[XOne] Gamerpictures

Discussie in 'Games' gestart door Rbz NL, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien niet het ideale subje om dit te vragen maar ik doe het toch maar. Ik zie op de marketplace veel picture packs maar het probleem is dat er niet staat hoe de pics eruit zien. Soms staan ze in een banner maar meestal niet. Nu is mijn vraag of er misschien een site is die alle pics laat zien ofzo. Ik zou het zonde vinden als ik kostbare punten verneuk aan lelijke plaatjes.

Alvast bedankt :)

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet bestaat het niet, maar in het Dashboard Update die er gaat aankomen 19 November, bestaat er wél de mogelijkheid om Theme's uit te proberen, en ik denk dat gamer pictures dan ook te testen zijn. :)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zou wel een keer tijd worden, want het huidige systeem is waardeloos. Ik heb ook een aantal themes en gamer pictures op de gok gekocht die er (naar later bleek) niet uitzagen. Ik koop ze daarom niet meer. Vind mijn gamer picture en theme wel best zo.

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het persoonlijk soms ook onhandig dat het op deze manier moet. Maar Chillco heeft de juiste links inmiddels gegeven. Als je verder nog vragen hebt kunnen deze gewoon in de Algemene Vragen thread :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina