigens nog wel ontvangen, maar toch slechte organistatie.
Ik heb ook op 10 december Amped 2 besteld en nog altijd niet aangekomen !! Heb al 6 mails gestuurd en geen antwoord, GCshop zou ik wel willen maar ik woon in belgië...
jep en dan betaal je 20 euro teveel (ja teveel!!) Gamerelease is echter gewoon een grote belazer zaak, zoals sommige mensen wel op GameCom hebben kunnen lezen.. winkelen op internet is heel betrouwbaar, maar kijk uit waar je dingen koopt!
Reageer gewoon niet! Waar slaat deze opmerking nu op man? Die gasten balen dat ze geld betalen en er niets geleverd word... Misschien weet je het niet maar er zijn meer mensen op de wereld die al gebruik maken van het internet om spullen te kopen. Dat jij het alleen gebruikt om dom uit de hoek te komen is zonde van de bandbreedte... (onee, ik zie net je "website", dat is pas zonde van de bandbreedte ) Ontopic. Succes mensen met die "shop"
ik leef met jullie mee........ik heb zelf ook 3 weken moeten wachten op een spel en dat vond ik al erg
Je wil je games zo goed en goedkoop mogelijk hebben. En als je de games in de winkel koopt dan is het €20,- te veel ene iedereen heeft met z`n vette handen er aan gezeten! daarom via internet ene GCshop is altijd optijd....
Schandalig weer van Gamerelease :{ Kunnen jullie die nog niets hebben ontvangen samenvoegen en een klacht indienen? Hoe meer hoe beter.
Ik zou gamerelease ook niet als eerste keuze nemen. Veel bestellingen die telaat zijn altijd en niet de beste service. Maar omdat je toch je spel wilt zou ik naar de consumentenbond stappen. Neem contact met hen op en kijk wat ze kunnen doen. Ook een telefoontje naar meneer Mike zelf zou kunnen helpen. Zoals al gepost: +31 (0)135445950
ik heb al met die gasten gepraat. en ze hadden een probleem met de girotel. ze zouden als het goed was deze week alles verstuuren...
Geloof je het zelf? :{ Ik bedoel, er is de laatste tijd wel (toevallig) veel gezeik rond om GameRelease.. eerst dat gezeik met bedreigen tegen GameCom(/GCshop) en nu dit soort dingen.. Dit zaakje ruikt...