[XOne] Gamertag klopt niet

Discussie in 'Games' gestart door FalconQ, 9 apr 2007.

1. FalconQ

FalconQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Als ik een email ontvang van Xbox Live word ik FalconQ genoemd.

Beste David [FalconQ],

Uw abonnement.....

Dat is ook eigenlijk MIJN tag, maar op live heet ik FALCONQ. In principe is dit qua letters het zelfde alleen had ik niet alles in hoofdletters gewild.

Vraag 1
    Ik kan mij niet meer herinneren wat ik heb ingevoerd bij "Create New Gamertag" FalconQ of FALCONQ ?

Vraag 2
    Ik zit nog steeds in mijn gratis test periode van Live, dus ik ben van plan als mijn Live periode verloopt mij opnieuw aan te melden, maar dan met de naam FalconQ. Alleen vraag ik mij af of ik dan de melding krijg "Gamertag in use" of dat hij gewist is?

Alvast bedankt.

FalconQ;)

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  2. Slavefriese

Slavefriese Always on the run

Leuk Bevonden:
    0
    Op vraag 1 weet ik geen antwoord, maar op vraag 2 misschien wel, want als ik jou begrijp wil jij dus een nieuwe gamertag aan maken als je live periode is afgelopen. Ik weet niet of je een nieuwe gamertag wil aanmaken door middel van microsoft points (800) of door helemaal een nieuwe aan te maken? Als je voor de tweede kiest dan kan dat niet op jou e-mail adres dan zal je het op een andere e-mail adres moeten doen, want 2 gamertags op 1 e-mail adres gaat niet.

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet veel verstand van, maar er word niet echt geantwoord, dus ik zal je maar vertellen wat ik denk,

vraag 1: ik denk niet dat hoofdletters veel uitmaken, het is gewoon allebei dezelfde gamertag

vraag 2: Ben je van plan een totaal nieuwe gamertag te maken ofzo, ?
    want als je maand live over is, dan word je gamertag niet verwijderd, je krijgt weer gewoon xbox live Zilver, deze kan je dan weer upgraden tot een Gold account, voor Gold hoef je dus geen totaal nieuwe account aan te maken, dit kan echter wel, alleen ik snap daar het nut niet van, want op je gewone gamertag heb je vast al wel achievments gehaald, die je vast wel wilt bewaren, ;)

4. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat FalconQ je naam is die je hebt ingevoerd, als hoofdletters niet uit zouden maken, dan zou hij van FALCONQ toch wel iets als Falconq maken.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope is niet toegestaan ... de namen zijn uniek dus onafhankelijk van case sensitive

6. FalconQ

FalconQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel wanneer mijn test lidmaatschap op LIVE is verlopen, dat ik mij dan aanmeld met een nieuw email adres. Alleen vraag ik mij af of ik dan FalconQ kan invoeren, óf dat hij dan meldt dat de naam al in gebruik is. Maar ik denk dat mijn account wordt delete waardoor de naam weer beschrikbaar is.

hoe zit dat?

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan niet die naam weer gebruiken, en je account wordt niet gedelete.

8. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt doormiddel van Microsoft Points je gamertag veranderen. Kweenie of dat helpt.

Deel Deze Pagina