Hallo allemaal, Is het geen idee als iedereen zich zou inschrijven bij de internationale Gamertagdatabase (http://www.gamertagdatabase.com). Ik heb zelf niets met die site te maken, maar ik ga deze week ook XBox Live aanschaffen en ik was alvast op zoek naar andere gamers uit NL. Het topic met Tags in dit forum vind ik een klein beetje onoverzichtelijk, op die site staan er al 483 geregistreerd in NL. Wereldwijd zijn het er al ruim 30.000 (!). Misschien een idee?
zo kan je nog is mensen vinden uit jou omgeving.. (spelen er maar 2 uit dordrecht in die database,, ik word dus de 3e uti dordt )
ach zo'n gamertag database is leuk ... maar niet echt ideaal ... Heel weinig nederlanders kennen en gebruiken die site ... en xbox live is voor mij eigenlijk alleen leuk als ik wat mensen willekeurig kan afknallen .. en soms met ze praat ... Je kan maar 100 mensen in je friendlist zetten .. dus je moet keuzes maken .. en de mensen die je leuk vind .. kom je of in dit forum tegen of in je eigen vrindenkring
Misschien niet ideaal, maar wel handig om een begin mee te maken voor beginnende Live-ers zoals ik. Vooral hoe het op regio ingedeeld staat vind ik erg netjes gedaan. Je kan het handig vinden of niet, maar ik vond het wel een vermelding waard op dit forum. (mijn eerste post overigens .