[XOne] Gamertag database

Discussie in 'Games' gestart door Markos, 7 mrt 2003.

1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er op xbw.nl ook een gamertagdatabase van de members op xbw. dit lijkt me wel een leuk idee als dit in ieder geval zonder al te veel moeite mogelijk is om op te zetten. kun je ook weergeven welke games je speelt ene evt. ook positieve/negatieve feedback geven op het gedrag van gamers. Dit maakt het denk ik makkelijker om een paar leuke nederlandse gamers in je buddielist te krijgen.

p.s: ik zag dit nog niet op het forum, maar mischien was dit al een idee van de xbw crew.

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    wat alle plannen zijn weet ik niet maar je kan je gamertag il invullen bij je profiel

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ngo maar heel weinig mensen in nederland xboxlive hebben en dus een gamertag, hetlijkt me trouwens niet echt eenvoudig om ieders profiel te gaan bekijken. Je zou natuurlijk wel je gevens via je profiel kunnen updaten, maar een zoekfunctie zou dan toch wel makkelijk zijn.

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja vind het ook wel een aardig idee hoor.
    Ik denk dat ik wel een aantal mensen van deze lijst ga toevoegen aan mn friendslist,maar tis straks beter om alles bij elkaar tehebben toch?

Oja deze site probeert alle gamertag's van de hele wereld tebemachtigen.Nederland is uiteraard nog niet beschikbaar,maar er staan er wel al vele op.
    Misschien een ideetje voor een nieuwe site voor mij haha.
    (ik zou alleen nl pakken dan denk ik)

maargoed hier die site

http://www.gamertagdatabase.com/

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komt een optie dat deze zichtbaar word onder jouw alias...
    Bijv:

Fardo
    Ex-Crewlid - XBW.nl

Xbox Live Gamertag: Fardo

Andere plannen kunnen bijvoorbeeld zijn een xboxworld ladder .. maar ja daar moet nog wat voor bedacht worden

Deel Deze Pagina