Gamertag database

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 3 jul 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of jullie er van op de hoogte zijn, maar er is een website,
    (niet van mij ik vind em wel erg handig)
    waar je je gamertag aan kan toevoegen met wat informatie ( land, spellen vrienden, vijanden, etc)

Gamertag Database
    mooi over zichtelijk en je kan zoeken op naam en land
    kijk ik voor al mn friends ook altijd, probleem is, neit veel nederlanders hebben dara een gratis account, daarom vraag ik om jullie een paar minuten te investeren in dit systeem :D

weet ik tenminste waar welke gt woont en welke game die heeft :D

hier staat mijn info

"Geen aparte topics waarin wordt gevraagd om Gamertags"
    ik breng mensen op de hoogte van een handige website (regel niet overtreden:) )

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    best handig idd,
    maar kan je dan kan je volgens mij net zo goed onder iemands avator kijken (hier, op xbw) en de gamertag aan je friendlist toevoegen...

/Edit: maar dan weet je niet of diegene dezelfde games speelt als jou... dus misschien ga 'k het toch wel even doen :)

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Eej als ze nouw een grote database hier op de site maken. Met bijvoorbeeld mensen die live spelen en ook welke games ze spelen. En heel mooi zouw zijn als XBW gekopeld wordt aan de mogelijke heden van Xbox Live :D. Maar of dat ooit eens gebeurt, ik denk nee.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is al ergens een thread met daarin de gamertags + de spellen die ze spelen geloof ik.. ff zoeken...

Edit: Here it is _0/

Edit 2: voor een lijst: klik

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook is gamertagdatabase al verschillende keren genoemd op deze site,en is ook een groot gedeelte van de forumusers hier,daar tevinden.
    Including me :)

Ik had al een tijd niet gekeken op die site,maar het blijft makkelijk nietwaar:p

Angelo

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Offtopic:
    hey Angelo, hoe issut! En met ut prinsesje ? :D

Ontopic:
    Mja, ben zelf min of meer voornemens iets in die zin te gaan doen voor alleen NL (incl vlamingen) gamertags ...

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4

Maar ik vind dat niet over zichtelijk, en als ik bv met ene nederlander speel, heb ik geen zin om elk xbox forum af te zoeken naar die ene gamer tag om te weten welke spellen die heeft en waar die vandaan komt

en die 2 topics zijn ook totaal verschillend van deze

Daar word gevraagd om gamer tags, hier geef ik ene website waar mensen gamertags in kunnen posten, handiger en totaal anders

En na gezocht te hebben op "database" "gtdb" en "gamertag database" kwamen er niet egt gamertag database topics boven

8. mars15

mars15 Guest

nice

net met dtm2 ff amerikaanse vrienden gemaakt ff kijken of ze in de database staan

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Er is/was hier op Xbw.nl al een link naar alle members hier die iets hadden ingevuld bij Gamertag. Ik heb het een keer gezien, maar weet helaas die link niet meer. Misschien dat een modje hier zo aardig is, om die link ff te verstrekken. Mits die er nog is.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    http://www.xboxmaatjes.com staat een gamertag database op....meld je aan en stuur een foto op dan kan iedereen zien met wie die speelt:)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze functionaliteit heeft xbw toch ook :confused:

de v2 versie werkt niet meer btw

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  12. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina