Komt er op xbw.nl ook een gamertagdatabase van de members op xbw. dit lijkt me wel een leuk idee als dit in ieder geval zonder al te veel moeite mogelijk is om op te zetten. kun je ook weergeven welke games je speelt ene evt. ook positieve/negatieve feedback geven op het gedrag van gamers. Dit maakt het denk ik makkelijker om een paar leuke nederlandse gamers in je buddielist te krijgen. p.s: ik zag dit nog niet op het forum, maar mischien was dit al een idee van de xbw crew.
Ik denk dat ngo maar heel weinig mensen in nederland xboxlive hebben en dus een gamertag, hetlijkt me trouwens niet echt eenvoudig om ieders profiel te gaan bekijken. Je zou natuurlijk wel je gevens via je profiel kunnen updaten, maar een zoekfunctie zou dan toch wel makkelijk zijn.
Ja vind het ook wel een aardig idee hoor. Ik denk dat ik wel een aantal mensen van deze lijst ga toevoegen aan mn friendslist,maar tis straks beter om alles bij elkaar tehebben toch? Oja deze site probeert alle gamertag's van de hele wereld tebemachtigen.Nederland is uiteraard nog niet beschikbaar,maar er staan er wel al vele op. Misschien een ideetje voor een nieuwe site voor mij haha. (ik zou alleen nl pakken dan denk ik) maargoed hier die site http://www.gamertagdatabase.com/
er komt een optie dat deze zichtbaar word onder jouw alias... Bijv: Fardo Ex-Crewlid - XBW.nl Geregistreerd: 16-03-2002 Locatie: Limmen Xbox Live Gamertag: Fardo ********* Andere plannen kunnen bijvoorbeeld zijn een xboxworld ladder .. maar ja daar moet nog wat voor bedacht worden