Gamers enquete

Discussie in 'Algemeen' gestart door ConanB, 16 mei 2006.

1. ConanB

ConanB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste medegamers,

Ik ben vierdejaar student en ben bezig met een afstudeeronderzoek op het gebied van game advertisement.
    Hiervoor wil ik jullie mening horen over het onderwerp game advertisement. Het enige wat je hoeft te doen is mijn online enquete in te vullen.

De Link: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=13880&ln=ned

Alvast bedankt en GAME ON.

Conan:thumbs:

2. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb em even ingevuld maar vindt em niet zo heel bijzonder. ik kan niet overal mijn antwoord kwijt als er bijvoorbeeld gevraagd wordt naar waar een advergame over moet beschikken...

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net even ingevuld . :)

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook ingevuld, maar bij persoonlijke vragen staat een vraag over je opleiding, je kan daar wel HAVO of WO invullen, maar geen VWO....
    dat zou ik moeten invullen maar ben maar voor WO gegaan, aangezien ik me daar volgend jaar mag bezighouden...

5. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    Advergame... is dat gwoon een game waar reclame in voor komt? :?

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Er zitten vragen tussen die niet zomaar te beantwoorden zijn (zoals de tijd dat je speelt, hoevaak je een spel speelt met advertenties er in), er wordt niet uitgelegd wat die 'advergames' zijn, enz enz. Ik ben gestopt met invullen, als de enquete beetje op orde is, wil ik em wel weer invullen.

7. ConanB

ConanB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Advergame

Ja een advergame is een spel dat gemaakt is om als reclame te dienen. Deze games staan vaak online op verschillende sites van producenten.