Ik heb nu een xbox hier staan maar die wil ik alleen nog maar gaan gebruiken voor System link en niet meer voor Xbox live. Hoe kan ik er voor zorgen dat me account en zowiezo heel xbox live niet meer op me huidige Xbox komt ? En ik wil een nieuwe xbox gaan kopen om daar me huidige account op te zetten. Is dat moeilijk en hoe werkt dat precies ? Alvast bedankt
ik geloof dat je hiervoor je memory card moet gebruiken. Kopieer de huidige GT naar de MC en je kan je GT overal naar meenenem.
gewoon op je andere xbox acount recovery doen,en zodra je dat hebt gedaan staat je acount op die andere xbox en is de acount op die oude xbox niet meer geldig
Je kan het ook gewoon idd met een Memory Unit doen. Je zet hem over naar je andere Xbox, en je verwijdert hem van die ander via dashboard.
Klopt volledig, zelf heb ik een half jaar geleden met een memorycard alles overgezet en dat ging zonder problemen.
euh ik lees de post meestal niet ... maar ik zeg wat ik denk ... eigenlijk had ik willen zeggen dat dit zo vaak gevraagd is ... dat ook deze vraag met de zoekfnktie te vinden was
Acc recovery is de beste keus want je hebt hem maar op 1 xbox nodig, als je hem naar een vriend wilde meenemen had je wel een mc moeten kopen.
Dan doe ik ook mee Gebruik memory card voor tijdelijke verplaatsing ( even naar je maat) en account recovery als je ene nieuwe Xbox hebt! klaar? mooi!